بازدید 12747
۹
حاشیه

کتک‌کاری ۲بازیکن پرسپولیس در رختکن

پرسپولیسی ها شانس آوردند که این دو بازیکن جزو مهره های اصلی نیستند چرا که با شناختی که از برانکو وجود دارد، او حتی با دست خالی و قبل از مسابقه ای در سطح بازی سرنوشت ساز مقابل السد قطر هم دو بازیکن اصلی اش را اخراج می کرد.
کد خبر: ۸۴۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 09 October 2018

۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در رختکن این تیم کتک‌کاری کردند تا در آستانه بازی مهم آسیایی اردوی سرخ ها مشوش شود و اخباری نادر به بیرون درز کند.

به گزارش تابناک ورزشی، تمرین تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی در حالی روز یکشنبه به پایان رسید که ۲ بازیکن این تیم در رختکن با یکدیگر کتک‌کاری کردند که شاید اگر دخالت سایر بازیکنان نبود، کار به جاهای باریکی کشیده می‌شد.

ابوالفضل درویشوند و سعید کریمی ۲ بازیکن رده سنی امید تیم پرسپولیس بودند که بعد از تمرین روز یکشنبه در رختکن با یکدیگر کتک کاری کردند و این درگیری با دخالت سایر بازیکنان به پایان رسید. به نوشته فارس، این دو بازیکن از زمان بازی تمرینی با یکدیگر دچار بگو مگو شدند که این درگیری لفظی به رختکن کشیده شد و در نهایت کار به درگیری فیزیکی کشید. باید دید باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به درگیری این ۲ بازیکن خواهد داشت.

کتک‌کاری ۲بازیکن پرسپولیس در رختکن

پرسپولیسی ها شانس آوردند که این دو بازیکن جزو مهره های اصلی نیستند چرا که با شناختی که از برانکو وجود دارد، او حتی با دست خالی و قبل از مسابقه ای در سطح بازی سرنوشت ساز مقابل السد قطر هم دو بازیکن اصلی اش را اخراج می کرد. به نظر می رسد این دو جوان دیگر باید دور آینده شان در باشگاه پرسپولیس را خط بکشند و دنبال تیم دیگری برای رشد باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
چرا دروغ؟ به چه قیمتی؟ درویشوند که در اردوی تیم امید هست؟ شرمتان باد!
زیاد بزرگش نکنید...اینجور دعواها همه جا پیش میاد
جنبه ندارن
وقتی از مکتب لنگ صحبت میکنیم یعنی همین!
وقتی با پارتی و بدون تخصص پول هنگفت از بیت المال بهشون میدن عاقبتش میشه همین اوباش بازیا
عجب. اینا مثلا الگوی جوانان و نوجوانان این مرز و بومند.
فقط شایعه منفی علیه پرسپولیس.
غوره نشده مویز شدند !
جوانی و هزار تضاد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر