بازدید 2461

3 کشته و 38 مصدوم در واژگونی اتوبوس دانش آموزان

کد خبر: ۸۴۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۱ 11 October 2018

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی گفت: واژگونی اتوبوس دانش آموزان در تبریز سه کشته و ۳۸ مصدوم در پی داشت.

به گزارش خراسان، سعید کنعانی عصر روز گذشته با اشاره به واژگون شدن اتوبوس حامل دانش‌آموزان تبریزی گفت: اورژانس استان برای رسیدگی به این امور و حمل مصدومان از ما کمک خواست زیرا تعداد مصدومان بسیار زیاد بوده است. تا این لحظه سه نفر فوت شده اند و مصدومان نیز به بیمارستان امام رضا(ع) در تبریز منتقل شدند.

وی افزود: در میان کشته شدگان دو نفر دانش آموز و یک نفر بزرگ سال به چشم می خورد. تعداد کل سرنشینان اتوبوس ۴۱ نفر بوده اند که سه نفر کشته و ۳۸ نفر مصدوم شده‌اند. علاوه بر این تمامی مصدومان به بیمارستان سینا، امام رضا و شهدای تبریز منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به دلیل تصادف گفت: هم اکنون دلیل تصادف به‌طور دقیق مشخص نشده است اما از آن جا که در آن مناطق بارندگی آغاز شده علت تصادف بارندگی و لغزندگی جاده گزارش شده است. تا به این لحظه از وضعیت جسمانی راننده هم اطلاعی نداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی در پایان گفت: این حادثه در یک کیلومتری تبریز و در اوایل اتوبان کسایی رخ داده است. این اتوبوس از سمت بوستان‌آباد حرکت کرده بود و وارد تبریز شد.

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز در گفت و گو با ایسنا، درباره حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در تبریز گفت: این حادثه ساعت ۲ بعد از ظهر رخ داد و ساعت ۲:۱۰ به ما اعلام شد که سه تیم عملیاتی و یک تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر برای رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان به محل اعزام شدند.

براساس این گزارش، معاون درمان وزیر بهداشت به همراه استاندار برای بررسی وضعیت مصدومان به این بیمارستان‌ها رفته‌اند و حال دیگر مصدومان تقریبا خوب گزارش شده است .

به گزارش ایلنا، این دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان بودند و از اردوی راهیان نور باز می‌گشتند.

توضیحات مدیرکل فرهنگی وهنری، اردوها و فضاهای پرورشی
به گزارش ایسنا، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، بارش باران و لغزندگی جاده را عامل تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان بستان آباد استان آذربایجان شرقی اعلام و بیان کرد: این اتوبوس که حامل۴۰ نفر دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه و در حال حرکت به منطقه تمرچین آذربایجان غربی بود بر اثر بارش باران و لغزندگی جاده در ورودی شهر تبریز دچار سانحه شد.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه یک خانم مربی نیز که نماینده سپاه بود جان خود را از دست داد.

رمضانی تصریح کرد: این اتوبوس همه مجوزهای لازم را داشت و تحت نظارت سامانه کنترل اردوها اقدام به حرکت کرده بود و ناظر اردو نیز در اتوبوس حضور داشته و از این نظر هیچ قصوری صورت نگرفته

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس