بازدید 3967

سال جاری ۱۷۰۰ دانشجو به دانشگاه شریف وارد شدند

کد خبر: ۸۴۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 12 October 2018

رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره تعداد دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه گفت: ۱۷۰۰ دانشجوی جدید به این دانشگاه آمده‌اند که تقریباً هزار نفر آنها دانشجوی مقطع کارشناسی هستند.

به گزارش فارس، محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره تعداد دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه گفت: در سال جاری تحصیلی ۱۷۰۰ دانشجوی جدید به دانشگاه شریف اضافه شده‌اند.

وی افزود: تقریبا هزار نفر از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه شریف در مقطع کارشناسی هستند و حدود ۲۷۰ دانشجو هم در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد: تقریباً ۲۷۰ نفر از دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه شریف مربوط به دانشجویان مقطع دکتری هستند.

فتوحی گفت: با آنکه ۱۰ درصد از بودجه دانشگاه صنعتی شریف در سال جاری با توجه به گذشته چندین ماه محقق نشده است اما تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه‌های آموزشی و غیر آموزشی این دانشگاه به کار بسته‌ایم.

این در حالی است که «تهمینه نیک فرمان» رئیس اداره پذیرش و نظام وظیفه دانشگاه صنعتی شریف پیش از این گفته بود در سال تحصیلی جدید 983 دانشجو در مقطع کارشناسی وارد دانشگاه صنعتی شریف خواهند شد و علاوه بر این، بیش از 150 دانشجوی المپیادی و انتقالی نیز به ورودی‌ها اضافه خواهند شد.

وی افزود: در مقطع کارشناسی ارشد نیز بیش از 1400 دانشجو و در مقطع دکتری حدود 230 دانشجو پذیرفته شده و ثبت نام کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار