بازدید 8391

بازگشت نیمار به بارسلونا؛ بمبی که پنجره زمستان را می شکند

از زمان حضور نیمار در پی اس جی، همواره بحث هایی در مورد نارضایتی این بازیکن از حضور در پاری سن ژرمن و لیگ غیررقابتی فرانسه به گوش می رسد و نه تنها پیش از این شایعه بازگشت او به بارسلونا شنیده شده بود بلکه در ماههای اخیر اخباری مبنی بر مذاکرات پشت پرده این بازیکن با رئال مادرید هم به بیرون درز کرده
کد خبر: ۸۴۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶ 20 October 2018

نتایج ضعیف اخیر بارسلونا باعث شده که اخبار و شایعات زیادی در مورد فعالیت های نقل و انتقالاتی این باشگاه در پنجره زمستانی آتی و تابستان آینده مطرح شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مهمترین اتفاق این است که زمزمه ها برای بازگرداندن نیمار به اسپانیا جدی شده است. ارنستو والورده احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا را رد نمی کند.

خرید یک مدافع قطعی است

طبق گزارش مارکا، مصدومیت های متعدد در خط دفاعی بارسلونای این فصل باعث شده که مدیران این باشگاه به فکر تقویت این خط و جذب یک مدافع جدید در زمستان باشند. ساموئل اومتیتی بهترین مدافع این فصل و فصل گذشته بارسلونا در حال حاضر با مصدومیتی طولانی مدت روبرو شده و احتمال اینکه زانوی او زیر تیغ جراحان برود هم وجود دارد. آبی اناری ها امیدوار بودند که در وقفه ناشی از بازی های ملی مصدومیت اومتیتی برطرف شود و این مدافع فرانسوی بتواند در بازی های حساس این هفته برابر سویا، اینترمیلان و رئال مادرید تیمش را همراهی کند اما خوش بینی بارسایی ها خیلی زود از بین رفت و مصدومیت امیتیتی آنقدر جدی است که تیم والورده احتمالا باید خودش را برای یک دوره طولانی بدون این مدافع آماده کند.

بازگشت نیمار به بارسلونا؛ بمبی که پنجره زمستان را می شکند

علاوه بر اومتیتی، توماس فرمایلن که معمولا با مصدومیت دست به گریبان است، هم دوباره مصدوم شده تا فعلا در حال حاضر تنها پیکه و لنگلت دو مدافع وسط تخصصی باقی مانده در تیم والورده باشند. البته والورده ممکن است به اجبار از مدافعین کناری یا بوستکس در نقش مدافع وسط استفاده کند اما مدیران این باشگاه به دنبال خرید یک مدافع جدید هستند تا در کوتاه مدت این مشکل بارسلونا رفع شود. اریک آبیدال، مدیر ورزشی تیم، در شرایط فعلی در حال بررسی گزینه های مختلف است تا مشخص کند که بهترین گزینه برای کمک به بارسلونا در شرایط فعلی کدام بازیکن است.

بارسلونا یک مدافع تنها برای کوتاه مدت و شاید به صورت قرضی و با ویژگی های خاص می خواهد که همان مسئله باعث می ود که کار این باشگاه برای پیدا کردن گزینه مناسب با دشواری هایی روبرو باشد. یکی از گزینه های مورد نظر بارسلونا که از مدتها پیش نظر مدیران این باشگاه را جلب کرده ماتیاس دی لیت، مدافع جوان آژاکس است اما بعید به نظر می رسد که باشگاه هلندی در نقل و انتقالات زمستانی حاضر به فروش این مدافع جوان باشد و برنامه بارسایی ها برای این بازیکن بلند مدت است نه کوتاه مدت.کمتر باشگاهی حاضر است که در میانه فصل مدافع خوب خود را به تیم دیگری بفروشد و بر همین اساس، اریک آبیدال ماموریت دشواری پیش روی خود می بیند.

شایعه جذاب بازگشت نیمار

در شرایطی که بارسلونا در هفته های اخیر نتوانسته نتایج مناسبی بگیرد، دوباره شایعه جذاب بازگشت نیمار به بارسلونا قوت گرفته است.این شایعات آنقدر زیادی بود که سرمربی بارسلونا هم مجبور شد مقابل خبرنگاران به آنها پاسخ دهد. ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی با سویا، گفت که هیچ چیز غیرممکن است و این احتمال وجود دارد که نیمار یک بار دیگر زیر نظر او کار کند.

نیمار تنها ۱۵ روز زیر نظر والورده در بارسلونا حضور داشت و همزمان با حضور این مربی، ستاره برزیلی بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد. با این وجود از زمان حضور نیمار در پی اس جی، همواره بحث هایی در مورد نارضایتی این بازیکن از حضور در پاری سن ژرمن و لیگ غیررقابتی فرانسه به گوش می رسد و نه تنها پیش از این شایعه بازگشت او به بارسلونا شنیده شده بود بلکه در ماههای اخیر اخباری مبنی بر مذاکرات پشت پرده این بازیکن با رئال مادرید هم به بیرون درز کرده بود.

در شرایطی که حالا یک بار دیگر شایعات بازگشت نیمار به نوکمپ قوت گرفته، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن هم اعتراف کرد که نمی داند این بازیکن برزیلی فصل آینده در تیم پاریسی باقی خواهد ماند یا خیر.توماس توخل با تاکید بر اینکه نیمار در حال حاضر بازیکن پاری سن ژرمن است و با این تیم قرارداد دارد، اذعان کرد که نمی داند در تابستان ۲۰۱۹ چه سرنوشتی در انتظار ستاره اول خط حمله تیمش خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل