بازدید 2311

بازی دوستانه با ونزوئلا در تهران قطعی شد

کد خبر: ۸۴۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 09 October 2018

تیم ملی ونزوئلا آبان ماه راهی تهران می شود تا در استادیوم آزادی با شاگردان کارلوس کی روش بازی کند. مربی ای که تلاش می کند تیمش را در جام ملت های آسیا به عنوان قهرمانی برساند.

به گزارش تابناک ورزشی، این خبر اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ونزوئلا است. تیم ملی در اردوی بعدی که آبان ماه خواهد بود علاوه بر ونزوئلا با تیم ترینیداد و توباگو بازی خواهد کرد که تاریخ این بازی 24 آبان ماه اعلام شده است. تیم ملی در سال 2014 هم با تیم ترینیداد و توباگو بازی کرده بود که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تیم ایران خاتمه یافته بود.

هنوز تاریخ دقیق برگزاری بازی با ونزوئلا اعلام نشده است اما به نظر می رسد این بازی با فاصله کمی قبل یا بعد از بازی با تیم ترینیداد و توباگو برگزار خواهد شد.فدراسیون فوتبال درماه های اخیر به منظور تدارک بازی دوستانه برای تیم ملی مذاکرات و مکاتبات گسترده ای با کشورها داشت و گویی با 44 کشور هم در این باره صحبت کرده است که فعلا این تلاش ها منجر به پشت سر گذاشتن با بازی با ازبکستان و هم چنین تدارک بازی با بولیوی در مهره ماه شده است و قرار است در ماه بعدی هم با دو تیم یاد شده بازی کنیم.

این اتفاقات در حالی رقم می خورد که پیش تر بیشتر اردوها و بازی های دوستانه تیم ملی در خارج از کشور برگزار می شد اما اکنون اردوها و بازی های دوستانه قرار به برگزاری در تهران است. البته که برگزاری بازی دوستانه تیم ملی در استادیوم آزادی تهران برای اهالی فوتبال خوب است چون می توانند از نزدیک با حضور در استادیوم آزادی بازی های تیم ملی را ببینند اما مشکل این جاست که حریفان تعیین شده نمی توانند تماشاگران زیادی را به استادیوم بکشانند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان