بازدید 3755
۴
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

بورس، هفته را با سبزپوشی به پایان رساند؛ شاخص در کف کانال ۱۸۱ هزار واحد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه هجدهم مهرماه ۹۷، همانند روز گذشته با افزایش ۱۶۸ واحدی معادل ۰.۰۹ درصد به رقم ۱۸۱ هزار و ۱۵ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته شاهد رشد ۵۶۶۲ واحدی معادل ۳.۲۳ درصد نماگر کل بورس بودیم.
کد خبر: ۸۴۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 10 October 2018

بورس، هفته را با سبزپوشی به پایان رساند؛ شاخص در کف کانال ۱۸۱ هزار واحدشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه هجدهم مهرماه ۹۷، همانند روز گذشته با افزایش ۱۶۸ واحدی معادل ۰.۰۹ درصد به رقم ۱۸۱ هزار و ۱۵ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته شاهد رشد ۵۶۶۲ واحدی معادل ۳.۲۳ درصد نماگر کل بورس بودیم.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در پنجمین و آخرین روز کاری هفته، همانند روز گذشته، شاهد روند صعودی تعدادی از شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۴۹ واحدی معادل ۰.۰۹ درصد به رقم ۵۲ هزار و ۹۰۵ واحد رسید. شاخص کل هم وزن همانند روز‌های قبل با افت ۵۴۹ احدی معادل ۱.۸۳ درصد، عدد ۲۹ هزار و ۴۳۹ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۳۸۸ واحدی معادل ۱.۸۳ درصد به رقم ۲۰ هزار و ۸۰۶ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور بر خلاف روز قبل، ۲۴۱ واحد کاهش معادل ۰.۱۲ درصد را رقم زد و به سطح ۱۹۳ هزار و ۸۴۴ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول، با ۱۰۲ واحد کاهش معادل ۰.۰۷ درصد به رقم ۱۳۶ هزار و ۶۷۴ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۱۴۲۱ واحد افزایش معادل ۰.۴۱ درصد همراه بود و عدد ۳۴۴ هزار و ۵۷۲ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۰۹:۰۵ داشت و در سطح ۱۸۱ هزار ۶۲۱ واحد قرار گرفت.

بورس، هفته را با سبزپوشی به پایان رساند؛ شاخص در کف کانال ۱۸۱ هزار واحد

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی شپنا (پالايش نفت اصفهان) با 211 واحد، نماد کچاد (معدني‌وصنعتي‌چادرملو) با 206 واحد، نماد تاپیکو (س. نفت و گاز و پتروشيمي تأمين) با 183 واحد، نماد پارس (پتروشيمي پارس) با 156 واحد، نماد پارسان (گسترش نفت و گاز پارسيان) با 137 واحد، نماد فارس (صنايع پتروشيمي خليج فارس) با 106 واحد، نماد ومعادن (توسعه‌معادن‌وفلزات‌) با 96 واحد، نماد فملی (ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌) با 94 واحد، نماد کگل (معدني و صنعتي گل گهر) با 90 واحد، نماد همراه (شركت ارتباطات سيار ايران) با 87 واحد، نماد شبریز (پالايش نفت تبريز) با 79 واحد، نماد شتران (پالايش نفت تهران) با 64 واحد، نماد شپدیس (پتروشيمي پرديس) با 57 واحد و نماد شفن (پتروشيمي فناوران) با 56 واحد افزایش، بیشترین نقش را در روند مثبت شاخص کل بورس داشتند.

در مقابل، نماد معاملاتی رمپنا (گروه مپنا (سهامي عام)) با 383 واحد، نماد اخابر (مخابرات ايران) با 94 واحد، نماد وبصادر (بانك صادرات ايران) با 84 واحد، نماد حکشتی (كشتيراني جمهوري اسلامي ايران) با 82 واحد، نماد وتجارت (بانك تجارت) با 69 واحد، نماد وامید (گروه مديريت سرمايه گذاري اميد) با 62 واحد، نماد خساپا (سايپا) با 55 واحد و نماد خودرو (ايران‌ خودرو) با 53 واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

معامله‌گران بورس امروز 3 میلیارد و 320 میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب 165 هزار و 113 نوبت معامله و به ارزش 1 هزار و 317 میلیارد و 111 میلیون تومان داد و ستد کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بخاطر رد شدن fatfدوباره ازشنبه سقوط چندهزارواحدی میکنه
بسمه تعالی
حقوقی های دزد و اطلاعات رانتی و نفوذ دولتی در نتیجه خاک بر سر بورس.
برای دولت قیمت دلار مهمه که بایستی زیر 10/000 نیاید و بیشتر هم نشود تا دولت حسابی از محل فروش ارز شکمبش رو از حرامها پر کند و رشد بورس جهت جلوگیری از رشد شتابان دلار بود وگرنه ارز به 30/000 تومان هم رسیده بود.
اینم حربه جدید. سهامهایی که بیشترین تاثیر رو در شاخص دارن بین حقوقی ها و حقوقی های حقیقی نما جابجا می کنند تا شاخص مثبت باقی بمونه و این درحالیه که باقی نمادها شاهد ریزش های سنگین هستند.
باور کنید اینها دروغ است و بیشتر شاخص سازی است . از کسانی که سهامدارند بپرسید توی دو هفته اخیر کسی سود کرده؟ فکری به حال شاخص سازی کنید .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر