بازدید 8628
۲
گزارش

حرفِ‌گلرجدایی‌طلب‌استقلال‌درجلسه‌بی‌نتیجه‌باشفر

حسینی به شفر گفته است که جام ملتها نزدیک است و تداوم نیمکت نشینی او پشت سر رحمتی، باعث می شود او مثل جام جهانی، جام ملتها را نیز از دست بدهد و دیگر نمی خواهد زیر سایه رحمتی باشد.
کد خبر: ۸۴۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 07 October 2018

سید حسین حسینی پس از پایان دیدار استقلال برابر نفت مسجدسلیمان، به خاطر نیمکت نشینی به شدت دلخور بود و در همین حال ناراحتی شدید، صراحتا اعلام کرد که نیم فصل از استقلال خواهد رفت. اظهارات قاطعانه او با واکنش مدیران باشگاه روبه‌رو و دروازه‌بان استقلال به کمیته انضباطی احضار شد اما بعید است این برخوردها حسینی را از رفتن منصرف کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در همین زمینه، وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال، جلسه‌ای را با دروازه‌بان معترض خود برگزار کرد. در این جلسه، حسینی در مورد دلایل جدایی‌اش از استقلال صحبت‌هایش را انجام داد اما بعید است مربی باتجربه ای مثل شفر تسلیم تهدید گلر جوانش شود و رحمتی را کنار بگذارد چون بعد از انجام احتمالی این کار نیمکت آبی ها دست به شورش خواهد زد و این کار مد خواهد شد. حسینی به شفر گفته است که جام ملتها نزدیک است و تداوم نیمکت نشینی او پشت سر رحمتی، باعث می شود او مثل جام جهانی، جام ملتها را نیز از دست بدهد و دیگر نمی خواهد زیر سایه رحمتی باشد چرا که آینده حرفه ای او در حال نابود شدن است.

جلسه بی‌نتیجه شفر با گلر جدایی‌طلب استقلال

تیم استقلال در بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک، نفت مسجدسلیمان را شکست داد و رحمتی تنها یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرد تا اولین برد بیرون خانه تیم شفر در فصل جاری ثبت شود. از سوی دیگر عملکرد درخشان بیرانوند و نزدیک شدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، کار حسینی را برای گرفتن شماره یک تیم ملی سخت تر کرده و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد شماره یک قطعی تیم ملی در امارات ؛ علیرضا بیرانوند خواهد بود. در حال حاضر حسینی می خواهد با گرفتن جای مظاهری در تیم ملی به عنوان یکی از سه دروازه بان کی روش راهی جام ملتها شود تا آنجا با یک شانس، جای بیرانوند را بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اینده استقلال مهتره یا یه ادم پا به سن گذاشته
چرا پارسال آقای شفر بی جهت سید حسین را از ترکیب خارج کرد و به رحمتی بازی داد، حال آن که پارسال سید حسین عالی و بدون اشتباه بود و امسال رحمتی دو سوتی بزرگ داد که یکیش منجر به حذف جلوی السد شد!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار