بازدید 47493
هزار و سیصد و شصت و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش آشنا به بازداشت حسن عباسی/وزارت علوم هم جعلی بودن مدرک هاشمی را تNیید کرد/کارگرانی که به جای دستمزد، «نوشابه» می‌گیرند!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ ضرغامی: فتنه 88 فتنه خواص بود/آخوندی خواستار ورود مجلس به اظهارنظر کدخدایی شد/ماجرایی که خاتمی می‌خواست موسوی‌بجنوردی را ساکت کند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۴۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 18 October 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

زمان معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولت اعلام کرده که وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد را برای کسب رأی اعتماد شنبه یا یکشنبه به مجلس معرفی می کند. اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اعلام کرده که شنبه یا یکشنبه هفته آینده وزرای پیشنهادی خود برای وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی برای کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی خواهد کرد. وی افزود: من با رئیس مجلس هم که صحبت می کردم آقای لاریجانی عنوان کرد که ما انتظار داریم دولت شنبه یا یکشنبه هفته آینده وزرای پیشنهادی خود را برای وزارتخانه های کار و اقتصاد به مجلس معرفی کند. عضو هیأت رئیسه مجلس اظهارداشت: اگر شنبه یا یکشنبه وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد به مجلس معرفی و اعلام وصول شود جلسه رأی اعتماد به آنها یک هفته بعد از اعلام وصول برگزار خواهد شد.

واکنش آشنا به بازداشت حسن عباسی

حسام‌الدین آشنا در کانال تلگرامی خود به طور غیرمستقیم به حسن عباسی را داد. پیام تلگرامی حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور به شرح زیر است: ‏«جای سخنران، زندان نیست، ‏ولی کار سخنران هم بهتان نیست.»

ضرغامی: فتنه 88 فتنه خواص بود

ضرغامی تصریح کرد: پس از عاشورای 88 بسیاری از دست‌های پشت پرده رو شد و فتنه 88 فتنه خواص بود و گستاخی‌های زیادی به امام و رهبری همچنین اعتقادات و مقدسات شد و مردم هم تا قبل از گستاخی فتنه‌گران در این روز بارها و بارها مدارا کردند، اما در روز 9 دی پاسخ کوبنده‌ای دادند و در مقابل بی‌حرمتی به مقدسات سکوت نکردند.

آخوندی خواستار ورود مجلس به اظهارنظر کدخدایی شد

وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار ورود مجلس به اظهارنظر سخنگوی شورای نگهبان در خصوص لایحه مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم شد. در نامه «عباس آخوندی» به لاریجانی آمده است: «اخیرا در جریان رسیدگی به لوایح مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم، سخنگوی شورای محترم نگهبان مطلبی را اعلام داشت که جای تأمل فراوان دارد.» «نحوه بیان سخنگوی این شورا این‌گونه بود که گویا هیأت نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی نظام جانشین مقام رهبری است، اختیارات ایشان را دارا و اقتدار لازم برای توقف لوایح مصوب را با وجود نظر دولت و مجلس و پس از اعلام عدم مغایرت آنها با شرع و قانون اساسی از شورای نگهان را دارد.» «در واقع با این اعلام رکن جدیدی در ارکان حاکمیت در جمهوری اسلامی ایران فراتر از قانون اساسی تعریف شده است که مسبوق به سابقه نیست.» «از این رو مطلبی را به شرح پیوست تنظیم کردم که جهت استحضار تقدیم می‌گردد. البته با توجه به تأثیر مستقیم که موضوع بر حقوق عمومی دارد، آن را انتشار نیز داده‌ام.»

مسمومیت سیزده دانشجوی دانشگاه کوثر بجنورد

مدیر حوزه ریاست دانشگاه کوثر بجنورد درباره مسمومیت جمعی از دانشجویان این دانشگاه گفت: شب گذشته برخی از دانشجویان دانشگاه کوثر دچار مسمومیت شده و به بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد مراجعه کردند. سیزده تن از دانشجویان این دانشگاه شب گذشته دچار مسمومیت شده و احتمال می‌رود، این مسمومیت ناشی از تغییرات آب‌‌ و‌ هوا باشد، چون اگر دلیل اصلی این مسمومیت فاسدبودن غذای سلف سرویس دانشگاه باشد تمام 1700 دانشجوی این دانشگاه دچار مسمومیت می‌شدند.‌/ تسنیم

ماجرایی که خاتمی می‌خواست موسوی‌بجنوردی را ساکت کند

سیدکاظم موسوی‌بجنوردی، رئیس‌اسبق کتابخانه ملی می‌گوید:وقتی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی شروع به کار کردم خطاب به خاتمی گفتم کتابخانه شارجه بیشتر از کتابخانه ملی ما کتاب دارد، خاتمی گفت، بجنوردی دویست میلیون دلار می‌خواهد تا کتاب بخرد به او پنج میلیون دلار می‌دهیم و ساکتش می‌کنیم. افتخار می کنم به این آگاهی رسیدم از افکار تند دست بکشم و معقول و دموکرات شوم. پس از پیروزی انقلاب اسلامی نان سوابق مبارزاتی ام را نخوردم و مسئولیتی قبول نکردم چون به کار علمی و فرهنگی علاقه مند بودم. /ایرنا

دود آتش هورالعظیم دوباره به خوزستان آمد

مدیرکل هواشناسی خوزستان: صبح امروز به دلیل دود ناشی از آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم دید افقی در بستان به 3000 متر کاهش یافت که احتمالا این پدیده فردا صبح در نوار غربی نیز وجود داشته باشد./ایسنا

کشاورز: حضور زنان در ورزشگاه‌ها را به معضل تبدیل نکنیم

بهمن کشاورز، حقوقدان و وکیل دادگستری در روزنامه اعتماد نوشت: در اصل 20 قانون اساسي آمده است: «همه افراد ملت اعم از زن و مرد يكسان در حمايت قانون ‌قرار دارند و از همه حقوق انساني‌، سياسي‌، اقتصادي‌، اجتماعي و فرهنگي با رعايت موازين اسلام برخوردارند.» بنابراين اگر اشكال اين باشد كه به زعم بعضي آنچه در ورزشگاه‌ها مي‌گذرد با شؤون خانم‌هاي ايراني انطباق ندارد پاسخ اين خواهد بود كه شان زن ايراني فراتر و مقامش بالاتر از آن است كه با اين مسائل خدشه‌دار شود. وقتي خانم‌ها كه در جنگ خود را نشان دادند و در دانشگاه‌ها پيشتاز و پيشرو هستند به سرگرمي و تفريح در اين حد قانع هستند چرا بايد موضوعي را كه مسأله محسوب نمي‌شود به معضلي پيچيده تبديل كنيم.

ابتکار: شکایتم از کریمی قدوسی را پیگیری می‌کنم

معصومه ابتکار در گفت‌وگو با روزنامه ایران در پاسخ به اینکه شکایتش از کریمی قدوسی، نماینده مجلس به کجا رسیده است، گفت: این تنها شکایت من از کریمی قدوسی نیست، زیرا ایشان پیش از این هم توهین کرده و تهمت زده است، اما متأسفانه شکایت‌های ما به نتیجه خاصی در مجلس منتهی نمی‌شود. ابتکار با بیان اینکه این بار بسیار جدی از آقای لاریجانی خواستم تا این مسأله را پیگیری کند، اضافه کرد: مجلس حرمتی دارد و ما دلمان نمی خواهد با این عنوان از نماینده مجلس شکایت کنیم، اما وقتی این نماینده برای خود حرمتی قائل نیست و اتهامات بی پایه و اساس را وارد می‌کند و دروغ می‌گوید، علاوه بر مجلس به قوه قضائیه هم شکایت کردیم. معاون رئیس جمهوری ضمن ابراز امیدواری برای به ثمر رسیدن این شکایت‌ها، هدف از شکایت را این طور عنوان کرد: امیدوارم نتیجه این شکایت این باشد که اخلاق در جامعه جد‌ی‌تر گرفته شود و رقبای سیاسی از تهمت و تخریب برای رقابت با یکدیگر استفاده نکنند، زیرا این امر زیبنده جامعه اسلامی نیست و آسیب‌های زیادی به اخلاقیات جامعه وارد می‌کند. امیدوارم نتیجه این شکایت این باشد، وگرنه کسی دوست ندارد کار به جایی برسد که به مرحله قضایی برسد.

احمد توکلی: این جملات از من نیست

احمد توکلی: اینجانب در سخنانم هرگز نگفتم که «چهل سال پس از انقلاب اسلامی قدرت در اختیار عده‌ای بی‌سواد، پرو، پسرخاله، رفیق و همکلاسی بود» تصور می‌کردم با انتشار تکذیبیه و توضیحات در باره این خبر نادرست، خود نسبت به تصحیح خبر و اصلاع رسانی به مخاطبان اقدام نمایید.

فرستاد ویژه تاج به فیفا برای بقای او در فدراسیون!

این روزها تاج بیش از هر زمان دیگری فشار برای استعفا از ریاست فدراسیون را روی خود احساس می کند. او بازنشسته است و درصد جانبازی‌اش به حدی نمی رسد که بتواند تضمین کننده بقایش در فدراسیون فوتبال باشد. تاج اینقدر فکر کرد و فکر کرد تا اینکه توانست راه حل نهایی را برای بقای خود بر مسند ریاست فدراسیون را بیابد. از روز گذشته یکی از مسولان حقوقی فدراسیون فوتبال در سکوت عازم سوئیس شده تا بتواند در رایزنی با مسئولان فیفا، راه حل نهایی را پیدا کند. هیچکس از این سفر خبر نداشت چراکه فدراسیون علاقه ای نداشت این خبر رسانه‌ای شود تا مبادا حساسیت ها به ویژه حساسیت وزارت ورزش را در پی داشته باشد. هدف اصلی فرستاده تاج در دیدار با مسئولان فیفا این است که بندی را برای بقای تاج در فدراسیون با وجود بازنشسته بودن تصویب کنند. البته این مسأله حقوقی است و به طور قطع افراد حقوقی بیشتر در این باره می توانند توضیح دهند. اطلاعات تکمیلی تر در روزهای آینده منتشر خواهد شد. /خبرآنلاین

به امید موفقیت نماینده «نیمه لخت» ایران در آسیا

کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون در یک پست اینستاگرامی به شوخی، برای پرسپولیس آرزویی جالب کرده است. او نوشته است: «به امید موفقیت نماینده «نیمه لخت» جمهوری اسلامی ایران در بازی نیمه نهایی آسیا… .»

وزارت علوم هم جعلی بودن مدرک هاشمی را تأیید کرد

در پی اداعای عباس آخوندی درباره ندرک سید مهدی هاشمی این بار وزارت تحقیقات، فناوری و علوم هم جعلی بودن مدارک تحصیلی مهدی هاشمی را تأیید کرده و در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده است که؛ طبق بررسی‌های به عمل آمده در حوزه معاونت آموزشی وزارت متبوع و همچنین نامه مدیرکل امور آموزشی دانشگاه امام حسین (ع) مدرک تحصیلی دوره کارشناسی نامبرده مورد تأیید نیست و بالطبع ادامه تحصیل ایشان در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که مهم‌ترین شرط آن داشتن مدرک دوره تحصیلی پایین‌تر است، محقق نبوده و جای اشکال دارد. همچنین تحصیل نامبرده در دوره دکتری که مهر ماه سال تحصیلی ۹۱-۹۲ شروع و در تاریخ ۷/۱۱/۹۲ به اتمام رسیده هم به لحاظ مقررات آموزشی دوره‌های تحصیلات تکمیلی و هم به لحاظ محل تحصیلی نامرده (پژوهشگاه منحله شاخص پروژه) که بدون مجوز شورای گسترش آموزش عالی انجام شده غیرقانونی است. لذا مدارک تحصیلی ارائه شده در مورد نامبرده از اعتبار لازم برخوردار نیست.

وقتی زنان را به ورزشگاه راه می‌دهند، باید غیرت دینی ما بجوشد

حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در برخی مواقع باید غیرت دینی ما جوشانده شود، گفت: در مرحله نخست بانوان را وارد استادیوم ورزشی کردند تا بازی‌های جام جهانی مشاهده کنند، اکنون اجازه مشاهده بازی‌های زنده فوتبال را به بانوان در استادیوم‌ها می‌دهند و احتمالا در آینده بانوان و آقایان به صورت مختلط بازی‌های فوتبال را در استادیوم مشاهده خواهند کرد و باید در این جور مواقع غیرت دینی ما بجوشد و اجازه این کار‌ها را به برخی افراد ندهیم. حجت‌الاسلام حاج صادقی گفت: مراقب باشید اجازه ندهید غیرت دینی شما در مقابل انقلاب زدایی جامعه خاموش شود.

مسئولیت جدید آیت‌الله جنتی در مجلس خبرگان

جلسه کمیسیون‌های «تحقیق» و «اصول 107 و 109 قانون اساسی» مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز در دبیرخانه این مجلس در قم برگزار شد. در این جلسات رؤسای این دو کمیسیون با رأی اعضا برای مدت دو سال انتخاب شدند. بر این اساس، آیت‌الله احمد جنتی به ریاست کمیسیون «تحقیق» و آیت‌الله مرتضی مقتدایی به عنوان رئیس کمیسیون «اصول 107 و 109قانون اساسی» انتخاب شدند. طبق آیین‌نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری، هر کمیسیون این مجلس، دارای یک رئیس، دو نایب رئیس، دو منشی و یک مخبر است که از میان اعضا با رأی مخفی برای مدت دو سال انتخاب می‌شوند و انتخاب مجدد آنان بلامانع است.

ادامه اعتراض به شوخی سناتور گراهام درباره تبار ایرانی

لیندزی گراهام، سناتور جمهوری خواه، در یکی از برنامه های شبکه «فاکس نیوز» به نام «فاکس و دوستان» در حالی که با حالتی شوخ طبعانه می خندید گفته بود که «اسفناک» خواهد بود اگر آزمایش های دی ان ای نشان دهد اصل و نسب او ایرانی است. از جمله جمال عبدی رئیس شورای ملی ایرانیان آمریکا این اظهارات را «زننده» خواند. امید کردستانی، رئیس اجرایی توئیتر که در ایران متولد شده، نوشت که سناتور گراهام "باید عذرخواهی کند. او در توئیتی از این سناتور خواست "لطفا از این پس در حفظ بهترین ارزش های کشور بزرگ ما (آمریکا) و نهادهای آن بکوشید. /بی بی سی

کارگران به جای دستمزد، نوشابه می‌گیرند!

حمید خیرخواه دبیر کانون بازنشستگان شهرستان گرگان و رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری استان گلستان در رابطه با مشکلات این روزهای شرکت زمزم گرگان، گفت: شرکت زمزم گرگان که زمانی بازار فروش بسیار گسترده‌ای در سطح استان‌های شمالی کشور (مازندران، گلستان، سمنان و بخشی از خراسان شمالی) و یک شبکه بسیار قوی توزیع متشکل از ۵۰ ماشین داشت، اکنون بازارش را به برندهای جدیدی از قبیل میراندا، کوکاکولا، پپسی و... باخته است. با توجه به کاهش سرمایه در گردش شرکت، مشکلاتی نظیر معوقات مزدی برای کارگران پیش می‌آید. به‌علاوه، مدتی است وضع به صورتی درآمده که کارگرانی که بازنشسته می‌شوند به‌ جای سنواتشان، معادل آن نوشابه دریافت می‌کنند تا در سطح شهر بفروشند./ ایلنا

بن سلمان سرنوشت شوم خود را برای کشورش رقم خواهد زد

هفته نامه انگلیسی اکونومیست روز چهارشنبه در تحلیلی نوشت: محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی مردی که مدعی بود می خواهد عربستانی جدیدی خلق کند، همچون بسیاری از خودکامگان عرب قبل از خود، همان سرنوشت خود را برای کشورش رقم خواهد زد. مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه در ریاض با بن سلمان دیدار و با او خوش و بش کرد اما به ماجرای ناپدید شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی هیچ اشاره ای نکردند. اصل موضوع این است که هر دو دولت آمریکا و عربستان می خواهند که به این موضوع اصلا پرداخته نشود. /ایسنا

توقف درج مهر ویزای ایران در پاسپورت گردشگران اروپایی

رئیس انجمن دفاتر مسافرتی ایران گفت: با توجه به اینکه برخی از کشورهای اروپایی دغدغه درج نشدن مهر ویزای ایران در پاسپورتشان را داشتند، این موضوع برای آنها عملیاتی شد. تحریم‌ها این نگرانی را برای برخی ایجاد کرده‌اند که خوردن مهر ایران در پاسپورت‌ها برای سفرهایشان به آمریکا دردسرساز خواهد شد. گردشگرانی که قصد سفر به ایران را دارند همیشه از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی می‌کنند. به همین دلیل تأثیر مهر نزدن در پاسپورت در افزایش ورود گردشگران خارجی به ایران چند ماه طول خواهد کشید./ ایلنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸۰
اقای اخوندی لازم نیست با سیاسی کاری بخواهید تصویب این لایحه را به پیش ببرید و فشار وارد اورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
شما بهتره ساکت شی....
خان محمدعلی آقا
| United Arab Emirates |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
سرکار خانم ابتکار بجای اینکه کار خود را به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم به نحو احسن انجام بده، پسرش را فرستاده آمریکا و خود در ایران مشغول شکایت از این و آن است از مونا فرجاد بازیگر و کریمی قدوسی نماینده گرفته تا شاید فردا هم نوبت من !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
آقای آخوندی برای پوشاندن ناکارامدی خودش، از این سیاسی بازیها استفاده میکند.
نکته سنج
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
اتفاقا لیندزی گراهام حرف درستی زده!
البته برای ایرانی ها اسفناک خواهد بود اگه ایرانی باشه ولی برای آمریکایی ها افتخار خواهد بود
تا چند وقت و حتی چند سال دیگر ال سعودسقوط خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
آره ! شما باش! آل سعود حتما سقوط خواهد کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
چه پیش بینی عالمانه و دقیقی
من قبلاً شنیده بودم که تا چند وقت دیگر خورشید خاموش شده و کل منظومه شمسی از بین خواهد رفت
معلوم است ژن این ها در کشتار سرخپوستان که در امریکا خانه شان بوده و نسلشان را منقرض کردند از کجا امدند
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
پیش بینی چه مشکلی را حل میکند
اره مثل انتخابات و همین طور صف های دیگر مثل نانوایی که اولش مجزا بودند و بعدش مختلط شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
اگر الان رییسی یا جلیلی رئیس جمهور بودند خیلی راحت اجازه این کار داده می شد
نويد
| France |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
و..چه فجايعي كه دراين صفهاي
مختلط رغم نخورد!ط
آیت الله جنتی پست و مقام گرفت
بعله این پیشتازی را هم در طلاق و ازدواج نکردن ها و غیره را هم دیدیم
آقای آخوندی بهتر است شما درمورد عملکرد هیت مدیره شرکت ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور پاسخگو باشید که چطور هر چهار بار که استیضاح شدی چگونه برای شما سنگ تمام گذاشتند.
قبل از اینکه عرقشون خشک بشه یا بعدش؟!
خدا به داد شما برسه که با کارگر که اسیب پذیرترین قشر هستند اینگونه رفتار میکنید و مسولان هم لال و کر هستند.
باید در شمال و کنار دریا زنان را راه ندهند چون عده ای دارند برهنه شنا میکنند همچنین باید نگذاریم به حج بروند چون حجاج اهل تسنن پوشش بالا تنه شان نیمه برهنه است و از همه مهم تر نگذاریم به خارج از کشور سفر کنند چون آنجا مردان نیمه برهنه می باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
در حج پوشش وضع بدتره!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
این بچه ها هم که بدون پوشش به دنیا میان خوبیت نداره. مسوولین یه فکری بکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
در حج چی اشکالی ندارد؟ غیرت دینی به جوش نمی آید؟
دولت روحانی دروغ بودن همه ادعاهای اصلاح طلبان درباره نقد و تحمل مخالف رو ثابت کرد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
تهمت با انتقاد فرق دارد شما اگر در فضای باز انتقاد و نقد عمل مسئولین به انها اتهام برنی باید مورد اتهام را ثابت کنی در غیر اینصورت اگر طرف شما را عفو نکند مجازات میشید . انگار ما ملتی با ظرفیت ازادی داشتن هم نیستبم !!!
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
ببری مال مسلمان چونکه مالت ببرن بانک وفریاد براری که مسلمانی نیست !!!
ابوذر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
دادگاه صالحه آقای عباسی را از اتهام نشر اکاذیب تبرئه و به اتهام توهین ایشان را به 7 ماه حبس محکوم نمود یعنی اینکه هرچی آقایعباسی در مورد رئیس جمهور گفته راست بوده ولی با زبا خوش نگفته و توهین کرده است . بنابراین حرفهای جناب عباسی عین حقیقت است نه تهمت .
"توقف درج مهر ویزای ایران در پاسپورت گردشگران اروپایی"
واااااای بر ما

واای بر شرف و عزت ایران و ایرانی
غیرتمون باید سر این خبر بجوشه...
پاسخ ها
کی به کیه
| United Arab Emirates |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
گاز قطعه
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
شرف وغیرت وعزت ایرانی ها چه ربطی به عدم درج مهردرپاسپورت گردشگران خارجی دارا چرا بیخودی جوگیر میشی ؟؟؟؟؟
حسین
| United States |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
اقا امیر اگر می فهمیدی اینو نمی گفتی
باز این اقاضرغامی خواستند خودشان را مطرح کنند!!
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
بیکاره ، میخواد کاندیدا بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
جناب ضرغامی زیاد خودون را خسته نکنید و ریاست به شما نخواهد رسید .
اگر عدالت را رعایت میکردید به کسانیکه مخالف شما در مورد ۸۸ نظر دارند حداقل اجازه دفاع میدادید .
این غیرت دینی فقط برای تار مو یا ورزشگاه رفتن میجوشد؟اگر یکهزارم ان برای فقر و بیکاری و دزدی و اختلاس و رانت و پارتی بازی و کلیه فروشی و کولبری و تن فروشی زنان و مواد مخدر در دسترس کودکان میجوشید البته الان ما سوییس بودیم
(:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
هزار تا لایک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
اگر در ایران زندگی میکنید الان خیلی فراتر از تار مو شده.
از طرفی هم به نظرم اینهایی که گفتید به هم ارتباط دارند.
عباس آخوندی وزیر راه های دررو!!
آقای آشنا کمی هم در مورد نقش خود در گرانیهای خلق الساعه بفرمایند تا مردم روشن شوند که مشاورینی چون شما کشور را وابسته به اجانب میکند.راستی نگفتید چندتا مسکن اجتماعی ساختید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
البته عباسی به جرم بهتان زندان نرفته آقای آشنا بلکه در این زمینه تبرئه شده.
چرا حسن عباسی بخاطر توهین باید زندان بره ولی برخی بخاطر اختلاس و... زندان نروند؟؟؟؟
کلیپی امروز از نماینده مجلس دیدم که گفت دولت روحانی دولت مرف ها هست چون چند تا وزیرش صدها میلیارد درآمد دارند و نمیتوانند انقلابی کار کنند . بنابراین بنظرم چون خودش ندارد دیگران هم نداشته باشند . وزیر باید ثروتمند باشد تا طمع به بیت المال نداشته باشد وزیر باید ثروت هنگفت حلال داشته باشد . این چه وزیر فقیری هست که بعد از آمدن به پست و وزارت خانه بعدا ثروتمند میشود وزیر باید از اول ثروتمند باشد ترامپ را ندیدی ثروت زیادی دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
هموطن عزیز مشکل اینجاست که منبع ثروت این وزیران مشخص نیست چون به جز یک نفر شان ( وزیر بهداشت) بقیه این وزیران سی سال است که در دولت شاغل بوده اند الان سوال این است مگر ماهیانه چقدر حقوق گرفته اند که الان هزار میلیارد تومان سرمایه دارند؟ شما حساب کنید سی سال ماهی اصلا پنجاه میلیون هم گرفته باشد بازهم الان بیشتر دارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
ناشناس آلمانی عزیز اول باید شما مطمئن باشی که برخی وزیران ثروتشون حلال بوده و قبل از انقلاب پولدار بوده اند و از رانت استفاده نکرده اند بعد همچی ادعایی کنی. ضمن اینکه آرمان انقلاب ما از همان اول ساده زیستی مسئولان
بوده. حتی اگه پول دار بوده باشند هم باید در زمان مسئولیت مانند فرد عادی از جامعه زندگی کنند تا مشکلات مردم را بفهمند و بتونن براشون بهتر برنامه ریزی کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
همون وزیر پزشکان چقدر مالیات داده تا تونسته اینقدر سرمایه دار بشه؟ چطور یه پزشک میتونه اینقدر پولدار بشه؟ آیا تو کشورهای دیگه هم پزشکان میتونن از راه پزشکی تا این حد پولدار بشن یا فقط افرادی مثل بیل گیتس و استیو جابز ها با نو آوریشون پولدار میشن؟
از همین حالا اجازه ندهید که زنان به ورزشگاه بروند که در آینده ممکن هست مختلط شوند این همه باز بهانه تراشی هست . زنان اگر حقشان رفتن به ورزشگاه باشد خواهند رفت دیر یا زود . چون این حق میدانند . تلگرام را دور زدند چون از اول با اینترنت کلا مخالف بودند بعدا فهمیدند پیامی با سرعت نور به دنیا جابجا میشود . در قرن ها پیش ورزشگاه نبود ولی حالا هست در قدیم برای زنان ودزش بین المللی نبود ولی حالا هست باید شرایط مطلوب را فراهم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
اینترنت را با یک نرم افزار مقایسه می کنید
هنوز نمی دونی به راحتی کل اینترنت را قطع می کنند
سلام
چرا غیرت آقایان بر علیه اختلاس گران ، بدهکاران عمده بانکها که با قلدری از پرداخت وامهای خود خودداری می کنند ، مدیران و مسئولانی که با ندانم کاری خود ظرف چند ماه بازار ارزی کشور را به هم ریختند و میلیاردها دلار را به فنا دادند و ... به جوش نمی آید و فقط برای چند تار مو و یا حالا برای حضور بانوان در استادیوم آزادی به جوش می آید ؟ آیا با این روش نیروهای مومن و ارزشی کشور را به سمت اهداف انحرافی هدایت نمی کنند تا پنهان کاریهای و خلاف های برخی مخفی شود ؟
مشکل مملکت ما هم همینه
ژن این امریکایی ها خون خواری است در دیگر کشورها
تابی جان وقت بخیر .من هنوز نتوانستم مطلب را جوری برسانم که قابل پخش باشد . من گفتم نماینده اشتباه میکنه که میکه دولت و وزیران قشر مرفه هستند . میخوام بگم ایشان ادعا دارند که اگر وزرا قشر فقیر باشند دیگر مشکل نداریم . مهندس فقیر و وزیر فقیر و دکتر فقیر و وکیل فقیر و قاضی فقیر به کجا میرسیم . از اول همین شعارها بوده ولی میدیران فقیر و ریا کار را ندیدید که چگونه پول ها را برداشتند و فرار کردند . آخه آخه میگم این تز از کجا میاد که چون من ندترم من پول ندارم من من ....دیگران هم ندارند کی گفته که پولدار از بی پول خبر نداره این نماینده چرا غیر از دولت کسان دیگری پولدار نبودند ایشان هم سیاسی حرف میزنه کارنجات بزرگ مال چه کسانی هست تحقیق کنید
مردم ما باید یاد بگیرند که بجای متهم کردن این کشور و اون مسئول بین المللی و تاجداران خفته در خاک ، در جه اگاهی اجتماعی ، سیاسی ، تاریخی ... خودشانرا بالا ببرند و عامل به مشی صحیح یک شهروند شایسته باشند وگرنه کسی دلش بحال کسی نسوخته و نخواهد سوخت .
مردم ما باید یاد بگیرند که بجای متهم کردن این کشور و اون مسئول بین المللی و تاجداران خفته در خاک ، در جه اگاهی اجتماعی ، سیاسی ، تاریخی ... خودشانرا بالا ببرند و عامل به مشی صحیح یک شهروند شایسته باشند وگرنه کسی دلش بحال کسی نسوخته و نخواهد سوخت .
از پژوهشگاه شاخص پژوه خیلی از مسئولین دکتری گرفته اند؟وزارت علوم هم مدرک آنها را تایید کرده است؟ بعدا این پژوهشگاه منحل شد. اگر باید اقدامی شود باید اسامی همه آنها بدون خط وخط بازی اعلام شود
صحبتی که اقای توکلی تکذیب کرده، درست اصل مطلب است!
اگر به همین منوال پیش برود که هرکس درمقابل حرفی که می زند حتما تاوان انرا پس می دهد بازار تهمت ودروغگویی هم درشبکه های مجازی کم خواهد شد .
"حسام‌الدین آشنا در کانال تلگرامی خود به ..."
بالاخره نفهمیدیم تلگرام فیلتر هست یا نه ؟
فرق ی ایرانی با ی ادم خارجی اینه ک ما ایرانیا تازه تو سن بالا یادم میوفته بریم سرکار
بكي بگه بايد برن ورزشگاه اون يكي بگه واويلا نرن ورزشگاه. مثلا يه موضوع داغ درست شه براي بحث. تمومش كنيد ديگه.
اون یه وجب بالای جوراب ساق بلند تا زیر شرت ورزشی فوتبالیست ها را بپوشانید تا مشکل آقایان حل شود
بقبه هم ممکنه مثل هاشمى باشن
تابناک صادقانه و راست و حسینی بگو چرا مثبت و منفی رو حذف کردی چون هیچ سایت خبری اینکارو نکرده حداقل بگذار مشتریهای همیشگیت بدونن موضوع چیه ۰
هنگامی که کشورهای غربی در مواردی ما را محدود کردند با تمام مشکلاتش برای ما بهتر بوده است صنایع دفاعی و موشکی و هسته ای نمونه ای بارز از آن است و لذا اگر اینترنت را قطع کنند که بدلیل ابزار جاسوسی و ... قطع نمی کنند یقیناْ برای ما بهتر و موجب می شود کشورهایی همچون چین و روسیه و شاید اروپا به این نتیجه برسند که انحصاری شدن برخی زیرساخت های اینترنت در آمریکا ممکن است در آینده برای آنها هم مشکل ساز شود و لذا اقداماتی جهت استقلال اینترنت انجام خواهند دارد. مثلا ایجاد سرزمینی مشترک بین تمام کشورهای جهان که زیرساخت های جهانی از قبیل کنترل کننده های GPS و اینترنت در آن وجود دارد و همه کشورها موظف به حفظ و نگهداری از آن هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
پرفسور
من نگران سلامتی شما هستم
توانایی چک صحت مدارک مدیران و مسئولان را ندارند لطفا صحت مدرک وزرای دولت امید بخصوص وزرای صنعت وجهاد کشاورزی و وزارت راه و..
را چک ‌کنید
یکنقر رامعرفی کنید که مدرک تحصیلی واقعی داشته باشد اجرکم عندالله
قراربود پاسپورت ایرانی ارزشمند بشه حالا مهر روادید ایران هم بی ارزش شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
نه جانم
ضد ارزش شد
یعنی اگه بخوای بری آمریکا و یا برخی از کشورها اگه تو پاسپورت مهر ورود به ایران باشه بهت ویزا نمیدن
الان فرصت خوبی است تا با عربستان وارد مذاکره شویم.امریکا و اروپا ،کشورعربستان را به باتلاق فرستاده اند تا از آن کشور باج بگیرند عربها و ایران و کشورهای خاور میانه بایستی بدانند غیر از همبستگی و اتحاد راه دیگری برایشان نمانده.قدرت جمع
تا حالا چقدر مدرک جعلی صادر شده فقط خدا میدونه
آتش سوزی های پی در پی هورالعظیم نشان میدهد که عوامل انسانی در آن دخالت جدی دارد علاوه ،نشان میدهد عده ای در عراق با پشتیبانی بعضی از مسئولین عراق مخالف جدی ایران و ایرانی هستند.چطور مسئولین ما این همه دم از روابط نزدیک با عراق میزنند ولی با این همه هزینه کردن و رابطه ، نمیتوانند جلوی این حرکت عامدانه را بگیرند
Rq170را به زیر میکشیم ،مقر داعش در سوریه را از داخل خاک خودمان هدف قرار میدهیم ،ریگی را از آسمان به زیر میکشیم ولی درست در کشوری که بیشترین هزینه را داشته ایم، سفارتمان را آتش میزنند و نابود میکنند و مدتهاست که مدام هورالعظیم را به آتش میکشند تا مردم مظلوم خوزستان را آزار دهند و برای کشور ما هزینه درست کنند ،نمیتوانیم اقدامی درخور و جدی انجام دهیم.متاسفانه اینها همان صدامیان تضعیف شده هستند که امروز هم در حد توانشان مشغول نابود سازی ایران و ایرانی هستند.لذا مسئولین ما باید با هوشیاری ملی و تیزبینی نگذارند اینان در قالب دوستی به کشور ضربه بزنند.
این را برای آقای ضرغامی می نویسم تابناک می خواهی منتشر کن می خواهی نکن عمر همه ما درگذر است خیلی طبیعی زندگی کنیم دو سوم آن گذشته و این باقی عمر ارزش کذب حتی مصلحتی را هم ندارد معلوم نیست چه پیش آید آنچه حقیقت است میماند اگرچه دیر زمانی پنهان بماند چون خودم تاریخ می خوانم شمارا هم به خواندن تاریخ توصیه می کنم
حقیقت از آنرو ماندگار است که متصل به ذات حقیقت یعنی خداوند است
وقتی زنان را به ورزشگاه راه می‌دهند باید غیرت دینی برخی میجوشد!!!!!!وقتی اختلاس چندین هزار میلیاردی اتفاق می افتد و یا پروژه های مثل بزرگراه تهران - شمال و... اتفاق نمی افتد و اعتیاد و بیکاری و گرانی و یا تن فروشی زنان و دختران در شهرهای مذهبی و.... مسائل دیگر که جای بازگویی ندارد اتفاق می افتد غیرت کجا رفته و هزاران مورد دیگر
غیرت دینی شما باید وقتی جوش بیاید که در نظام اسلامی کودکان فقیر در خیابانها ول هستند و خوراک از داخل سطل زباله پیدا می کنند.
بعد عده ای میگن جنگ رسانه ای و روانی علیه ما راه میاندازند.خب ما داریم اظهار نظر غیرت دینی با ورزشگاه رفتن خانوم ها رو میبینیم..اونوقت بهتون دیوارکشی رو نسبت میدن چرا ب شما بر میخوره?.محکم و با جرأت چ موقع انتخابات و چ غیر اون همیشه یک حرف بزنید.با تشکر
اي كاش غيرت واسه اختلاس بيت المال و قاچاق سازمان يافته و فرغون سازهاي دولتي و احتكار و بالا بردن قيمت ارز توسط دولت و گراني افسار گسيخته و افزايش قطره چكاني حقوقها و ... هم مي جوشيد
فکر کردی اینترنت هم در دنیا دولتی هست که هر وقت دلشان خواست قطع کنند تمام زیر ساخت شبکه اینترنتی خصوصی هستند مطمن باش روسیه با شکایت از پس تلگرام برنیامد .
اقایان مسئول بجای گرم کردن سرمردم به این مسائل مشکلاتشونوحل کنید خودتون که راحت دارین اززندگی لذت می برین مردم بدبخت چیییییییییییییییییییی؟
ملت از اصول گرا و اصلاح طلب خیری ندیده حضرات بعد از رسیدن به قدرت دنبال مسایل خود هستند به عنوان یک شهروند از آن ها می خ اهم ملت را رها کنید
در زمان قحط الرجال، دائماً افراد سمت میگیرند! دوران بازنستگی برخی آقایان با حضور حضرت عزرائیل شروع خواهد شد!
بعد ربط این مسئله را هم به وزارت راه و شهرسازی بفرمایید. پیدا کنید پرتقال فروش را!!!
احمد توکلی عزيز شايد اين ها حرف شما نبوده ولي عين واقعيت هست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار