بازدید 5315

سبد کالا برای نیمی از جمعیت کشور

کد خبر: ۸۴۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 08 October 2018

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصمیم شورای عالی هماهنگی سران قوا برای ارائه سبد کالای حمایتی به نیمی از جمعیت کشور خبر داد و گفت: امیدوارم با این اقدامات و با توجه به تغییرات نرخ ارز که روند کاهشی در پی گرفته است، بخشی از فشارهای اقتصادی که بر دوش مردم است کاسته شود .

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به حضور فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جلسه روز گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: موضوع ارائه سبدهای کالا به مردم در این جلسه نیز بررسی شد.

در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی کشور مصوب شد که از منابع مرتبط با تغییر نرخ خوراک پتروشیمی ها و همچنین منابع ناشی از تغییر قیمت خوراک شرکت های فولادی و سنگ آهنی ها حدود 10 هزار میلیارد تومان به سبد کالای حمایتی اختصاص یابد. وی ادامه داد: براساس گزارشی که در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی مطرح شد، مقرر شده در مرحله اول حدود 50 درصد از جمعیت کشور از سبد کالای حمایتی برخوردار شوند.

اولویت اول ارائه سبد کالا، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی است و امیدوارم با تصمیم دولت از اول آبان بسته های حمایتی کالا برای گروه های متفاوت در کشور داشته باشیم. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم با اقدامات مذکور و با توجه به تغییرات نرخ ارز که روند کاهشی در پی گرفته است، بخشی از فشارهای اقتصادی که بر دوش مردم است، کاسته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار