بازدید 3477
۱

پدیده، فولادراهم برد و به صدرجدول چسبید

کد خبر: ۸۴۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 18 October 2018

پدیده مشهد بعد از آنکه در نخستین مسابقه لیگ برتر برابر پرسپولیس باخت، 6 پیروزی متوالی کسب کرد و صدرنشین شد و در هفته هشتم نیز در خانه پارس جنوبی جم متوقف شد ولی آنها امروز هم که میزبان فولاد بودند به برد دیگری دست یافتند و با گل‌هایی که یونس شاکری(55) و محمدرضا خلعتبری(75) به ثمر رساندند، توانستند به پیروزی 2 بر یک برسند و در پایان نهمین بازی فصل خود صدرنشین لیگ بمانند.

به گزارش تابناک ورزشی، فولادی‌ها نیز بعد از آنکه دیدار جام حذفی برابر فولاد خوزستان را واگذار کردند، امروز هم نتوانستند در ورزشگاه امام رضا از تیم پدیده نتیجه بگیرند و با دو گل زمین را ترک کردند تا فرصت 12 امتیازی شدن را از دست داده و همچنان در رده دهم جدول بمانند و از سوی دیگر نتایج ضعیف این فصل‌شان ادامه پیدا کند.

شرح گل‌ها:

پدیده 1 - فولاد 0 (دقیقه 55: یونس شاکری): پاس در عمق دقیق محمد قاسمی‌نژاد از سمت راست میانه زمین، یونس شاکری را از فاصله 30 متری در موقعیت گلزنی قرار داد که مهاجم پدیده هم با شوت محکم زمینی دروازه فولاد را باز کرد تا پدیده با یک گل جلو بیافتد.

پدیده 2 - فولاد 0 (دقیقه 75: محمدرضا خلعتبری):شروع خوب بهزادی، دروازه‌بان پدیده از روی ضربه آزاد و تاثیری که امین قاسمی‌نژاد روی توپ گذاشت، موجب شد تا خلعتبری با استفاده از سرعت بالای خود نفوذ سریعی از سمت چپ محوطه جریمه فولاد انجام دهد و با شوت پای چپ زمینی از زاویه بسته دومین گل پدیده را به ثمر رساند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مافیای فوتبال نمیذاره موفقیت های پدیده به چشم بیاد . هفته نهم لیگ برتر و پدیده صدر نشین . ولی همه جا صحبت ازاستقلال و پرسپولیسه .!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل