بازدید 6883
۱
سوژه

قدوس با این گل‌های‌استثنایی، درتیم‌کی‌روش فیکس‌می‌شود؟

سامان قدوس دیگر باید چکار کند که در ترکیب ثابت تیم ملی قرار بگیرد؟ او دیگر باید چه کند که کارلوس کی روش متوجه شد چنین بازیکنی را محور تمام حرکات تیم ملی بگذارد و جای شجاعی و دژاگه را بگیرد؟
کد خبر: ۸۴۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 08 October 2018

سامان قدوس ملی پوش فوتبال ایران در حالی که در اوج آمادگی قرار دارد، سه شنبه هفته جاری به اردوی تیم ملی ایران پیش از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اضافه می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، اردوی تیم ملی برای آماده سازی جام ملتها چند روزی است در تهران آغاز شده و ملی پوشان زیر نظر کادرفنی به تمرین می پردازند. سامان قدوس لژیونر ایرانی تیم آمیان که ستاره این روزهای فوتبال ایران است سه شنبه به تهران می آید تا در تمرینات تیم ملی شرکت کند. در همین حال برخی کارشناسان می گویند سرمربی تیم‌ملی دیگر نباید سامان را روی نیمکت بگذارد. آنها می پرسند سامان قدوس دیگر باید چکار کند که در ترکیب ثابت تیم ملی قرار بگیرد؟ او دیگر باید چه کند که کارلوس کی روش متوجه شد چنین بازیکنی را محور تمام حرکات تیم ملی بگذارد.

قدوس با این گل‌های‌استثنایی، درتیم‌کی‌روش فیکس‌می‌شود؟

کی روش مدام می گوید او نیاز به زمان دارد اما سامان در عرض مدت کوتاهی در فرانسه و باشگاه آمیان نشان داد اتفاقا در کمترین زمان ممکن خود را با تیم هماهنگ می کند. گلی که او شب گذشته در لیگ فرانسه به ثمر رساند بی شک یکی از زیباترین گل های تاریخ لیگ فرانسه بود. کاتی عجیب و غیر قابل باور. شوت او مثل شوت های سوباسا در کارتون فوتبالیست ها کات گرفت و طوری وارد دروازه شد که حتی دروازه بان و مدافعان حریف باورشان نمی شد.

قبل از همین بازی هم سامان به عنوان بهترین ماه جاری آمیان معرفی شد چون هواداران انتخابش کردند. در فضای مجازی می نویسند: « آقای کی روش قدر این گوهر گرانبها را بدان و سامان را تبدیل به محور تیم ملی کن.» اما گفته می شود او فعلا روی اشکان و شجاعی نظر دارد ولی انصافا اگر سامان محور تیم ملی باشد، کیفیت کارهای تهاجمی ایران هم به شدت افزایش پیدا می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشکان وشجاعی حتی درحد لیگ برتر ایران هم نیستن.!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل