بازدید 2389

زمان ثبت‌نام بورسیه دانشجویان ارشد دانشگاه تهران

کد خبر: ۸۴۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 13 October 2018

مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران از برنامه این بنیاد برای بورسیه دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد و گفت: متقاضیان از فردا یکشنبه ۲۲ مهر به مدت دو هفته فرصت دارند برای درخواست بورسیه شدن در بنیاد ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر ساداتی نژاد ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بنیاد حامیان دانشگاه تهران برای اولین بار دانشجویان مستعد دوره کارشناسی ارشد را بورسیه می کند و متقاضیان از فردا یکشنبه ۲۲ مهر به مدت دو هفته فرصت دارند در این بنیاد ثبت نام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است برای سال جاری حدود ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تهران بورسیه بنیاد این دانشگاه شوند و از تسهیلات مادی و معنوی آن استفاده نمایند.

مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: قبل این برنامه بنیاد حامیان دانشگاه تهران دانشجویان کارشناسی این دانشگاه را بورسیه می‌کرد که برای سال جاری حدود ۱۲۰۰ نفر از این متقاضیان می‌توانند بورسیه بنیاد شوند. در واقع دارا بودن حداقل معدل ۱۷ در ترم قبل یکی از شرایط بورسیه در بنیاد است که البته برای دانشجویان ترم اول، شرط معدل ملاک نبوده و با کسب رتبه زیر ۲۰۰۰ کشوری می‌توانند از این بورسیه استفاده کنند.

دکتر ساداتی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر از دانشجویان دوره کارشناسی برای سال جاری متقاضی بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران بودند که این افراد از اول تا ۱۱ مهر فرصت داشتند برای بورسیه ثبت نام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل