بازدید 2698

ستایش سایت فرانسوی ازنمایش عالی قدوس

کد خبر: ۸۴۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 10 October 2018

مشاور یک سایت ورزشی فرانسوی عملکرد فنی سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی در فصل جاری لوشامپیونه را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش تابناک ورزشی، پائول لوکاس، مربی و مدیر آموزشگاه ورزشی یوس کامون فرانسه درباره عملکرد سامان قدوس در ترکیب تیم آمیا در فصل جاری لوشامپیونه که ۳ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است به سایت ۱۱ آمینوا گفت: از همان آغاز دیدیم که بازیکن خوبی است. تکنیک خوبی دارد و بازی با کیفیتی از خود به نمایش می‌گذارد.

او سپس با اشاره به شوت سامان قدوس برابر دیژون که باعث گلزنی این ملی‌پوش ایرانی و پیروزی یک بر صفر تیم آمیا شده بود خاطرنشان کرد: او در شوتزنی نیز همانند بازی خودش نشان داد که چقدر خوب است. شوتی که به اندازه کافی استثنایی بود. سامان قدوس بازیکنی است که در این فصل لوشامپیونه کارهای خوب زیادی انجام می‌دهد. بدون سامان قدوس بازی آمیا و دیژون با تساوی بدون گل پایان می‌یافت. زمانی که تیم، بد باشد سامان قدوس همان بازیکنی است که می‌تواند کار متفاوتی در خط حمله انجام دهد. روی او در فصل جاری حساب زیادی می‌شود. از سویی تیم آمیا در خط حمله با محدودیت‌هایی مواجه است و اگر بخواهند این‌گونه پیش‌ بروند در بازی‌های زیادی پیروز نخواهند شد. کمی نگران این شرایط هستم زیرا تیم آمیا بیشتر به دنبال امنیت خط دفاعی خود است.

تیم آمیا شنبه شب گذشته با گل دقیقه ۵۹ سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی یک بر صفر از سد تیم دیژون گذشت تا سومین پیروزی فصل جاری لوشامپیونه فرانسه را کسب کند. در جدول رده‌بندی ۲۰ تیمی لوشامپیونه فرانسه تیم آمیا با ۱۰ امتیاز سیزدهم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر