بازدید 3648
۱

ارجاع طرح پیش‌فروش ساختمان به صحن علنی

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به طور حتم با تصویب طرح اصلاح قانون پیش فروش ساختمان، سرمایه و نقدینگی سرگردان در جامعه به سمت حوزه پیش فروش ساختمان و تولید مسکن سوق داده خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 07 October 2018

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به طور حتم با تصویب طرح اصلاح قانون پیش فروش ساختمان، سرمایه و نقدینگی سرگردان در جامعه به سمت حوزه پیش فروش ساختمان و تولید مسکن سوق داده خواهد شد.

سیدهادی بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به آخرین وضعیت طرح پیش فروش ساختمان در کمیسیون عمران مجلس، گفت: اخیرا نشست هایی با حضور مسئولان دستگاه قضا، ثبت اسناد و وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و احتمالا بررسی این طرح در هفته جاری در کمیسیون به پایان رسیده و برای تعیین تکلیف به صحن علنی مجلس ارجاع داده می شود.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گذشته قانون پیش فروش ساختمان وجود داشت، اما این قانون ایرادات و نواقص بسیاری داشت، از این رو تصمیم بر این شد که در قالب طرحی این قانون اصلاح شود.

وی گفت: متأسفانه به علت نقص قانون پیش فروش ساختمان، در 9 سال گذشته حتی یک قرارداد ساختمان نیز طبق این قانون منعقد نشده است.

عدم استقبال مردم و مشاوران از قانون پیش فروش ساختمان از سال 89

بهادری ادامه داد: مردم و مشاوران املاک از زمان تصویب قانون در سال 89 هیچ استقبالی از اجرای قانون نکرده و اصلاح آن می تواند مشکلات و ضعف های کنونی را بهبود ببخشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: یکی از مشکلات کنونی کشور نقدینگی سرگردان در کشور است که این مسئله موجب شده که این حجم از نقدینگی هر روز به یک بخش وارد شده و آن حوزه دچار تورم و آشفتگی می شود.

تولید چشمگیر خانه رمز تعادل بخشی بازار مسکن

وی گفت: در چند سال اخیر بازار مسکن دچار تلاطمات و افزایش قیمت چشمگیر شده، از این رو تمامی کارشناسان معتقد هستند که برای تعادل بخشی به این حوزه باید در بخش تولید مسکن سرمایه گذاری شود، از این رو می توان از نقدینگی در سظطح جامعه در این رابطه استفاده کرد.

طرح اصلاح قانون پیش فروش ساختمان، سرمایه سرگردان را به سمت تولید مسکن سوق می دهد

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به طور حتم با تصویب طرح اصلاح قانون پیش فروش ساختمان، سرمایه و نقدینگی سرگردان در جامعه به سمت حوزه پیش فروش ساختمان و تولید مسکن سوق داده خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قوانین سخت گیرانه تر باشد مثلا" عرض پله ها 2 متر باشد مساحت کمتر از 100 متر نباشد . ستون های بتون آرمه وسط خانه نباشد و ستون ها جلو نیایند که سر بچه ها و دیگران بشکند. الان انسان در خانه ها احساس آرامش نمی کند همه اش فکر می کند سرش به جایی می خورد. اضطراب ها در خانه مقداری به ساخت و ساز بر می گردد. نور خانه کافی نیست نور آفتاب . راه پله ها لامپ ثابت با ولتاژ کم روشن نمی شود و دست و پا می شکند. طبقه هم کف ها و یا پشت بام ها ئارای وسایل ورزشی در حد مقدور نصب شوند. از جمله میله بارفیکس عرض خیابانها 20 متر باشد برای ریزش زلزله ها . وسط هر خیابانی از دو جهت دو تا خانه ساخته نشود خالی باشد برای سیل و حوادث مردم آنجا پناه ببرند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل