بازدید 4192

قتل پزشک با ضربات پیچ‌گوشتی

کد خبر: ۸۴۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 13 October 2018

منشی جوان که متهم است پزشک متخصص اهوازی را با ضربات پیچ‌گوشتی داخل خودرو به قتل رسانده‌است بازداشت شد و به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش جوان، دو روز قبل بود که رانندگان خودرو‌ها در مسیر اهواز به رامهرمز به پلیس خبر دادند که جسد مردی را کنار جاده در کیلومتر ۲۵‌رامهرمز کشف کرده‌اند. با حضور پلیس در محل و بررسی‌های اولیه معلوم شد که مرد جوان با اصابت ضربات پیچ‌گوشتی به کام مرگ رفته است.

بررسی‌اوراق هویتی مقتول هم نشان داد که او از پزشکان متخصص اهواز است که به کام مرگ رفته است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در این باره به جریان افتاد و مأموران پلیس با بررسی تماس‌های پزشک، به منشی مطب او مظنون شدند و او را که دختری جوان بود در شهرستان رامهرمز بازداشت کردند.

دختر جوان در اولین بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: روز حادثه در مسیر حرکت به سمت رامهرمز بودیم که داخل خودرو به خاطر موضوعی خصوصی مشاجره کردیم و من دست به پیچ‌گوشتی بردم و ضرباتی به او زدم که به کام مرگ رفت. بعد از آن جسدش را کنار جاده رها کردم و از محل دور شدم که سرانجام بازداشت شدم. سردار عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در جریان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر