بازدید 9963
۲
حاشیه

سند تازه‌ای که اتهام تجاوزرونالدو را تاییدمی‌کند+عکس

دراین توافق نامه برای ذکر نام ستاره پرتغالی، از لقب Topher’ استفاده شده است و کریس متعهد شده تا برای اطمینان خاطر خانم مایورگا نتایج آزمایش ایدزش را به طرف قرارداد ارائه کند. و همین به نوعی تائید صحبتهای خانم مایورگا است.
کد خبر: ۸۴۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 08 October 2018

هرروز جزئیات بیشتری در مورد اتهام وارده به کریستیانو رونالدو مبنی برتجاوز به کاترین مایورگا در سال 2009 منتشر می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا مجله آلمانی دراشپیگل که این خبر را برای اولین بار منتشر کرده بود، دست به انتشار صفحات توافقنامه مخفیانه میان کریستیانو رونالدو و خانم مایورگا زده است. این توافق نامه روز 12 ژانویه سال 2010 به امضای طرفین رسید و طی آن خانم مایورگا توافق کرد تا در ازای دریافت حق السکوت 375 هزار دلاری، هرگز درمورد اتفاقاتی که در سال 2009 در لاس وگاس رخ داده بود، صحبت نکند وتمام مدارک موجود در این رابطه را از بین ببرد. 

دراشپیگل در ادامه یادآوری کرده که هیچ تردیدی در مورد صحت مدارک وجود ندارد وحتی پا را فراتر گذاشته و امضای کریستیانو رونالدو، خانم مایورگا و وکلای حاضر دراین توافق در زیربرگه ها را نیز منتشر کرده است.

دراین توافق نامه برای ذکر نام ستاره پرتغالی، از لقب Topher’ استفاده شده است  و کریس متعهد شده تا برای اطمینان خاطر خانم مایورگا نتایج آزمایش ایدزش را به طرف قرارداد ارائه کند. و همین به نوعی تائید صحبتهای خانم مایورگا است.

در گزارش منتشره در این نشریه آلمانی جزئیات بیشتری از این اتفاق نیز منتشر شده که اتهام وارده به کریس رونالدو را تائید می کند.همچنین گزارش پلیس لاس وگاس که ساعاتی پس از اتفاق در سال 2009 منتشر شده، آمده است. طبق گزارش پلیس، خانم مایورگا گریه می کرد و از گفتن نام مردی که به او تجاوز کرده، سرباز می زد و دائما می گفت که او یک سلبریتی و یک ورزشکار بوده.»

خانم مایورگا درمورد امضای این توافق نامه گفته:« این توافقنامه را امضا کردم چرا که از تحقیر شدن اجتماعی هراس داشتم.» ولی حالا و با به راه افتادن کمپینی درمورد دفاع از حقوق زنان، اعتماد به نفس گرفته تا دراین رابطه شفاف سازی نماید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وقتی که پولهای میلیاردی به این مفت خورهاداده می شود این دردسرهاراهم دلرد .تف به این روزگار بی عدالتی
روش معمول برای کنار کشوندن یه سوپر مدل و جایگزینیش با یه مدل دیگه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر