بازدید 2532

دزدی از پدر زن با نسکافه مسموم

کد خبر: ۸۴۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 07 October 2018

داماد شیادی که با بیهوش کردن پدر زن و باجناقش از خانه آن‌ها سرقت کرده بود، در بازجویی‌ها پلیس به این دزدی اعتراف کرد.

به گزارش قانون، 11 مهر سال‌جاری پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل به شیوه بیهوشی از کلانتری 127 نارمک به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که در آن شاکی پرونده مدعی بود که سرقت توسط باجناقش انجام شده است.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه چهارم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همسرم به همراه اعضای خانواده‌اش برای مسافرت به شهرستان رفته بودند. بنده به اتفاق پدر همسرم و باجناقم در منزل پدر همسرم بوديم. حوالي ساعت 10 شب باجناقم براي ما نسکافه آورد که پس از نوشیدن مقداری از نسکافه هر دو نفر ما از هوش رفتيم. روز بعد حوالي ظهر با حالت گيجي به‌هوش آمده پس از آمدن و رسيدن مادر همسرم از شهرستان متوجه سرقت اموالي شامل مقاديري طلا و جواهرات، پول نقد، اسناد مالکیت خودرو، دسته چک و مقاديري لوازم ديگر از منزل خودم و پدرهمسرم شديم.

کارآگاهان با توجه به اظهارات شاکی پرونده اقدام به شناسایی محل سکونت باجناق شاکی به‌نام علیرضا در منطقه تهرانپارس کردند و با هماهنگی با مقام قضایی این شخص در محل سکونتش دستگیر و در بازرسی از این محل قسمتی از مدارک شناسایی سرقت شده کشف شد.

با انتقال متهم به پايگاه چهارم پلیس آگاهی، متهم در تحقيقات اولیه منکر سرقت شده اما با ارائه مستندات و همچنين کشف ساير اموال مسروقه شاکي به ناچار به سرقت از منزل پدر همسرش اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، ريیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت : متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای شناسایی انگیزه سرقت و همچنین کشف اموال مسروقه در اختیار پایگاه چهارم قرار گرفته و تحقیقات از متهم در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل