بازدید 4065
۱

هشدارفغانی‌بعدازقضاوت بازی کره: آنهاخیلی قویترشده‌اند

کد خبر: ۸۴۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ 14 October 2018

داور سرشناس فوتبال ایران که برای دو قضاوت به کره جنوبی رفته است،سه شنبه بازی دوم این تیم‌را سوت می زند اما وی که تجربه بالایی از بالاترین سطح فوتبال جهان دارد، این رقیب شاگردان کی روش را قوی تر از قبل دیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا فغانی در حال حاضر آماده ترین داور فوتبال جهان شناخته می شود و مدام برای قضاوت های مختلف از او دعوت به عمل می آید. فغانی برای قضاوت دو بازی دوستانه تیم ملی کره جنوبی برابر اروگوئه و پاناما به این کشور سفر کرد و روز جمعه بازی کره برابر اروگوئه را که به پیروزی دو بر یک تیم میزبان انجامید قضاوت کرد.

فغانی درباره این بازی مظراتی دارد که به درد تیم ملی و کی روش می خورد:« بازی کره برابر اروگوئه بازی خوب و پرسرعتی بود. به نظر من کره جنوبی با مربی جدیدش خیلی نسبت به زمان مربی آلمانی اش ( اولی اشتلیکه) بهتر شده و بازی خوبی انجام داد و دو بر یک هم برد. بازی بعدی هم با پاناما است که سه شنبه برگزار می شود.»

فغانی درباره اینکه گفته می شود شاید مهاجرت کرده و برای زندگی از ایران برود، گفت:« من همانطور که چند روز قبل گفتم این یک مساله شخصی است. فعلا که تمام تمرکزم جام ملت های آسیا است تا بعد از آن ببینیم خدا چه می خواهد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تو داوری یا جاسوس؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار