بازدید 2636
گزارش بازی که 12 کارت زرد و قرمز تمام شد

سه‌امتیازحیاتی‌وصعود4پله‌ای‌استقلال‌دربازی‌جنجالی‌مسجدسلیمان

استقلال امروز به لطف اعتماد شفر به جوان هایش توانست نفت مسجد سلیمان را شکست بدهد و در این راه صیادمنش و قائدی با دو گلی که زدند نقش مهمی در این پیروزی داشتند و بهترین بازیکنان زمین بودند.
کد خبر: ۸۴۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ 06 October 2018

تیم فوتبال استقلال با پیروزی در مسجدسلیمان، ضمن کسب نخستین برد بیرون خانه این فصل لیگ برتر، چهار پله در جدول رده‌بندی صعود کند و بار دیگر به بازگشت به جمع مدعیان امیدوار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت 18:15 امروز (شنبه) به قضاوت سیدمهدی سیدعلی در ورزشگاه شهید محمدی به مصاف هم رفتند که شاگردان شفر با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافتند. اللهیار صیادمنش (دقیقه2) و مهدی قائدی (دقیقه29) برای استقلال و حکیم نصاری (87 - پنالتی) برای نفت موفق به گلزنی شدند. شاگردان شفر با این پیروزی چهار پله در جدول صعود کردند و در رده هفتم قرار گرفتند.

ترکیب نفت: حبیب فرعباسی، مجتبی بیژن، موسوی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، سید پیمان میری، سید محمد حسینی، فرشید محمدی، محمود قائد رحمتی (67 - حمزه حدادی) و علیرضا علیزاده.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتى، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، میلاد زکى‌پور، فرشید باقرى، علی کریمى، فرشید اسماعیلى، مهدی قائدى (49 - آرمین سهرابیان)، اللهیار صیادمنش(55 - فرشاد محمدی‌مهر) و روح الله باقری (70 - سجاد آقایی).

سه‌امتیازحیاتی‌وصعود4پله‌ای‌استقلال‌دربازی‌جنجالی‌مسجدسلیمان

در این دیدار پربرخورد، میلاد زکی‌پور از استقلال و موسی کولیبالی مدافع نفت با دریافت دومین کارت زرد، از زمین اخراج شدند. در اواخر بازی هم، سیدعلی داور میدان، وینفرد شفر و علیرضا مرزبان سرمربیان دو تیم به همراه سرپرست نفت را از کنار زمین اخراج کرد. علاوه بر این اتفاقات، تعداد زیادی از بازیکنان دو تیم با کارت زرد جریمه شدند.

استقلال امروز به لطف اعتماد شفر به جوان هایش توانست نفت مسجد سلیمان را شکست بدهد و در این راه صیادمنش و قائدی با دو گلی که زدند نقش مهمی در این پیروزی داشتند و بهترین بازیکنان زمین بودند.استقلال تا قبل از سفر به مسجد سلیمان هرگز تیم های تحت هدایت مرزبان را شکست نداده بود اما این تیم در 4 روز دوبار نفت مسجدسلیمان را شکست داد تا این رکورد به پایان برسد.

شرح گل‌ها
0-1 (استقلال): ارسال میلاد زکی‌پور به درون محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان با اشتباه فاحش میلاد خدایی‌اصل مدافع تیم میزبان همراه شد و توپ جلوی پای الله‌یار صیادمنش افتاد تا این مهاجم جوان به راحتی دروازه نفت را باز کند.

0-2 (استقلال): حمله همه جانبه بازیکنان نفت مسجدسلیمان با یک ضدحمله سریع از یاران استقلال پاسخ داده شد و مهدی قائدی که در فضای خالی پشت مدافعان نفت صاحب توپ شده بود، پس از دریبل دروازه‌‌بان میزبان گل دوم را به ثمر رساند.

1-2 (نفت): حرکت میلاد میداودی درون محوطه جریمه استقلال تهران و خطای روزبه چشمی یک ضربه پنالتی برای نفت مسجدسلیمان به همراه آورد و این پنالتی را حکیم نصاری با ضربه‌ای زمینی درون دروازه استقلال جای داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر