بازدید 34255
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با «تابناک»؛

خانواده‌هایی با درآمد کمتر از 3 میلیون بسته حمایتی می‌گیرند/ تصمیم‌گیری درباره جزئیات بسته حمایتی در جلسه یکشنبه دولت/ به جای پول، مردم کالا دریافت می‌کنند

محسنی بندپی توضیح داد: حمایت اجتماعی از جامعه هدف یاد شده به صورت سبد کالایی از اقلام مورد نیاز و اساسی جامعه خواهد بود و قرار نیست این کمک ها نقدی پرداخت شود؛ بنابراین، مبلغی که در کارت بانکی سرپرستان خانوار در قالب حمایت اجتماعی واریز می شود، نقدی قابل برداشت نیست و تنها برای تأمین اقلام اساسی سبد کالایی قابل هزینه است.
کد خبر: ۸۴۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 19 October 2018

هرچند تاکنون خبرهای متعددی درباره اقلام تشکیل دهنده، میزان قیمتی و جامعه هدف مشمول دریافت بسته حمایتی مورد نظر دولت اعلام شده است؛ اما سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید می کند، هرچند تا کنون پیشنهادهایی ارائه شده، در خصوص جامعه هدف، مقدار و میزان تکرار در ارائه بسته حمایتی در جلسه روز یکشنبه هیأت دولت تصمیم گیری خواهد شد.

«انوشیروان محسنی بندپی» در گفت وگو با خبرنگار «تابناک» درباره جزئیات بسته حمایتی برای قشرهای مختلف جامعه با توجه به ایجاد شرایط نامساعد اقتصادی برای کشور، اظهار کرد: با توجه به تصمیماتی که تاکنون گرفته شده، سرپرستان خانوار با درآمد کمتر از ۳ میلیون، مشمول سبد کالا می شوند؛ اما جمعیت تحت پوشش و مبلغ قابل شارژ در کارت های این افراد در نشست روز یکشنبه هیأت دولت نهایی خواهد شد.

خانواده‌هایی با درآمد کمتر از 3 میلیون بسته حمایتی می‌گیرند/ تصمیم‌گیری درباره جزئیات بسته حمایتی در جلسه یکشنبه دولت/ بجای پول، مردم کالا دریافت می‌کنند

وی درباره اینکه چه افرادی مشمول دریافت این بسته های حمایتی خواهند شد و میزان جمعیتی آنها چقدر است نیز افزود: مطابق آنچه تاکنون تصمیم گیری شده، قرار بر این است تا جامعه کارگران، حقوق بگیران سرپرست خانوار با دریافتی کمتر از 3 میلیون تومان، بازنشستگان و مستمری بگیران، افراد تحت پوشش کمیته امام (ره)، سازمان بهزیستی و نهادهای حمایتی مورد حمایت اجتماعی دولت قرار بگیرند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این که پیش بینی برای دریافت این بسته های حمایتی توسط افرادی که تحت پوشش و دارای بیمه هم نیستند، اما شرایط درآمدی و اقتصادی مناسبی ندارند که البته کم هم نیستند، چگونه است، تصریح کرد: بر اساس آنچه اشاره شد و پیش بینی هایی که صورت گرفته، ممکن است قشرهای نیازمندی باشند که پیش از این شناسایی نشده و البته تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی هم قرار نگرفته اند که این گروه از جامعه نیز مشمول دریافت سبد کالای پیش بینی شده از سوی دولت خواهند بود.

وی در پاسخ به این که قرار است مکانیزم این بسته حمایتی چگونه باشند، آیا این کمک ها در قالب نقدی به جامعه هدف پرداخت خواهد شد و کارت های در نظر گرفته شده نقدا شارژ می شود یا اینکه در ازای مبلغ شارژ شده فقط امکان تهیه کالاهای در نظر گرفته شده است، گفت: هرچند در خصوص مکانیزم‌ حمایت از قشرهای مختلف جامعه در قالب کالاکارت، قرار است سبد غذایی یا کوپن الکترونیک در سطح دولت تصمیم گیری شود، احتمالا این مکانیزم به صورت ارائه کالا باشد.

محسنی بندپی توضیح داد: حمایت اجتماعی از جامعه هدف یاد شده به صورت سبد کالایی از اقلام مورد نیاز و اساسی جامعه خواهد بود و قرار نیست که این کمک ها به صورت نقدی پرداخت شود؛ بنابراین مبلغی که در کارت بانکی سرپرستان خانوار در قالب حمایت اجتماعی واریز می شود، نقدی قابل برداشت نیست و تنها برای تأمین اقلام اساسی سبد کالایی قابل هزینه است.

وی یادآور شد: همان طور که پیشتر توضیح دادم، قرار است بر اساس برنامه ریزی انجام شده سرپرستان خانوارهایی که دارای درآمد کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه دارند، مشمول دریافت این بسته های حمایتی از سوی دولت شوند که تلاش کردیم این خانوارها را با ضریب اطمینان بالا شناسایی کنیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: قرار است در جلسه روز یکشنبه هیأت دولت در مورد جامعه هدف، میزان مبلغ و دفعات شارژ اعتبار کارت‌های بانکی که از طریق آن می توان کالاهای در نظر گرفته شده را تا پایان سال خریداری کرد، مشخص و نهایی شود.

وی همچنین در مورد سفر استانی اخیر به خراسان شمالی گفت: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان معین این استان در ستاد اقتصاد مقاومتی فعالیت می کند؛ بنابراین، بنده تحت همین عنوان به این استان سفر کردم تا ضمن بررسی مسائل، موضوعات و موانع انجام طرح ها در جریان آخرین تحولات استان از ناحیه فعالیت های یاد شده قرار بگیرم.

محسنی بندپی ادامه داد: پس از اجرای طرح های مذکور در استان خراسان شمالی نرخ بیکاری در این استان 1.8 کاهش پیدا کرده است. همچنین 70 درصد از اعتبارات لازم برای اجرای طرح ها از ناحیه ایجاد مشاغل روستایی و خانگی در اختیار استان قرار گرفته است که در این سفر پیرامون این موضوعات نیز بحث ها و بررسی های لازم صورت گرفت.

وی همچنین عنوان کرد: استان خراسان شمالی از استان هایی است که در آن افراد آسیب دیده ناشی از اعتیاد زیاد است؛ بنابراین، مرکز جامع توانبخشی و توانمندسازی معتادان در این سفر راه اندازی شد. در این مرکز افراد آسیب دیده از این ناحیه پس از رسیدن به سلامتی و پاکی، به برخی بنگاه ها معرفی می شوند و در بنگاه های اقتصادی که آموزش دیده اند، مشغول به کار می شوند و اگر این پاکی ادامه دار باشد، حمایت های بیشتری از آنان می شود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از بازدید از کارخانه پتروشیمی در استان خراسان شمالی خبر داد و خاطرنشان کرد: این کارخانه که بالغ بر 1500 تن در آن مشغول به کارند، روزانه 1500 تن اوره تولید و علاوه بر تأمین نیازهای کشور، بخشی از تولیدات خود را به سایر کشورها صادر می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۹۶
خیلی بد بختیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
خیییییییلللللللللیییییییی
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
بابا ای ولله
صدر رحمت به احمدی نژاد که با شجاعت مبلغ معادل 40
دلار در ماه رو به همه ایرانی ها داد یعنی سالی 500 دلار!
اینا هنوز تو نحوه پرداخت40 دلار ( دو تا 20 دلار) اونم فقط برای یک بار توجه کنید یک بار.! و فقط برای 20 میلیون نفر موندن
من موندم اینا چجوری رای آوردن؟!
تا 1400 با روحانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
ب------------------------ی نهایت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
دَم همشون گرم.
قرار شده به هر ایرانی یک لُنگ و مقداری نان خشک بدون ضامن و بصورت رایگان داده بشه.
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
حرفهای مسئول ها رو کتاب کنی راحت یه رمان بی سر و ته با عاقبت شوم میشه
بازنشسته ای که حتی حقوق پایه نداره بسته صدقه شکل شما چه توفیری به حالش داره
یجوری هم گارد میگیرن انگار از جیبشون دارن میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
اینها اینقدر عقل ندارند که بفهمند درآمد خانوار بدون در نظر گرفتن تعداد اعضای یک خانواده هیچ معنی درستی ندارد. مثلا یک خانواده یا درآمد 4 میلیون و سه فرزند مرفه تر است یا یک خانواده با در/امد 3 میلیون و بدون فرزند؟ در حال حاضر این به اولی یارانه نمی دهند ولی به دومی می دهند که خیلی خنده دار است
بسته خنده دار حمایتی با یک لنگ اضافی.
پاسخ ها
بابا پنجعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
الکیه
بابا لامصب ها یه فکر اساسی کنید این کارا چیه یعنی اگه این بسته رو بدین فکر می کنین فرقی به حال ما می کنه زندگی ما از این رو به اون رو میشه زندگی ما گل و بلبل میشه
من جوون رو دریاب که از بی پولی و بیکاری و گرونی و هزار کوفت و زهرمار دیگه دارم میمیرم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
بپا دودی نشی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
دوست عزیز من چهار سال دنبال کار میگردم اما کو کار
متاسفانه دودی شدم از نوع تریاک
اقتصادی دارای رشد پایدار و پویاست که چرخه تولید و مصرف کالاها و خدمات فعال داشته باشه.تو کشور ما مشکل اصلی اینه که به تولید هیچ اهمیتی داده نمیشه و نوسانات قیمتی کالا هم به خاطر تزریق پول از طریق بانک ها به اقتصاد بدون ایجاد ارزش افزوده است.
دولت گدا پرور عوض ایجاد شغل و افزایش درآمد مردم در حال عادت دادن مردم به گدایی و یارانه و ... است.
از آقازاده ها بپرسید حقوقشان چقدر است و کدام کشور اقامت دارند تا بتوانند بسته حمایتی را برایشان ارسال نمایند.
در شان ملت ایران نبود بعد از سالها استقامت و مبارزه با دشمن صحبت از بسته های حمایتی به میان آید .
دولتمردان در اقتصاد خیانت کرده اند.
اين اخبار مهًر تاييدي بر بي كفايتي دولت روحاني است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
صصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصدرصصصصصصصصصصصصد
اکثر معلما در حالی حکم سه میلیونی دارن که بیشتر آن شامل کسوراته و با دو بچه یا بیشتر با مسناجری یک میلیون دریافتی دارن .
سرامد منطقه بودیم، هرکجا که میرفتیم با افتخار سرمون رو بلند میکردیم میگفتیم ایرانی هستیم و بهترین هتلها حتی تو امریما مال ایرانی بود حالا همه مردم شدن گدای بسته های حمایتی!
چه جایگزینی زیبایی! کمی فکر کنید داریم مثل شوروی سابق میشین!
به همه یه کارت جبره و یه کارت حماقت بدیم که چی دادیم و چی گرفتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
منظورت اون زمانیه که اگه یه ایرانی سگ یه آمریکایی رو با ماشین زیر می کرد پدرش رو در می آوردن ولی اگه یه خدمتکار یا سرباز آمریکایی شاه ایران رو زیر می کرد کسی حق نداشت چیزی بهش بگه؟!
و همون زمانی که ناموس و غیرت و ثروت و... این ملت رو به غربی ها می فروختند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
حالا هم ناموس و ارزاق مردم را برای یک مشت دلار به عراقی ها می فروشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
نه که الان نمیفروشن - نکنه شما سرتو مثل کبک کردی زیر برف و خبر نداری چه خبره - شایدم جیره چاقی بابت حرف مفت زدن نصیبت میشه
یارانه را دوبرابر کنید این مسخره بازیا چیه حتما باید یه بسته بدید اون وسط چندتا دلال بخورن دلال های شما که در هر حالت میخورن
ازموده را ازمودن خطاست همون پول را بدید بهتره
من بازنشسته ام و 3.100 میگیرم با دو فرزند مجرد و بیکار در خانه .. بخاطر 100 تومن باید از بسته های حمایتی محروم بشم ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
حالا فکر کردی چقد بسته میدن که داری خودت می کشی بابا نسل شما چرا انقد پول پرسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
بد بخت بازنشسته ،از این جماعت گدایی نکن منهم بازنشسته ام و دریافتی من 1400000است ولی پیش اینها دست دراز نمی کنم .عزت مردم ایران خیلی بالاتر از بسته حمایتی است معنی بسته حمایتی را می دانید ؟یعنی این لقمه را بگر بخور تا نمیری .خاک برسرما که به چنین فلاکتی افتادیم
قصد توهین به کسی را ندارم ولی متاسفانه مسئولین دولتی با افزایش عمدی قیمت دلار درآمد قابل توجه ولی موقتی از جیب پیمانکاران و کارکنان دولت به جیب زدند. و اکنون حقوقی را که باید به یک آبدارچی بدهند به یک هیات علمی میدهند. حالا با دادن دو قلم کالا میخواهند دلسوزیشان را نشان دهند. عمده درآمد دولت ازجمله نفت و مالیات مواد معدنی، پتروشیمی و ... بر اساس تورم حاضر سه برابر شده است چرا نباید حقوق کارکنان افزایش یابد. کارکنان با این شرایط مجبورند به شغل دوم روی بیاورند که طبیعتا از کارایی آنها خواهد کاست و متضرر اصلی باز خود دولت و مردم خواهند بود.
همزمان با شارژ کارتهای کالا اکثر سوپری ها روغن ها و برنج های مرغوب خو را در انبار می گذارند و کل مغازه را با روغنهاو برنج های بی کیفیت و تراریخته ای پر می کنند ومردم هم کارت می کشند و تمام پول خود را صرف خرید بی کیفیت ترین کالاها می کنند . بر روی این روغن ها چنان کوچک و ظریف نوشته شده این محصول حاصل دانه های تغییر ژنتیک یافته است که کسی نمی بیند مگر بعد از دو سه دقیقه با دقت نگاه کردن . خلاصه بد مردمی شدیم در حق همدیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
چند سال بدون اینکه بدونیم ، روغن پالم به خوردمون دادن و حالا ایرانی ها رکورددار کبد چرب در دنیا هستن ، آخه بنده ی خدا ، تو مطمئنی همین الان هم غذای تراریخته ای به خوردت نمیدن ؟؟؟؟؟
حتما انتظار از حل مشکل با بسته محدود به چند روز است! بیش از این غفلت است
بخصوص برای مناطق شهری به کمک یک الگوریتم مناسب می توان از طریق سیستم کارتخوان + شماره ملی به شیوه کارت سوخت با دقت مناسب اقدام به رصد خرید و فروش کرد و بجای بسته کالا از بسته دیجیتال استفاده نمود و از نویزهای محتمل هم پیشگیری کرد.
لازم نکرده. پولشو بدین به پزشک هاتون تا باهاش برن جزایر هاوایی حال کنن. طرح تحول.
حالا بهترین موقع برای حذف یارانه نقدی ثروتمندان و گرفتن جریمه از افراد متمولی است که با کمال وقاحت ، صدقه دولتی ( یارانه نقدی ) گرفته و حق مستمندان را پایمال کرده اند
اینکه دولت با بی سیاستی و اشتباهات فاحش اقتصادی قدرت خرید مردم را به یک سوم کاهش داده است بماند. اما دادن بسته حمایتی به این شکل هم مثل سایر سیاستهای اقتصادی دولت به دور از عدالت است. بر اساس این برنامه دولت اگر یک خانواده دو تفری دو میلیون و 900 هزار تومان حقوق بیگرد از حمایت برخوردار میشود اما یک خانواده چهار پنج نفری با اندکی بیش از سه میلیون بسته حمایتی نمی گیرد. باید پرداخت بر اساس درامد هر فرد خانواده و بعد خانوار باشد. البته بهترین کار این است که این دولت کنار برود شاید دولت بعدی کاری کند. هر چند که سابقه تاریخی نشان می دهد هر دولت جدید که می اید باید افسوس دولت قبلی را بخوریم.
ولی خدا رو شکر امنیت داریم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
جسارتا خواستم بدانم آیا از قاچاقچیان نیستی ؟
کشور رو به نابودی کشانده‌اند،بعداً لطف فرموده برای زنده ماندن مردم با هزار منت می‌خواهند بسته حمایتی بدهند!
عجیب‌تر و باورنکردنی‌تر اینکه مردم نیز به جای اعتراض به وضعیت پیش اومده،از صبح آفتاب نزده می‌روند در صف بسته حمایتی تا بسته خود را بگیرند!
چقدر وضعیت ایران تأسف‌برانگیز شده.مسئولینی بی‌کفایت و ملتی بی‌تفاوت.
بعد از ٤٠ سال كار به كجا رسيده! فكر مي كنيد ١٠ سال ديگر اوضاع بهتر بشود؟ يا ملت بدبخت تر؟
الحمدلله، هنوز زنده ایم!!! یه چیزی بدین بخوریم!
دوباره بسته حمایتی و شلوغ کردن و زد و خورد و صف های طولانی .
آخرش یکی نیست بگه اون بنده خدایی که تو روستا زندگی میکنه باید ۱۰۰ هزار تومان هزینه کنه برای چند تا روغن و برنج و.. .
خوب پولش بدین مردم بهتر میدونن چه جور هزینه اش کنن و مورد دیگه ایقدر اعصاب خوردی و الافی نکشن باسه چند تا مواد غذایی که معلوم نیست برای چند روز خوبه
کالایی مثل روغن مایع لادن که 8200 روش برچسب زده و سهمیه بهت 10 هزار غالب می کنند عجب یارانه ای...................................................
خدایا مددی
به جای پول، مردم کالا دریافت می‌کنند.
تمام آشغال هایی که 30 ساله توی انبارها نگهداری کرده اند و حالا با یه برچسب تاریخ جدید ... به مردم عرضه میکنند.
این سبد بدرد نمیخورد و اغلب اجناس درجه چهار می دهند و ودر واقع نوعی گدا پروری و سلب مسئولیت دولت از خود است
بسته حمایتی میشه کشور کمونیستی!!!! میشه تو صف وایسادن مردم!!!
شاید همه نخوان از بسته شما استفاده کنن و خرج مخارج دوا درمون داشته باشن!!! اونرو باید چکار کرد؟؟
اینجوری عزت ایرانی رو میخواید حفظ کنید... با این اتاق فکر بی تدبیرتان!!!
خدارو شاکرم که در هیچ انتخاباتی شرکت نکرده ، نمیکنم و نخواهم کرد!
تحریم های کمرشکن و دلار ۱۵ تومنی ، کمبود و گرانی شدید ارزاق و محصولات کشاورزی بخاطر صادرات گسترده ی غذای مردم بخاطر یک مشت دلار ، گوشی های دپو شده در گمرک و نبود گوشی نو در بازار ، کمبود و گرانی شدید قطعات کامپیوتر و لپتاپ ، صحبت از قطع اینترنت بین الملل به بهانه ی تحریم های مالی آمریکا ، برخورد شدید با منتقدین و دلسوزان

قرار بود بشیم ژاپن خاورمیانه ولی حالا باید بگیم : پیش به سوی کره ی شمالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
وقتی با زبون خوش بهتون میگن تلگرام رو رها کنین و برید سروش ولی فیلترشکن نصب میکنین ، فکر اینجاشو نکرده بودین که بلایی سرتون میارن که کلا دیگه نتونین گوشی و کامپیوتر بخرین و یا اینترنت بین الملل داشته باشین ... تا دو سه سال دیگه هم تلفن های ثابت و موبایل ها رو هم کلا قطع میکنن و باید مثل ملت سرافراز کره شمالی ، برید تلفنخونه با مخاطبتون تماس بگیرین
تا شما باشین که دیگه نرید تلگرام و اینستا و توتر و یوتوب و واتس و فیسبوک و کلا شبکه های معاند ضد بشری استثماری .. اگه لازم بشه حتی برق را هم قطع میکنن .. حالا کجاشو دیدی برادر
خداروشکر نمردیم و ژاپن اسلامی را هم دیدیم !!!
واقعا خجالت آور است این روزها هرجا خرید میکنید میگویند دلار گران شده است
سه میلیون با دلار ۱۴۰۰۰ تومان یعنی ۲۱۴ دلار . با این شرایط اگر کارمندی دومیلیون و نهصد و پنجاه حقوق بگیرد سبد به او تعلق میگیرد اما اگر سه میلیون و پنجاه بگیرد تعلق نمی گیرد . یک خانواده چهار نفره در ماه فقط با این حقوق و این گرانی فقط میتوانند شکمشان راسیر کنند
گدا پروری + تحویل کالای بی کیفیت = بجای رونق بخشیدن به اقتصاد و کیفیت زندگی مردم 40 سال همین روش در پیش گرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
خلایق هر چه لایق ... تا وقتی ژن های برتر برای ما تصمیم میگیرند و با ما همانند چهارپا و برده رفتار خواهند کرد
این دولت مردم را چی فرض کرده؟ چرا خودش را به ندانستن زده و نمی خواهد مردم را درک کند؟
آیا با عزت تر و مرفه تر از مردم ما پیدا میشه ... خدایا شکرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
پیدانمیشه ولی جه کسی قدرشناس این مردمه
صدقه به مردم بزرگ
خجالت بکشید این مسخره بازیها چیه، بسته گول زدن مردم دردی از انها دوا نمیکنه
تو رو خدا غارت نکنین . عطایتان را به لقایتان بخشیدیم
يكى نيست به اينا بگه كه اين ملت گدا نيست ،،، شماها كه اونو به اين روز انداختين ،،،
این کار دولت است که نرخ تورم را به دروغ 8درصد اعلام کرد و حقوقها را بر این اساس اضافه کرد .الن تورم 50 درصد است و میخواهد با این بخشندگی کلاه سر خلق الله بگدارد.حقوق بگیران بالای 3 میلیون که طبقه متوسط هستند نیز در اینده به فقر و بدبختی خواهند افتاد.این است سیاست دولتی که ادعا ی داشتن کلید حل مشکلات را داشت.
به جای کالا پول نقد به مردم بدهید شاید کسی مریض داشته باشد خرج دوا ودکتر کند
اقادروغه چرابنده که حقوقم به یک وهشتصدهم نمی رسه هیچ دوره ای بهم تعلق نگرفته مردمو سرکار نزارین
چرااین شماره پیامکی تون 5000499پیام میدیم جواب نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
بنده چندین بارپیام دادم جواب ندادچون سرکاریه
سیاست ایجاد وابستگی و گدا پروری ملت. همان سیاست تزاری است. که به نوعی باعث انشقاق مردم می شود
واین برای کشور خطر ناک است. اگر قرار است جز هفت کشور برتر دنیا بشویم!!!
تنها عامل بد بختی مردم این دولت بی لیا قت است. چرا باید مردم تاوان بی لیاقتی دولت را دولت رابدهند درکجای دنیا اینقدر فشار به مردم میارند تنها راه این که یارانه مردم حداقل نفر ی دویست هزار تومان شود.ویارانه مردم توانمند حزف شود. یک بار هم که شده دولت باید با خودش رو راست باشدوبداند که این انقلاب ثمره خون فرزندان این مردم فقیر می باشد که شما الن آنها عدد حساب نمی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
کلیدشون شکسته هرکارمی کنه قفل بازنمیشه
مسئولین بی کفایت کشورخودتان را دار بزنید تا هم خودتان بیشتر گناه نکنید وآخرت خود را سیاه نکنید وهم اجازه بدهند مردم شاید بتوانند راهی برای مشکلات بیابند وافعا این مسئولین اگر اندازه ذره ای وجدان داشتند با این همه مشکلاتی که ایجاد کردند باید سکته می کردند ولی اصلا خیالشان هم نیست
ايناملتوچه تصوركردن قبل ازگراني ارززيرخط فقر4ميليون بودبا اين وصف زيرخط فقر12 ميليون ميباشدحقوقهاي 3ميليوني ارزش 1ميليوني پيداكرده ازاين محاسبه نتيجه ميگيريم افرادمحاسبي تصميم گيرنده نيستند
اشتباه نکنم دولت کلی جنس بنجل وتاریخ مصرف گذشته داره ومیخواد ابشون کنه به این بهانه ...........چون مردم از دولتها خیری ندیدند ونمیبینند واگر بگویند فکر مردم هستیم دروغی بیش نیست ...........
دولت بی تدبیر واقعا همین دولت است خانوارهایی هستندکه ماهانه درامدی کم تر از پامصد تومان دارندویا خانوارهای تحت پوشش کمیته وبهزیستی که ماهی هفتاد تاهشتاد هزار تومان دریافتی دارند ان وقت اقایان بی تدبیر در فکر انهایی هستند که حقوقانها سه ملیون مباشد به فکر انها باشید که بر اثر عدم پرداخت قبوض اب وبرق انها قطع شده
بسته حمایتی دولت مثل اینه که بخوای زخم شمشیرو با یه چسب زخم خوب کنی
بسته ، بسته حمایت !!! با این همه حمایت چه کنیم .اول باعث فقر مردم میشویم و بعد بعنوان قهرمان وارد میدان میشویم و بسته ی حمایتی ارائه مکنیم.
از آنجا که ریش و قیچی بصورت کامل در دست مسئولین است، فقط میتوانیم بگوییم اگر جنسهایی که میدهید اورگانیک نیستند ،اگر ارسنیک دارد ،اگر پالم دارد ،اگر تراریخته است. و اگر...اگر...لطف کنید کاری کنید که نظارت بیشتر باشد تا برای گرفتن این بسته ها زیاد در صف نمانیم.
به من یک بستهٔ فرار از ایران بدهید. پولش هر چی شد ایراد نداره. نقدا می پردازم.
خانواده های بدون درآمد ، چطور؟؟؟؟!!!
خانواده هایی که نان آورشان 23 سال سابقه کار دارد و 7-8سالش در شرکتهای مختلف مدیر بوده و الان بیکار است و به هر دری زده ، با هر مسئول بلند پایه تا متوسط نامه نگاری کرده تا شغلی بدست آورد و نشده ، چطور؟؟؟!!!
مسئولین عزیز مردمی که شغل آزاد دارند ودرآمد کم باید تحت حمایت دولت قرار گیرند.
آخه این هم شد مملکت داری !!! زیر سه میلیون بسته حمایتی و بالای شش میلیون بسته حمایتی خاص !! و فقط بین 3 و 6 میلیون درامد ، قشر مرفه را تشکیل می دهند !! تعداد نفرات خانوار هم که کشک !!! ندانم کاری شما از تحریم اگاهانه امریکا صدمات و لطمات بیشتری به این مردم و این مملکت زده است . خدایا توی این ممکت یک ادم دانا و قابل پیدا نمی شود !؟
چی سه میلیون تومان به پایین معنی نداره که شما خودتان گفتید 5میلیون کمتر زیر خط فقر حالا زدین زیرش .شما اصلا می فهمید زندگی یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دولت "بی تدبیر و ناامید" که می گفت تورم9/8% است، پس بسته حمایتی غذایی برای چی هست؟ اونم به خانوارهای با درآمدکمتر3میلیون تومان!!! بابا مردم گرسنه هستن! گوشت که نمیشه خرید، برنج که نمی شه،، میوه که نمی شه، گوجه که نمی شه، یهو بیایین مردم رو خفه کنن تموم بشه دیگه! چرا مردمو زجر می دین. فقط همون آقازاده بمونن و با پول این مردم بدبخت تو کشور شیطان بزرگ!!! ..... و حال بکنن و یس!!! بابا تمومش کنین. والا بریدیم. من برای این مملکت خون دادم، الان هیچی ندارم، حقوقی هم از بنیاد نمی گیریم، چون درصدم زیر25هست.به امام حسین(ع) شرمنده زن و بچه ام هستم، یه عده تو کشور هیچ زحمتی نکشیدن، هیچ هزینه ای نکردن، الان حقوقهای نجومی آنچنانی، رانتهای آنچنانی، با پول ما زندگی لاکچری در کشور شیطان بزرگ!!! یا صاحب الزمان(عج) به فریاد ما برس.....
جرا دکتر روحانی به بی کفایتی و بی تدبیری و بذرافشانی ناامیدی دولتش اعتراف نمی کنه
دلار سه هزاری را به 17 هزار رساند بازم می گه هیچ مکشلی نداریم و مشکل را گردن ملت می اندازه که با خرید قفسه خالی می کنند و دلار را بالا می برند!!
البته که لیاقت ملت بیشتر از بسته حمایتی است.میگید نیست همین هفته آینده یک انتخابات صوری و الکی راه بندازید ببینید خودتان!!
به جای بسته حمایتی قیمت ارز را کاهش دهید.
2
با مداقه در این طرح به این نقطه می رسیم که هدف، مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.
در ارائه این سبد انقدر زمان می خرند تا به ماه بهمن برسند.
مردم در فقر نگه داشته شده هم سرشکسته به سمت این سبد می روند
خانواده هایی که حقوق نمی گیرند ودرآمدشان زیر سه میلیون تومان هست چی؟آنها ایرانی نیستند و در این کشور زندگی نمی کنند به آنها سبد حمایتی نمی دهند.این پول این سبد های حمایتی وحقوق های موهوم مستمری بگیران از کجا می آید از پول فروش نفت وگاز و مالیات هست خب متعلق به همه مردم هست ؟بی عدالتی وتبعیض تا کی؟بازنشستگان و مستمری بگیرانی که سال هاست حقوق های مفت و موهوم وشبه دار می گیرند و می خورند و زمان پایانش معلوم نیست و زمان پایانش را عزرائیل مشخص می کند. هیچ کاری نمی کنند وهیچ زحمتی نمی کشند و پول مفت می گیرند اینها سربار جامعه هستند و عامل گرانی و تورم هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
آفرین صحبت شما کاملا درسته .
آقای وزیر ! درامد 3ملیون با 3ملیون 50هزار تومان چه فرقی باهم دارد؟ برادر یه خورده عقلتان را بکار بیاندازید.و....
گ ن د زدن تومملكت حالا بسته بسته ....مي كنن....
اولا این طریقه بسیار اشتباه وبی احترامی به مردم است ولی من ماندم این برنامه ریزی های زیر سقف 3 میلیون رو رو چه حسابی انجام میدن ای خدا چرا ما اینقد سطحی به مسایل به این سادگی نگاه میکنیم من کسانی رو میشناسم که 3100 میگیرن و28 سال سابقه با 3 تا فرزند دارن راونها چی بعد ی نفر مجرد با 2500 مشمول طرح میشه همینه که مملکت به این وضع وحال افتاد
هر کاری کنید در نهایت کوپن وبازار سیاه راه خواهد افتاد دولت میبایست در مبدا ورود کالا یارانه میداد تا از گرانی جلوگیری کند و همچنین کنترل خروجی کشور برای جلوگیری از قاچاق مملکتی که روزانه بیست میلیون لیتر بنزین گم میشه بدون شک کار خود حکومت است با چهارتا باک خودرو محاله .... بیشترین اسکله غیر مجاز را سپاه دارد متهم ردیف اول
بخداقسم دروغ میگن به همه نمی دن بنده حقوقم به یک میلیون وششصدنمی رسه هرباررفتم گفتن به شماتعلق نگرفته خوب حالا این یعنی چه؟
باباچندساله که این دولت روحانی سرکاره خدایی خیرش به کی رسیده به غیزازبدبختی وفلاکت من الان چندساله که دکترگفته بایدهمسرت حتماعمل بشه باحقوق یک میلیونی الان چکارمی تونم بکنم می دونم چون اینامسئولن باید بمیریم شمارابه خدااگه واقعاخدارادوست دارین وخداترسین ونمی تونین برای ماکاری انجام بدین ول کنین تایه مسئول دلسوز به دادما برسه من که به هیچ عنوان ازحقم نمی گذرم وشکایتم را اول به خدا بعد هم امام زمانه
مامردم ایران باعزت باغیرت متعصب که حاضرشدن برای اینکه دست دشمنان ازکشورعزیزمان کوتاه بشه خارج ازمرزهای ایران بادشمنان بجنگندپس شمارابه خدابیاییدقدرشناس باشین وبیشترازاین اذیتشون نکنین تنها مشکل اقتصادحل بشه مردم ماخیلی قانع وبامعرفتن
اینو توجه کنید که اگر کسی قبلا بیمه تامین اجتماعی بوده و الان نیست . یا الان زیر نظر بیمه همگانی هست حتما بیکاره و باید کارتش شارژ بشه . آی کیو این افراد که حتما نباید برن کمیته امام که آبرو شون بره . آی کیو اصلا نخواستیم ما به گشنگی عادت داریم .
هی میگید سه میلیون ..... بابا معنی در آمد 500 تومن رو میفهمید ؟ ؟؟؟ ؟ ؟ ؟ میفهمید ؟ ؟ ؟ ؟ حتما نمیفهمید . آمارمون هیچ جایی هم نیست و تا به حال هیچی نگرفتم .تک تک مسئولین رو حلال نمیکنم .
اجرکم عند ا...
خسته نباشید مسئولین محترم
فقط بگین با این مقدار پول چی میشه خرید
شان ایرانی اینه که بیاد تو صف واسته برای خاطر روغن بوگندوی شما؟؟؟ بابا بخدا این کارا مردم رو بدبخت تر میکنه. چرا اوضاع رو خرابتر میکنید. بخدا وضع مردم داغونه اینو بفهمید. گداپروری میکنید. این که راهش نیست. بسه دیگه. هیچ کس امید نداره به هیچ چی. این بود وعده ای که میدادید.؟؟؟؟ . اونوقت ادعا هم دارید که مملکت رو آباد کردیم. ول معطلید همه تون. اگه مردیدخودتون با پای خودتون کنار میکشیدید از این مسندها..... خلاصه این که مگه قراره چند سال زندگی کنیم. ما روسفیدیم و شما روسیاه. به خاطر چند سال زندگی کوتاه این دنیا خون مردمو تو شیشه کردید. همه تون رو سیاهید.... روسفیدی واس مردمه .... شرف و حیا هم خوب چیزیه .....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر