بازدید 2298

گرشاسبی:تیم‌های قَدَر و گردن‌کلفت را بهتر می بریم

کد خبر: ۸۳۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ 05 October 2018

مدیرعامل پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل الدحیل و السد غول های قطری گفت: پرسپولیس نشان داده با تیم‌های قَدَر و گردن‌کلفت خوب بازی می‌کند و از پس آنها برمی‌آید. تیم این بار هم این کار غیرممکن را ممکن کرد، به خصوص بازی آخر مقابل السد که در واقع این تیم تیم حکومتی قطر بود و همه پشت السد بودند تا بتواند نتیجه بگیرد. البته ۵۰ درصد کار صعود پرسپولیس باقی مانده و انشاءالله در تهران با حمایت هواداران، بتوانیم کار را تمام کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، گرشاسبی درباره اینکه السد را تیم حکومتی قطر دانسته، توضیح داد: ما می‌دیدیم که بازی با الدحیل از لحاظ حمایتی، تفاوت فراوانی با دیدار مقابل السد داشت. در بازی السد، هواداران تمام ورزشگاه را پر کرده بودند. اعتبار فراوانی برای این تیم تدارک دیده بودند. در واقع قرارداد یک بازیکن السد معادلبودجه یک سال و نیم پرسپولیس بود.

گرشاسبی در مورد مشکلات ارزی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شخص وزیر ورزش و جوانان این موضوع را پیگیری می‌کند و انتظار ما این است که بانک مرکزی هم از ما حمایت کند. پنج ماه است که برانکو و مربیان و بازیکنان خارجی تیم یک ریال،‌ دلار یا یورو دریافت نکردند و اینها را با رفاقت نگه داشته‌ایم. ماندن برانکو یکی به دلیل مظلومیت پرسپولیس و محرومیت تیم از پنجره نقل و انتقالاتی و نیز، حرفه‌ای بودن این مربی بود. برانکو عاشق پرسپولیس بوده و آن را ثابت کرده است. با برتری پرسپولیس مقابل السد، مردم ساعت‌ها مشکلات اقتصادی خود را فراموش کردند و همه باشگاه‌ها به ما تبریک گفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل