بازدید 6227

سومین‌ستاره‌پشیمان‌پرسپولیس‌دنبال‌برگشت‌ازاروپا

کد خبر: ۸۴۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 13 October 2018

این تابستان فرشاد احمدزاده علی رغم اصرار شدید پرسپولیسی ها و علی رغم اینکه سرخپوشان از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بودند، با بی مهری نسبت به سرخپوشان تصمیم گرفت که به پیشنهاد این تیم برای تمدید جواب منفی دهد و راهی اروپا شود.

به گزارش تابناک ورزشی، خیلی زود مشخص شد که پیشنهاد دندانگیری در اروپا انتظار شماره ۱۰ سابق پرسپولیس را نمی کشد و این بازیکن در نهایت راهی یک تیم گمنام در لیگ نه چندان معتبر لهستان شد. با این وجود، تجربه های اخیر در لهستان باعث شده که احمدزاده نسبت به حضور در لیگ این کشور درجه دوی اروپا دچار نوعی ناامیدی و حتی پشیمانی از تصمیم انتقالش شود. شلونسک وروتسل در دوازده بازی لیگ تنها یازده امتیاز به دست آورده و این در حالی است که فرشاد احمدزاده در بسیاری از همین بازی ها هم روی نیمکت بوده است. لیگ کم کیفیت لهستان و بازی های ضعیف تیمی که احمدزاده در آن حضور دارد ، باعث شده که حالا این بازیکن مایوس شود و گفته می شود احمدزاده به فکر بازگشت به پرسپولیس هم افتاده است.

اتفاقی که دقیقا برای مهدی طارمی و رامین رضاییان هم افتاد و این دو بازیکن بعد از جدایی پر سر و صدا از پرسپولیس و رفتن به لیگ ترکیه خیلی زود متوجه شدند که پیشرفت آنچنانی هم در چنین لیگ هایی قرار نیست در فوتبالشان حاصل شود. نهایتا هم البته پشیمانی این بازیکنان به ضرر پرسپولیس تمام شد و بازگشت طارمی به محرومیت سنگینی برای سرخپوشان انجامید که پرسپولیسی ها هنوز هم عواقب آن را تجربه می کنند.

احمدزاده در زمان حضور در پرسپولیس به بازیکن محبوبی تبدیل شده بود و رابطه او با سرمربی کروات پرسپولیس هم آنقدر خوب بود که او را به شوخی پسر برانکو می نامیدند اما بدون شک هم پرسپولیس و هم برانکو از تجربیات طارمی و رضاییان آنقدر خاطرات تلخی دارند که حتی اگر احمدزاده پشیمان هم شده باشد و بخواهد در نیم فصل زمستانی یا تابستان آینده به پرسپولیس بازگردد احتمالا با این درخواست او موافقت نخواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر