بازدید 5055
گزارش

بحران‌تمام‌عیاردرصورت‌قهرمانی‌پرسپولیس‌درآسیا/برانکوقاتل‌برنامه‌لیگ‌وتیم‌ملی

اگر شاگردان برانکو دست به یک کار بزرگتر بزنند و فاتح مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوند می بایست خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی باشگاه ها هم آماده کنند. مسابقاتی که از 21 آذر تا یکم دی ماه در امارات برگزار می شود و کل برنامه تیم ملی و لیگ هجدهم را شخم می زند
کد خبر: ۸۴۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 09 October 2018

پرسپولیس در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و دستیابی به عنوان قهرمانی برنامه فصل هجدهم را دچار تغییرات بزرگی خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، برتری 1-0 پرسپولیس مقابل السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شانس خود را برای صعود به فینال این مسابقات افزایش داده است. همچنین دیدار برگشت آنها نیز که باید در تاریخ یکم آبان ماه به انجام برسد حسابی برنامه سازمان لیگ را دچار مشکل کرده و کار برانکو را هم با دشواری های خاصی مواجه کرده است.

سرخپوشان قرار بود روز 27 مهرماه در چارچوب هفته نهم لیگ برتر به مصاف پیکان بروند و سوم آبان ماه هم در هفته دهم رو در روی سایپا قرار بگیرند اما بازی یکم آبان ماه مقابل السد این دو مسابقه را به تعویق خواهد انداخت. احتمال می رود پیش از دیدار با السد و به جای بازی با پیکان جدال با نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار شود. پرسپولیس در صورت صعود یک بازی دیگر را هم باید با سپیدرود رشت داشته باشد.

بحران‌تمام‌عیاردرصورت‌قهرمانی‌پرسپولیس‌درآسیا/برانکوقاتل‌برنامه‌لیگ‌وتیم‌ملی

حال اگر سرخپوشان تهرانی با تدوام درخشش به فینال راه پیدا کنند اوضاع وارد بحران شیرین بیشتری می شود. آنها باید در تاریخ های دوازدهم و هجدهم آبان ماه به مصاف برنده بازی سوون سامسونگ و کاشیما آنتلرز بروند.حالا بازی هفته یازدهم هم که قرار بود در روز چهاردهم آبان ماه به انجام برسد در کنار دو بازی لیگ و یک بازی حذفی قرار می گیرد و تعداد مسابقات عقب افتاده به عدد 4 می رسد.

اگر شاگردان برانکو دست به یک کار بزرگتر بزنند و فاتح مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوند می بایست خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی باشگاه ها هم آماده کنند. مسابقاتی که از 21 آذر تا یکم دی ماه در امارات برگزار می شود. پرسپولیس اولین مسابقه خود را در روز 24 آذرماه باید به انجام برساند اما سه روز قبل در لیگ و در هفته پانزدهم مقابل پارس جنوبی جم باید به میدان بروند. انتظار می رود که این مسابقه به خاطر حضور پرسپولیس کمی زودتر برگزار شود و بازی قبلی هم یک روز زودتر در هفته چهاردهم به انجام برسد. در کنار این باید در نظر داشت اردوی تیم ملی هم با بازی های پرسپولیس در صورت گذشتن از خان اول تداخل خواهد داشت و شاهد تداخل برنامه بین برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش خواهیم بود. باید دید سازمان لیگ و پرسپولیس با این برنامه پرمشکل سخت و نفس گیر چگونه کنار می آیند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر