بازدید 1649

پنج محور مواصلاتی بازگشایی شد

کد خبر: ۸۴۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 07 October 2018

رئیس مرکز ترافیک و کنترل راهور ناجا از بازگشایی برخی از محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: محورهای قنوج - رمشک در سیستان و بلوچستان، رودسر- کلاچای و فومن - قلعه رودخان در گیلان و رامسر- شیرود، رامسر - جواهرده بازگشایی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد ترافیک کاری و صبحگاهی در ورودی کلان‌شهرها هستیم گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج، کرج - تهران در محدوده‌های پل فردیس پل کلارک و گرمدره سنگین است، همچنین در محورهای پاکدشت - تهران، قم - تهران، ساوه - تهران و جاده مخصوص کرج - تهران نیز ترافیک پرحجم و سنگین است.

وی با اشاره به اینکه مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در برخی محورهای مواصلاتی مشاهده می‌شود،اظهارکرد: در حال حاضر در ارتفاعات استان اردبیل،‌ اهر- کلیور در آذربایجان شرقی، همدان - کرمانشاه در استان همدان و اراک - سلفچگان در استان مرکزی و امام‌قلی در یزد،‌ نیشابور- مشهد در خراسان رضوی مه‌ گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد.

رحمانی درباره کاهش دید به علت خیزش گرد و خاک نیز گفت: وزش گرد و خاک نیز در بیشتر محورهای استان کرمان، محورهای زابل - زاهدان و زابل - نهبندان در استان سیستان و بلوچستان نیز مشاهده می‌شود.

وی در پایان اظهارکرد: بارش پراکنده باران نیز در اکثر محورهای استان گیلان نیز مشاهده می‌شود و به علت سیلاب‌های اخیر محور رامهرمز در خوزستان، رامسر فرعی سلیم‌آباد در مازندران، کمربندی چالوس نوشهر نیز به علت تخریب پل موسی‌خان، رویان-آبپری در مازندران ، شیخ‌محل- زیاور و فرعی خرطوط - کهنه‌جلگه در گیلان مسدود هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر