بازدید 31813
هزار و سیصد و شصت و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

استقبال رسانه اصولگرا از حذف فردوسی‌پور/عامل نفوذی با بیهوش کردن مرزبان‌ها موجب ربودن آنها شد/اسیدپاشی روی یک پزشک در تهران/عليرضا بهشتی: اگر رفراندوم مشکل‌آفرین بود، سوئیس باید از هم می‌پاشید»

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ عباس عبدی: عارف هیچ گاه گزینه اصلاح‌طلبان نبود و نخواهد شد/بیماری «سیندرلا» باعث می‌شود دختران مجرد بمانند/جلسه ویژه شورای نگهبان با جهانگیری و ظریف درباره FATF و CFT و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۴۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 17 October 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

استقبال رسانه اصولگرا از حذف فردوسی‌پور

تسنیم نوشت: در این مقطع فردوسی‌پور باید این فضا را مدیریت کند تا رسانه‌ها در مقابل صدا و سیما قرار نگیرند، اگر این اتفاق بیفتد احتمالا به حذف کلی او از جریان رسانه منجر خواهد شد. فردوسی‌پور باید همان کاری را انجام دهد که فریدون جیرانی پس از حذف از برنامه «هفت» در ۲۳ اردیبهشت ۹۱ انجام داد. آخرین «هفت» جیرانی پرشورتر برگزار شد، او با همه بینندگانش خداحافظی کرد و رفت برای اصلی‌ترین شبکه سیما، شبکه یک، یک سریال الف. ویژه ساخت.

عضو شورای نگهبان: کسی جرأت ندارد پیامک تهدیدآمیز برایم ارسال کند

نجات‌الله ابراهیمیان، عضو شورای نگهبان هم در گفتگو با «اعتمادآنلاین» در واکنش به موضوع ارسال پیامک تهدید برای نمایندگان مجلس گفت که کسی جرات ندارد برای او پیامک با مضمون تهدید ارسال کند و تا به حال چنین پیامکی نداشته است. او همچنین در واکنش به خبر استعفای آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان که چند روزی است در رسانه‌ها دست به دست می‌شود آن را شایعه خواند و گفت که چنین موضوعی را نشنیده است.

مطهری: لباس فوتبالیست‌ها نیمه عریان نیست

علی مطهری در واکنش به سخنان دادستان کل در خصوص حضور زنان در ورزشگاه‌ها و نیمه عریا بودن فوتبالیست‌ها گفت: سخن دادستان کل محترم در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی از آن نظر که مهم بودن مسئله عفاف از نظر اسلام را بیان می‌کند سخن درستی است و قابل تقدیر است. روشن است که حضور بانوان در ورزشگاه‌هایی که مردان به صورت نیمه عریان مسابقه می‌دهند مورد تأیید اسلام نیست، اما در مسابقات فوتبال بدن مردان تقریبا کاملا پوشیده است و نیمه عریان نیستند؛ لذا قاعدتا حضور بانوان در مسابقاتی مثل شنا، کشتی، بسکتبال و شاید والیبال مردان اشکال شرعی دارد، اما در مسابقات فوتبال به نظر می‌رسد مطابق این ملاک نباید اشکال شرعی وجود داشته باشد. در واقع آن ملاک کلی را یعنی حرمت حضور بانوان در جایی که مردان نیمه عریان هستند همه قبول دارند، ولی در این که مصداق این ملاک مسابقات فوتبال است اختلاف است. دادستان کل محترم آن را هم مصداق می‌دانند، اما از نظر امثال بنده شامل مسابقات فوتبال نمی‌شود، خصوصا که بازیکنان از فاصله دور دیده می‌شوند. البته در صورتی که تصمیم نظام به حضور بانوان باشد باید جایگاه ویژه و درب‌های ورود و خروج مخصوص و نیز سرویس‌های بهداشتی اختصاصی داشته باشند.

واکنش ضرغامی به اظهارات دادستان کل کشور

ضرغامی در واکنش به اظهارات دادستان کل کشور درباره حضور زنان در ورزشگاه آزادی در توییتی نوشت: حضور زنان در ورزشگاه حریم شکنی نیست.

عزت الله ضرغامی در توییتر خود نوشت: در فوتبال، ورزشکاران نیمه لخت نیستند! حضور زنان در ورزشگاه حریم شکنی نیست. کبری و صغری هر دو مشکل دارند. بصورت زنان و خانواده‌هایی که تفریح مناسب ندارند پنجه نکشید! تهدید مدیران ورزش به برخورد قضائی هم شایسته نیست! آیا گناه و خلاف شرع در زندان ها، کمتر از ورزشگاه هاست؟!

عباس عبدی: عارف هیچ گاه گزینه اصلاح‌طلبان نبود و نخواهد شد

عباس عبدی می‌گوید: اینکه در سال ۹۲ گزینه اصلی اصلاح‌طلبان آقای عارف بود، باید بگویم این موضوع درست نیست. آقای عارف هیچ وقت گزینه پیشنهادی و مصوب اصلاح‌طلبان در آن انتخابات نبود چراکه اگر چنین بود، تغییرش نمی‌دادند. آقای عارف بر حسب فهم خودشان نامزد شده بود؛ لذا آقای عارف نامزد ویژه اصلاح‌طلبان نبود که آن‌ها بخواهند از ایشان حمایت کنند یا تغییرش بدهند. ایشان به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرد و فکر هم نمی‌کنم هیچ وقت می‌توانست نامزد اصلاح‌طلبان باشد و در آینده هم بعید می‌دانم که چنین اتقافی رخ دهد.

عامل نفوذی با بیهوش کردن مرزبان‌ها موجب ربودن آن‌ها شد

فرمانده کل سپاه پاسداران در سفر به سمنان درباره ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور گفت: دشمنان هربار تلاش می‌کردند با درگیری این برجک و پاسگاه را اشغال کنند، ولی با توجه به ناکامی در این زمینه، این بار با وارد کردن یک نیروی نفوذی توانستند عمل خود را انجام هند. سرلشکر محمدعلی جعفری افزود: آن‌ها که مطمئن بودند که تا زمانی که رزمنده و مدافع هشیار و زنده باشند نخواهند توانست به هدف خود برسند، با بیهوش کردن این افراد توانستند آن‌ها را بربایند. وی گفت: این عمل، هنری نیست و انشاءالله با پاسخ سخت و دندان شکن ما روبه رو خواهند شد. فرمانده کل سپاه همچنین ایجاد ناامنی در ایران را هدف مهم دشمنان کشور و در رأس آن‌ها آمریکا، اسرائیل و آل سعود توصیف کرد و گفت: ما از این برنامه ریزی‌ها و سرمایه گذاری آن‌ها اطلاع داریم، ولی با آمادگی‌ها و تسلطی که وجود دارد، اکثر این برنامه ریزی‌ها خنثی می‌شود.

صدا و سیما اشتهایی سیری‌ناپذیر برای عزاداری و مداحی دارد

علی مطهری در یادداشتی با عنوان «تصمیم نادرست» نوشت: «از کار‌های نادرست شورای فرهنگ عمومی که زیرمجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی است این است که از سال ۱۳۹۶ مناسبت روز هفتم صفر یعنی ولادت امام موسی کاظم علیه‌السلام را از تقویم کشور حذف کرده و به جای آن به استناد یک روایت ضعیف شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام را قرار داده است، حتما به این دلیل که ماه صفر ماه غم و غصه است و نباید به خاطر میلاد یکی از ائمه شادی کرد، دلیلی که نه مورد قبول ائمه است و نه عقل آن را تأیید می‌کند.

این در حالی است که شهادت امام حسن مجتبی ـ علیه‌السلام ـ به استناد روایت قوی‌تر در ۲۸ صفر واقع شده و مردم نیز این روز را همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) بزرگ می‌دارند. صدا و سیما نیز که اشتهایی سیری‌ناپذیر برای عزاداری و مداحی به جای ترویج معارف اسلامی دارد، از غروب ششم صفر تا غروب هفتم صفر برنامه‌های خود را غمناک می‌کند و بیش از آنکه به معارف و مناقب و زندگانی امام حسن ـ علیه‌السلام ـ بپردازد مداحی‌ها و عزاداری‌های کم محتوا پخش می‌کند، یعنی روزی را که به مناسبت میلاد امام موسی کاظم ـ علیه‌السلام ـ باید روز شادی باشد به استناد یک روایت ضعیف تبدیل به روز عزا می‌کند. معلوم نیست منشأ این گونه تصمیمات کجاست و چرا برای مردم توضیح داده نمی‌شود.»

خبرنگاران روزنامه فایل صوتی شکنجه و قتل خاشقچی را شنیده اند

خبرنگاران روزنامه فایل صوتی شکنجه و قتل خاشقچی را شنیده اند. در این فایل مشخص می‌شود، خاشقچی در کنسولگری سعودی در استانبول شکنجه و سپس بیهوش و بدنش قطعه قطعه می‌شود. این اقدام توسط مقام ارشد پزشکی قانونی سعودی انجام شده. در بخشی از این فایل مشخص می‌شود که کنسول سعودی خطاب به تیم شکنجه و قتل می‌گوید که کار‌های خود را به خارج از کنسولگری ببرید من را به دردسر می‌اندازید. یکی از ماموران، اما به کنسول جواب می‌دهد: اگر می‌خواهی زنده به عربستان سعودی برگردی ساکت باش. /عصرایران

نامه شدید‌اللحن «مقتدا صدر» به «ترامپ»

مقتدا صدر، رهبر جریان صدر عراق خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا او را فرعونی طغیانگر و گمراه خواند و خواست تا سیاستش را اصلاح کند. صدر در پستی در توئیتر خطاب به ترامپ نوشت: به ‌جای آنکه جهان را با فریاد‌های بیهوده‌ات برای «خاشقچی» که تنها مشخصه آن، تابعیت آمریکایی است، پر کنی و به جای آنکه خواستار تحقیق درباره جنایت صورت گرفته علیه او شوی، بهتر است چشمانت را معاینه کنی، شاید جنایاتی که در یمن، بحرین، سوریه، میانمار، لیبی، آفریقا و .. در جریان است را ببینی. این کشور‌ها پر از قبور شده‌اند و جنگ‌ها و بیماری‌های مسری آن‌ها را نابود کرده است.

پیشنهاد لاریجانی به هیأت تفحص از استقلال و پرسپولیس

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد، رئیس هیأت تحقیق و تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس، در تشریح آخرین روند این تفحص اظهار داشت: اعضای این هیأت اخیراً جلسه‌ای را با علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار کرده و گزارشی از روند کار به وی ارائه کردند. براساس پیشنهادات لاریجانی، بنده نامه‌ای به آقای عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات و آقای ناصر سراج، رئیس بازرسی کل کشور ارسال کردم تا از ظرفیت‌ها و کارشناسان این دو نهاد در روند تحقیق و تفحص استفاده شود. /تسنیم

اسید پاشی روی یک پزشک در تهران

سه روز قبل فردی ناشناس در اتوبان امام علی تهران اقدام به اسید پاشی به یک پزشک متخصص اورولوژی کرده است. فرد اسید پاش که راکب موتورسیکلت بوده است با استفاده از ترافیک در اتوبان به خودروی این پزشک نزدیک شده و حدود ۴ لیتر اسید را روی صورت و بدن وی می‌ریزد.

همسر وی درباره این واقعه گفت: همسرم از محل کار به سمت منزل می‌آمد که در راه توسط یک موتور سوار ناشناس مورد اسیدپاشی قرار گرفت. در حال حاضر دست‌ها و پا‌ها به شدت آسیب دیده؛ از طرفی نیمه چپ صورت هم که رو به طرف پنجره خودرو بوده آسیب دیده است، اما خدا را شکر چشم‌ها سالم هستند./ فارس

موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد افزایش حقوق کارمندان

جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور گفت: ترمیم حقوق کارکنان دولت وظیفه دولت است و ما نیز پیشنهاد‌های خود را ارایه کرده‌ایم. بررسی پیشنهاد ترمیم حقوق کارکنان دولت با موافقت رئیس جمهور محترم در دستور کار دولت قرار دارد و امیدواریم که در اسرع وقت، تصمیمات در این مورد نهایی شود و تکلیفی را که در تبصره سه ماده ۲۹ قانون برنامه برای رعایت عدالت در پرداخت‌های دستگاه‌های مختلف در مشاغل مشابه بر عهده دارد، محقق شود./ فارس

روایت هولناک الجزیره از قتل خاشقچی

شبکه خبری الجزیره قطر شامگاه سه‌شنبه به نقل از این منابع آگاه گزارش داد که عملیات قتل خاشقچی در کنسولگری سعودی هفت دقیقه طول کشیده است: «"صلاح الطبیقی"، مدیر پزشک قانونی نیرو‌های امنیت سعودی از همکار‌های خود خواسته به هنگام قطعه قطعه کردن جسد خاشقچی به موسیقی گوش دهند.»

به گفته منابع ترکیه‌ای، "صدا‌های ضبط شده" حکایت از آن دارد که الطبیقی جسد روزنامه‌نگار سعودی را تکه تکه کرده است. این منابع به الجزیره گفته‌اند که قتل جمال خاشقچی در اتاق و با حضور خود «محمد العتیبی»، سرکنسول سعودی صورت گرفته است. با این حال، بر اساس ادعا‌های این منابع، العتیبی بعد از کشتن خاشقچی از اتاق خود خارج شده و تیم الطبیقی شروع به تکه تکه کردن جسد او کرده‌اند. براساس شواهدی که منابع ترکیه در دست دارند، روزنامه‌نگار منتقد آل سعود مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بعد از تزریق ماده‌ای به او، جسد او تکه تکه شده است. / فارس

بیماری «"سیندرلا» باعث می‌شود دختران مجرد بمانند

شهلا کاظمی‌پور جمعیت شناس گفت: «سندرم سیندرلایی» دخترانی هستند که وسواس دارند و در اصل به دنبال یک شاهزاده هستند تا آن‌ها را به برج عاج ببرد. این پدیده در تأخیر ازدواج اثر دارد نه در تجرد قطعی! چون همین دخترانی که اینقدر وسواس دارند، وقتی به بالای ۳۵ سال می‌رسند، یک دلهره پیدا می‌کنند که دیگر حالا به تجرد قطعی دارم می‌رسم. چون سبک زندگی در ایران طوری است که مرد از زن خواستگاری می‌کند و دختران باید منتظر بمانند تا کسی پیدا شود. /ایران

جلسه ویژه شورای نگهبان با جهانگیری و ظریف درباره FATF و CFT

کدخدایی در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: در جلسه امروز شورای نگهبان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور حضور داشتند و گزارشی از وضعیت لایحه CFT و الحاق ایران به کارگروه ویژه اقدام مالی FATF به اعضای شورای نگهبان ارائه دادند. در جلسه امروز شورای نگهبان هیچ‌گونه رأی‌گیری و تصمیم‌گیری پیرامون FATF صورت نگرفت و مقرر شد تا کارشناسان مرتبط با این حوزه در جلسات آینده شورای نگهبان حضور یابند.

احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از لاریجانی برای ۱۴۰۰

یدالله طاهرنژاد از فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با تسنیم: حزب کارگزاران از ابتدا با ریاست َآقای سیف در بانک مرکزی مخالف بود، ولی صدای ما به جایی نرسید. اگر یک سازمان برنامه کارآمدی داشتیم حتما ۷۰۰ هزار پروژه معطل در کشور وجود نداشت. اگر به این نتیجه برسیم که امور زندگی و معیشت مردم با حمایت ما از آقای لاریجانی بهتر می‌شود، احتمال دارد که اصلاح طلبان از آقای لاریجانی حمایت کنند. لاریجانی تاکنون بسیاری از مشکلات دولت را از سر راهش برداشته است. متأسفانه بطورکلی ارتباط مسئولان ما با مردم بسیار کم شده است. امروز شاهدیم که آسانسور خاص و درب خاص در وزارتخانه‌ها تعبیه شده و وزرا ارتباطی با بدنه وزارتخانه زیر نظر خود ندارند.

علیرضا بهشتی: اگر رفراندوم مشکل‌آفرین بود، سوئیس باید از هم می‌پاشید»

علیرضا بهشتی: خیلی‌ها به مردم و شعورشان اعتماد ندارند. اختلاف سلیقه‌ها همیشه بوده و هست. این اختلاف عقیده‌ها باید در درون احزاب شکل بگیرد و هر حزبی باید نماینده یک گفتمانی باشد. ما در زمان غیبت معصوم چاره‌ای نداریم جز اینکه به عقلانیت جمعی رجوع کنیم. حتی اگر این عقلانیت جمعی در مواردی اشتباه کند. اما چاره‌ای نیست و باید به نظر مردم رجوع کنیم.

شما آگاهی سازی‌ها را درمورد موضوع انجام دهید و بعد به انتخاب مردم بگذارید نهایتش این است که یک رفراندوم برگزار کنید. آیا این رفراندوم هزینه‌ای برای کشور دارد. اگر این رفراندوم‌ها مشکل آفرین بود، حکومت سوییس الان باید از هم می‌پاشید! ممکن است تصمیمات خوبی هم نباشد، اما این نظرات مردم است و مردم خودشان تصمیم می‌گیرند که چه جهتی را دنبال کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱۸
از حضور پر مغز و قهرمانه بانوان در میدان ها که به فساد و از هم پاشیدگی خانواده ها انجام شده ، در این مورد هم نیز بگذرد!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
از بانوان استفاده ابزاری می کنند تا سبد رای خودشون رو پر کنند..و الا کیست که نداند با تدبیری همین اقایون ،شوهران این بانوان ، بیکار و افسرده شدن
خان محمدعلی آقا
| United Arab Emirates |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
عباس عبدی: عارف هیچگاه گزینه اصلاح‌طلبان نبود و نخواهد شد!!!
یدالله طاهرنژاد از فعالان سیاسی اصلاح طلب: احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از لاریجانی برای۱۴۰۰ !!!
اینکه همش خبرهای زرد بود!!!
*عارف در انتخابات ۹۲ گزینه اصلی اصلاح‌طلبان نبود؟! پس لابد قالیباف گزینه اصلیشون بود!!!
*بین این همه گزینه، اصلاح طلبان لاریجانی رو واسه انتخابات ۱۴۰۰ معرفی میکنند؟!!!
خیلی خنده داره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
ملت دیگه گول داستان ورود زنان به استادیو م و کنسرت ومشایخی وشجریان را نخورید که با این ترفند عده ای کلید به دست سوار شدند ودلار رسوندن به ۲۰هزار وهمشون بچه هاشون هم اونور آبند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
اگه روحانی وظریف ووزیر ورزش وکلا هیات دولت دختر و زن خودشون آوردند بازی استقلال وپرسپولیس در آزادی نگاه کنند ،از فرداش ملت زن وبچشونو میارن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
آقای مطهری که برای یک موضوع کوچک دست به قلم میشه ،چرا بابت گرانیها ساکته.
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
اگر در فوتبال مردان نیمه لخت هستند پس لابد در سواحل شمال و جنوب میشود گفت اقایان لخت مادر زاد شنا میکنند و چطور است برای به گناه نیفتادن کلیه سواحل را بروی خانمها ببندیم.بخصوص که انجا فاصله ها نزدیکتر هم هست نسبت به صندلیها و زمین چمن استادیوم آزادی
حاج منصور ولایتی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
برخی ضد ولایی ها و عمله های استکبار غرب می خواهند جوان ما به مسائل جنسی توجه کند و از راه خدا و اولیا دور شود
ورزش دیدن چیزی جز اتلاف عمر گران مایه که باید صرف عبادت و طاعت شود نیست
چه برای مرد چه برای زن
بزرگنمایی و قهرمان سازی از امثال فردوسی پور با اهداف سیاسی و با هدف استفاده در « تکرار» های انتخاباتی صورت می گیرد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
یه زمانی هم مهران مدیری میگفتن الان که دولت همه چی دست شماست به اصولگراها نچسبونید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
فردوسی پور همونی نیست که موقع بحث برجام،و انتخابات یک برنامه دیپلماسی ورزشی درست کرد ونتونست روی آنتن ببره ،تا رای جمع کنه ،حالا چرا صحبت دلار وگرانی دیپلماسی نمیکنه.
ناشناس
| United States |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
به نظر میرسه که شما اصلا برنامه نود را ندیده ای که اینگونه سیاسی حرف میزنی
برنامه نود یک برنامه ورزشی پر مخاطب و بی حاشیه بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
آقای فردوسی پور همشهری آقای پورمحمدی(اصولگرا) رییس طولانی مدت شبکه سه و رفسنجانی بود.
به همین شیوه نیزصندلی اش مستحکم شده بود.
ما ایرانیها به جای فکر و منطق بسیار شخصیت زده می شویم.
قحط الرجال که نیست
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
چرا هر که محبوبیتی دارد شما با او مخالفید؟دوست عزیز تعمدا میخواهید اصولگرا را بدنام کنید؟باز میخواهید انتخابات بعدی رقیب اصولگرا(هر کس که باشد)پیروز شود؟اصولگرایان واقعی بدانید امثال این اقا دارند از داخل ریشه شما را میزنند!! تا مردم باز از ترس شمایی که بقول این اقا یک مجری ورزشی را تحمل ندارید به رقیبتان رای بدهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
فردوسی پور مگه چه کار فرهنگی یا هنری مهم رو انجام میداد که اینهمه مهم شده؟ کار و اون صرف انرژی جوانان به دعواهای مسخره فوتبالی بود که هیچ ارزش معنوی برای کشورمون نداشت .
امسال فردوسی پور و مدیری فرهنگ و شخصیت جوانان
رو به انحطاط می رسونند
فردوسی پور از لحاظ شخصیتی هم دچار مشکل است و دید نژادی به بافت جمعیت کشورمون دارد ی
انجا سوییس است و اینجا ایران وسط خاورمیانه و همین طور عده ای در داخل که دوست دارند کشور را به خارج وابسته کنند
این است تفاوت ما و انها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
تو سوییس وقتی می بازن ، به حربف تبریک می گن.نه مثل اقایون که اگه نتیجه رفراندوم به مذاق شون خوش نیومد، به سطل اشغال ها حمله می کنند.
مهدی دوصفرهفت
| United Arab Emirates |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
ماکه رفتیم سوئیس چیز خاصی ندیدیم

دقیقا مثل اینجا، اگه پول داشتی آدم حسابت می‌کنند وگرنه از همون راهی که اومدی بهتره که بگردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
نمیدونم .توی سوییس هم مردمش آشغال توی جنگل ودریا وخیابان میریزن بعد بگن رفتگر حقوق میگیره که جمع کنه.
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
متعجبم.در شرایطی که با اتفاق خاشقچی امریکا روی دیگر خود به عربستان را نشان داده این یک فرصت باد اورده برای دیپلماسی کشورمان است که به بن سلمان بفهماند بهترین دوستان برای هم تنها مسلمین هستند و لذا این مسائله باعث کاهش دشمنی بین دو کشور شود.برای ما اگر قصد استکبار ستیزی داریم ابرقدرت امریکا بعنوان یک دشمن کافیست و باید در جبهه های دیگر در گیر نشد.از این فرصت باد اورده استفاده کنید
ناشناس
| United States |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
تنها پاسخ قابل تامل همین حمله به سطل آشغال است . کاملا درست فرمودید
قاف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
در جواب ناشناس 07:02
بن سلمان و آمریکا هر دو ظالمند
این مکر خداست که از کمینگاه بیرون اومده
امام حسین فرمود کسی همچون من با همچو یزید هیچگاه بیعت نخواهد کرد
بن سلمان با قتل حجاج و قتل عام یمن و سوریه و... باید بهش بگیم بن معاویه
خدا میدونه چندتا از مخالفانش رو سرنگون کرده تا این برملا شده
برید ورزشگاه و کنسرت...در عوض به دلار ۱۹ هزارتومانی و نابودی سرمایه هاتان حساس نشید!
تازه از اقایون ممنون هم باشید که حامی شما بانوان هستند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
احسنت
سالهاست که اشرافی ها با همین گفتمان بزن و برقص ،بر گرده ملت سوارند.
فقط فردوسی پور اشکال ایجاد کرده ،چرا؟! چون بیست سال داره برنامه نود رو اجرا میکنه و این مطابق استانداردهای جهانی برنامه سازی و مجری گری نیست !! قربون برم خدا رو ، یک بام و دو هوا رو!!
اقای علیرضا بهشتی .ایران را بابا سوئیس مقایسه میکند...از خواب بیدار شو اینچا جهنم است نه بهشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
توده مردم ایران و سوئیس بغیر از اندکی اختلاف فرقی باهم ندارند اما مسئولان این دو ملت هستند که یکی کشور را به بهشت تبدیل دیگری این گونه نوشته شما کاملا درسته
ناشناس
| United States |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
آقای بهشتی انجا از رای مردم نمی ترسند واستفاده ابزاری ندارند اینجا رای را برای ان لحظه که خودشان میخواهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
اتفاقا دقیقا مردم ایران و سوئیس با هم فرق دارن.مسئولین کشورها از مریخ نمیان
چرا بانوان به تماشای فوتسال و فوتبال بانوان نمی روند؟
بازیکنان شاغل در لیگ فوتسال و فوتبال بانوان به خاطر نداشتن تماشاچی در فقر زندگی میکنند.

چرا اینقدر سطح توقعات جامعه در حد اردوی مختلط پایین آمده
پاسخ ها
کی به کیه
| United Arab Emirates |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
چرا مردان حق ندارند بازی زنان رو از نزدیک تماشا کنند
روحانی بهترین ریس جمهور تاریخ ایران در بدبین کردن و نا امید کردن مردم بود. در دوره او بیشترین ضربه به کشور وارد کرد.
ایشان این کار را با گماردن افراد غیر متخصص و اقوام و آشنایان در پست های حساس به انجام رساندند. ایشان همه خودی ها را به صورت اتوبوسی وارد مشاغل حساس دولتی کردند
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
کسانی کردند که انتخابات مردم را تا سطح نازل انتخاب بین بدتر و بد ترین پایین اوردند .
ناشناس
| United States |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
میگم قبلی ها با تاکسی اوردند همه شان همینکار راکردند
رفراندوم در لغتنامه های جدید = برو کشکت را بساب
لباسی که بانوان ورزشکار بر تن می کنند و از طرف ایران به مسابقات اعزام می شوند حکم شرعی ندارد؟!
تابناک به جای سانسور منتشر کن
درودبراقای مفتدی صدر
ممنون ولی ما بیکارا با چی ترمیم میشه اوضاعمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
با اعتراضات مدنی و طبق قانون اساسی میتوانید زحمت کشیده و عمل کنید
هرچی شعار داشتین روی محدودیت زنان بوده انگار انقلاب فقط برای این بود که زنان دست و صورت دیده نشه کمی به شعور زنان احترام بگداریم صدر اغظم آلمان زن هسن
پاسخ ها
مهدی دوصفرهفت
| United Arab Emirates |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
زنان هرچقدر دورتر=فساد کمتر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
اگه راست میگی پس چرا به روحانی رای دادید که طرفدار خانه دار ماندن زنان بود)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
مهدی دو صفر جوامعی ک ب زنانشان احترام میگذارن رشد و و توسعه می یابند.بفرمایید قوانین سوئیس و سوئد برای زنها را مطالعه کنید وفسادش را با کشور ایران و عربستان مقایسه کنید
فردوسی پور هم داره وارد پروژه حصر رسانه ای بشه ؟! امان از دست این باند پایداری ؟! برخی دارن تو امریکا خوشگذرانی میکنند و پستها رو صاحب میشوند ؟!
کلا شادی هم تعطیل شده و‌همش عزاداری، مردم افسرده شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
نون اینها در عزاداریه و افسرده کردن مردم مفلوک شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
این موضوع مطهری گفته جنبه انحرافی داره تا مردم سراغ .گرانی ودولت پردردسر نرن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
انصاف هم خوب چیزیه.چرا از جشنهای میلاد ۱۴ معصوم فطرو قربان وغدیر ومبعث و دهه فجروسال نوو...نمیگید.گول جو رسانه ای نخوریم.و
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
تو تقویم سال 91 هفتم صفر روز ولادت امام موسی اونوقت تقویم امسال همین روز ،روز شهادت امام حسن مجتبی ؟ چرا؟؟؟؟؟ ما داریم به کجا میریم ؟؟؟؟ واقعا تاسف
عجز و ناله افاده نمیکنه چرا . هر چی بود و هر چی هست خودمان خواستیم که اینطور بشه یعنی گرانی و ارزانی و کنسرت و رفتن زنان به ورزشگاه . همه همه را خودمان خواستیم . شما حساب کنید دوستانی که میگیند اگر فلانی بود چنین نبود . شما که جانب داری میکنی شما بگو رییسی یا قالیباف بودند دلار چند بود . یادم هست چنین بوده و هست . لذا در آینده باید کسی باشد که از رای مردم دفاع کند مگه شما نمیگی رای به روحانی برای کنسرت و ورزشگاه بود خوب کو کجاست . کی اجرا کرده . آیا جلو گیری نکردند مگر خودتان امروز ندیدید که گفت زنان نباید ورزشگاه بروند . تو را خدا وضعیت خودتان را در موضع گیری سیاسی و رای مردم مسخص کنید یا رومی رومی یا زنگی زنگی
فقط كاركنان دولت ؟ كرگران و بازنشستگان چطور ؟ تفاوت قيمت دلار در بودجه و فروش فعلى ان چه مى شود ؟ كدام هزينه هاى بجا و بيجا را پوشش مى دهد ؟ سريعا فكرى به حال قدرت خريدعموم كه به شدت كاهش يافته نشود
لباس بازیکنان نیمه عریان هست . مسابقه کشتی که تلویزیون دختر وزن و بچه میبینند همینطور فوتبال و شنا . . باور کن این هم‌مثل اف ای تی اف و برجام خواهد شد یعنی فوتبال را معلق میکنند ودست اخر سراسیمه تصویب میکنند . یعنی تا صد سال دیگر در تمام حوزه ها همین خواهد بود . زنان جداگانه در ورزشگاه بروند .
یعنی الان باید از خداوند چه بخواهیم که نخبه های کشورمان ، ایران را با سوییس مقایسه میکنند ، حداقل یک وجه اشتراک دیگر هم مثال بزنید تا بشود سوییس را سند مبارزات فکری تان کرد در آمد ملی ، امنیت داخلی و خارجی ، اقتصاد ، فرهنگ ، وابستگی های همه جانبه و حیات خلوت پولدارهای جهان را کی میتواند ایران داشته باشد ، از آقای بهشتی میپرسم که اگر در سوییس مردم بخواهند دین اسلام را برای پذیرش دین ملی خود انتخاب کنند جهان استکبار اجازه میدهد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
کمی فکر کن و بعد این سوال خنده دار را بکن
وقتی میگم بچه بدنیا نیارین احتمال دارد دختر باشد . بعصی کاربران چنان غر میزنند که چرا چنین حرفی میزنی . دختر باشه ورزشگاه نتونه بره . دختر باشه سرش هوو بیاد . دختر باشه سرشب نتونه تو خیابان ماشین بگیره . دختر باشه گرمای تابستان سر و رو را بپوشانه که مگر دل مردی از نگاه بلرزه .
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
تو حاضری که خانوادت سرو روی خودشون رو جلوی مردان نامحرم نپوشونن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
متاسفانه درست میگن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
آفرین . فقط یک نفر تونست واقعیت را آنطور که هست بیان کنه . دستت درد نکنه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
بله من حاضرم خانواده ام مانند دختران همه ی جای دنیا غیر از ایران و افغانستان و عربستان سر شان را نپوشانند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
دقیقا
باید جنین های دختر را سقط کرد تا کلا نسل زنها منقرض بشه در این مملکت و بعضی ها خیالشون راحت بشه که فساد از بین رفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
هزار آفرین.
با سلام
من معتقدم که در مورد زنان ( در هر زمینه ایی، از جمله حجاب و حضور و یا عدم حضورشان در ورزشگاهها و غیره ) زنهای ما عضو های فعال جامعه ما می باشند و در کجای قرآن آمده که باید آنها را محدود کرد؟ مگر ایران عربستانه زبانم لال؟ اگر بهشت زیر پای زنان است، ورزشگاهها ما که جای خود دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
الحمد لله مشکل اصلا زنان نیستند مشکل مردان نامرد تماشاگر نما هستند که فضای استادیوم را با هر خطا یا داوری اشتباه باالفاظ رکیک مزین میکنند.وگرنه خیابانهای ما از نظر رعایت شئونات فاجعه است.
با این نظراتی که من و ما و شما و همه مسولین کشور در روز به مردم سخنرانی میکنند همه ما ایرانیها به سوییس ببرند ما سوییس را عین ایران خواهیم کرد و سوییس ها اگر ایران بیایند دوباره مثل سوییس خواهد شد چرا علت این هست که
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
احسنت .
جناب روحانی دیگه با وعده های پوچ با اعصاب ملت بازی نکنید ، به خدا تو این ۶ ماه خیلیها رو بیچاره کردی ، قیمتها رو سه برابر کردید و پس انداز مردم تو بانکها رو با خاک یکسان کردید ؟! خسته نشدید از وعده های تو خالی .
واقعا که هیچ کس وهیچ چی سرجاش نیست ضرغامی شده اصلاح طلب!!!!!!!!!!!؟؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
هوس ریاست جمهوری دارند جناب ضرغامی ولی بنده خدا اشتباه کردند و کمی دیر رسیدند
یک سوال اساسی که پیش میاد اینه که چرا اوضاع اقتصادی کشور ما از عراق و سوریه و یمن جنگ زده بدتر است و پول کشور بی ارزش ترین پول دنیاست ؟! چرا تو این کشور به راحتی دکلها و شترها با بارشون غیب میزنند ؟! چهل سال پیش عربستان و دبی بیابون بودند حالا شدند ثروتمندترین پایتختهای جهان ،
لطفاعنگام افزایش حقوق فکری هم به سیل بیکاران وکسانی که چندرغازحقوق بیکاری می کیرند ونیزمستمری بگیران وبازنشستگان هم بکنید.
به وااله جلوی زن وبپه شرمنده ام وسایل منزل رودارم می فروشم.اگرغرورم اجازه می دادگدایی هم می کردم .چه کنم که باداشتن لیسانس جایی برایم کارنیست
تابناكييها هنوز داغ شكست در انتخابات به دلتون مونده،به جهنم.درود بر اصلاح طلبان،درود بر روحاني.
بازار وارد فاز رکود سنگینی شده و مردم در تنگنا هستند ، دولت هم با کسری بودجه سنگینی مواجه شده با این وضعیت تهدید و بگیر و ببند هیج فعال اقتصادی تو کشور سرمایه گذاری نخواهد کرد ، وضعیت فروش نفت هم که رو هواست ، باید مسیولین به فکر تامین کالاهای اساسی مردم باشند .
فردوسی پور تحصیلکرده دانشگاه شریفه ، خیلی دوست دارم بدونم معاونت شبکه ۳ کدوم دانشگاه و با چه سهمیه ای مدرک گرفته ، از خرداد ۹۲ یه عده فقط به فکر انتقام از رای ملت هستند و میخواهند ثابت کنند که برای رای مردم ارزشی قائل نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
سهمیه ای که حق و حقوق یک عده جوان مستعد و باهوش را خورده و تولید مدیرلن بی سواد ولی متصل کرده
با نام خدا وسلام
درمورد هفتم صفر شهادت آقا امام حسن مجتبی علیه سلام مرجع بزرگ شیعه حضرت آیه الله فاضل فرموده اند هفت صفر شهادت آن امام است لطفا اول تحقیق کنید بعد خواسته نفس خود را بر مردم القا کنید
مسیولین صدا و سیما دست به خودزنی میزنند ، اقای فروغی انقلابی گری خود را در نبرد در سوریه نشان دهید نهددر حذف یکی از نخبگان جامعه علمی و ورزشی کشور .
جناب بهشتی صحبت از رفراندوم میکنید؟
رفیق خودمون همین تابناک منفی و مثبتها را برداشته
حالا خواهید دید که یه مدت دیگه همین کامنتا را هم جمع میکنه
با اینکه نظرات آقای مطهری را در بسیاری از امور سیاسی قبول ندارم اما نظر ایشان درباره حذف ولادت امام کاظم از تقویم و جایگزین کردن شهادت امام مجتبی را بسیار درست میدانم و از ایشان تشکر دارم
ميگم خانمها شنا و كشتي رو از تلويزيون ببينن اشكالي نداره ولي فوتبال رو تو استاديوم ببينن اشكال شرعي داره چون قسمتي از بدن آقايون عريانه!
چه دستهایی توی کار بوده که این آقای جوان سی ساله رو بدون سابقه ی درست و حسابی مدیر شبکه ی سوم کرده ؟ یعنی توی این سازمان عریض و طویل صدا و سیما با دهها هزار کارمند، یک نفر انسان بالغ و دنیادیده و باتجربه نبود که این بنده خدا رو گذاشتن؟ چه خبره اینجا ؟ چیزی به اسم سلسه مراتب وجود نداره ؟ توی هر اداره ای در هر جای دنیا باشید، باید حالا حالاها کار کنید و خودتون رو نشون بدید تا پله پله پستتون ارتقا پیدا کنه . اما اینجا، این جوان از عضویت پایگاه بسیج شروع کرده و بعدش فرمانده پایگاه شده و بعدش بعنوان مسئول بسیج صدا و سیما و بعدش رئیس شبکه سوم صدا و سیما !
یا خدای ابراهیم با این تحجر به دادمان برس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
آمین
بنظر من فوتباليست ها با كت و شلوار بازي كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
البته بدون کراوات چون مال اجنبی هاست!!!!!!خخخخخ
فقط کارکنان دولت را افزایش میده . پس مردم چی . فقط چند میلیون وارمند دولت داریم ( که تا نصف انها هم اضافه هستند) بقیه مردم و کارگران و کارمندان بخشهای دبگر چی؟ دولت میگه من که بدهی ام را دادم .کارمندان دولت هم راضی کنم دیگه مردم هم به من چه . احتیاجی دیگر به رای انها ندارم که قولی بدهم.
استقبال رسانه اصولگرا از حذف فردوسی‌پور رسانه انحصارطلب صحیح است ابوذر غفاری دید کسی دارد ازحاکم ظالمی ستایش میکند یک مشت خاک به صورت مداح پاشید وگفت از رسول خدا شنیدم که برچهره مداح ظالمین خاک بپاشید
پس با این اوصاف تلویزون را هم ممنوع کنید چرا که همین بازیکنان نیمه لخت در تلویزیون براحتی دیده میشه در حالیکه زمین فوتبال از فاصله 30 متری فقط شماره پیراهن بازیکن به سختی دیده میشه
بهتر است اول آقای محمد رضا بهشتی ماجرای فتنه 88را تحلیل بفرمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
کدوم فتنه ؟
دختران ما بیماری سیندرلا ندارند ، مردان ما بیماری چهار تا زن عقدی و بیشمار زن صیغه ای دارند . موضوع رو خوب متوجه نشدی خانم کاظمی پور .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
دقیقا
مدام در پی محدود تر کردن خانم ها و برداشتن موانع از جلوی پای مردها هستند
ولی خوشبختانه جامعه راه خودشو می ره و کسی به حرفهای این افراد توجه نمی کنه
جناب ابراهیمیان شما که چیزی تصویب نکردی کهاقایان نپسندند همه چیز شما بر اصل قاضی شارع استوار است نیازی به پیامک نیست که شما را خدای ناکرده نارحت کنند
تابی جان
وقتی امکان درج نظر موافق و مخالف را منهدم کرده اید، چرا کل این بساط نطرخواهی را جمع نمی کنی؟؟؟؟
" استقبال رسانه اصولگرا از حذف فردوسی‌پور"
منطق به اصطلاح اصولگریان همین است : حذف هرکسی که مثل ما نیست !
منم میخام سوئیس برم یا داخل شیطون برم...
یاز هم علی مطهری و باز هم زنان و ورزشگاه !!!!!، فکری برای جوانان ، بیکاری ، گرانی ، خراب کاری های شوراهای ( خجلت می کشم یگویم اسلامی ) شهر وروستا ، فرار هر از چندگاه یکی از دولتی ها به دامان غرب ، اوضاع نایسامان زلزله زدگان و درمان و چاره اندیشی دهها معضل و مشکلی که در این مملکت بوجود آمده باشید !! !
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
از حق باید دفاع کرد مطهری درست می گوید
حضور زنان مشکل اسلامی دارد
آقای بهشتی اغر بخیر تا حالا کجا بودی سوئیس شناس
با این گرانیهای نجومی پس تکلیف حقوق کارگران چی میشه ؟
فردوسی پور مجری خیلی خوبیه برنامه 90 هم برنامه ورزشی خیلی خوبیه
فردوسی پور باید به برنامه ریزی شبکه ۳ که اون رو به اینجا رسونده احترام بزاره و بفهمه که باید از قوانین پیروی کنه.
موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد افزایش حقوق کارمندان
گر چه اینها همه وعده توخالی است اگر ب.دجه دارید چرا همسانسازی حقوق بازنشستگان را اجرا نمی کنید
ما همه مقصریم
چقدر اعصابم خرد میشه نمیتونم به نظرات مثبت یا منفی بدم
خوب از تلوزيون ديدن كه راحت تر ميشه عريان را ديد تا از درون ورزشگاه اين همه كشتي نشان ميدهيد كه ديدنش با اون لباسها بسيار زننده است ميبينند حلا يك فوتباليست پوشيده ......
من کوچکترین رزمنده ایام دفاع مقدس به اینجا رسیدم که هیچ چیز قابل اصلاح نیست عده ایی دزد قدرت طلب شیره مملکت را می‌کشند و فرزندانشان در اروپا و آمریکا عشق و حال میکنند ما یک رفرم عظیم نیاز داریم.
بابا اینها کییند که از طرف مردم حرف می زنند هیچ کس تا حالا به فکر این مسائل نبود .......... ای خداااااااااااا
ما از این قوم نیستیم
تغییرات اساسی باید در مسئولان انجام پذیرد حالا گیریم رفراندم انجام شد هیچ تغییری در صورت مسئله ایجاد نمیشود باید تغییر اساسی در رفتار و کردار مسئولین صورت پذیرد مردم به مشکلات واقفند جهت دهی کارها با ایجاد فضای مناسب مدیریتی برای اشخاص واجد شرایط باید انجام شود تحرک در انجام امور ضروری میباشد باید به قانون عمل کرد و به آن احترام گذاشت رفتار و عملکرد مدیرا باید زیر نظر باشد اگر تخطی کردند برخورد و جایگزین گردند نهایتا برای سرو سامان دادن به امور باید شبانه روزی کار و فعالیت و دلسوزی کرد اگر خواست جمعی برای درست شدن اوضاع باشد هر امر غیر ممکنی ممکن خواهد شد باید کار کرد والسلام
اقدامات صدا و سیما قابل توجیه نیست صدا سیما از فضای مجازی بسیار بد تر است صدا سیما همواره با مردم درگیر است
آقای یدالله طاهرنژاد همانطور که شما معتقدید که سازمان برنامه کارآمدی نداریم اکثریت جامعه معتقدند که هیچ تشکیلات کارآمدی در کشور وجود ندارد و همگی فشل هستند و در واقع این خداست که مملکت را اداره می‌کند.والله.
آقای علیرضا بهشتی تا به حال کجا بودین؟ چی شده چند وقتیه که افاضه می فرمایید!
تابی جان دمکراسی زمانی ارزش داره که وقتی بخاطر نداری و فقر و اختلاص و گرانی سطل زباله را مردم آتیش زدند به قیمت جانشان تمام نشه حالا چرا روز و شب سایت محترم بر عیله دولت منتخب مردم سیاه نمای میکند واگدار به خ ا . هر چی خست باید تحمل کرد مگر از اول انقلاب روحانیون و سیاسیون نمیگویند که اصلا انقلاب برای اقتصاد و زندگی راحت نبود . کدامش را باور کنیم
اقای مطهری شماگفتیداگرترامپ ریس جمهور شودبه هیج وجه برجام راپاره نمیکند.واماحضورویاعدم حضوربانوان درورزشگاه ایا همه چیزگل وبلبل است وپارتی بازی،رشوه،زدبند،گرانی،اختلاس،بالارفتن سن ازدواج،بیکاری حل شده که هم غم همه شده حضوربانوان دراستادیوم،هرکس این مشکلات راحل کرداوبایدحرف آخررابزنددرموردبانوان کشورم،
با هوچی گری و انحراف افکار عمومی گرانی و تورم و دلار ۲۰۰۰۰ تومانی از یاد ملت نمیرود مردم گرسنه هستند ورزشگاه نمیخوان بیایین اصلا ورزشگاه تعطیل کنید
ما پول بلیت نداریم
ببخشید رسانه های اصول گرا کی خوب تصمیم گرفتند که حالا برای حذف فردوسی پور بگیرن،،،جالبه هروقت کسی رو باتیر خودنشانه گرفتند اون نفر بیشترمحبوبیت پیداکرد،،،،عادل خان نگران نباش
رفراندوم توي سويس مشكلي نيست چون مردم راضي هستن اينجا نميشه چون 40 سال دروغ به مردم گفتن الان ديگه كسي 1 ريال قبولشون نداره
شبکه سه فردوسی پور رو به جایی نرسونده . لطفا چشمهاتون رو باز کنید و گرنه خورشید هم نمیتونه کمکتون کنه. این مردم هستند که به علت صداقتی که در عادل دیدند اونو به اینجا رسوندند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار