بازدید 9291

توزیع ارزان روغن‌های گران

کد خبر: ۸۴۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 07 October 2018

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: توزیع روغن های احتکاری از امروز در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر شامل اتما، شهرداری، رفاه و تعاونی مصرف کارکنان دولت آغاز می شود.

به گزارش روزنامه خراسان، مهدی مقدسی افزود: با بالا رفتن تب خرید در بازار و افزایش غیر واقعی قیمت دلار برخی افراد اقدام به احتکار اقلام خوراکی در بازار کردند که سازمان صمت با حمایت ویژه دادستانی و تعزیرات وارد عمل شد.

وی ادامه داد: حدود 16 هزار لیتر روغن مایع طی روز گذشته به دلیل گران فروشی از چهار واحد عمده فروشی بازار مصلی کشف و ضبط شد و توزیع آن به قیمت مصوب از امروز در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر به قیمت روغن مایع 16 کیلویی طبق مصوبه رسمی 90 هزار و 300 تومان و روغن 5 کیلویی نیمه جامد هم به قیمت 29 هزار و 950 تومان درفروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: همچنین بر اساس حکم صادر شده دو هزار و 42 حلب روغن نباتی 16 کیلوگرمی و سه هزار و 180 قوطی روغن پنج لیتری به ارزش سه میلیارد و 451 میلیون و 910 هزار ریال، که در هفته های قبل کشف شده بود از اواخر هفته قبل با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر در حال توزیع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس