بازدید 3490

حریف گمنام پرسپولیس،صدرنشین لیگ یک را برد

کد خبر: ۸۴۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 10 October 2018

تیم فوتبال تازه تاسیس نود ارومیه حریف پرسپولیس در جام حذفی با پیروزی یک بر صفر مقابل صدرنشین لیگ یک به دیدار برابر قرمزهای پایتخت رسید تا مشخص شود به هیچ وجه حریف دست و پا بسته ای نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته هفتم رقابتهای لیگ یک امروز با برگزاری 5 دیدار ادامه پیدا کرد و در یکی از این مسابقات تیم نود ارومیه در خانه به مصاف آلومینیوم اراک رفت؛ دیداری که با گل عرفان پورافراز با یک گل به سود شاگردان وحید بیات لو خاتمه یافت.

با این نتیجه موقعیت آلومینیوم اراک 11 امتیازی ( از 7 مسابقه) در صدر جدول به خطر افتاد ولی نود ارومیه که باید در دیدار بعدی خود به مصاف پرسپولیسی ها برود، موفق به کسب اولین پیروزی خود در لیگ یک شد تا با شرایطی آرمانی به دیدار بعدی خود برسد.

نود ارومیه که حالا 6 امتیازی شده و در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد، پس از اینکه در دو دیدار ابتدایی خود 10 گل دریافت کرد، رفته رفته شرایط خوبی پیدا کرده؛ این تیم پس از کسب سه تساوی برابر شهرداری تبریز، اکسین البرز و مس کرمان که تیم هایی بسیار خوب در لیگ دسته اول به شمار می روند، امروز در خانه دست به کار بزرگی زد و موفق شد شرایط خود را پیش از دیدار با پرسپولیس به کلی تغییر دهد تا برانکو هم نگاه ویژه تری به این تیم داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر