بازدید 5339

کلاهبرداری یک میلیون و ۲۱۰ هزار یورویی در اصفهان

کد خبر: ۸۳۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 05 October 2018

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد زنی که در قالب فعالیت‌های تجاری از یکی از بانک‌های استان اصفهان یک میلیون و 210 هزار یورو کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش فارس از اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: در پی دریافت حکم جلب زنی به اتهام مشارکت در کلاهبرداری ارزی از یکی از بانک‌های استان موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد زنی با همدستی 2 نفر از اعضای خانواده خود اقدام به تاسیس یک شرکت تجاری کرده و با وانمود کردن اختیارات واهی و غیر واقعی، تخصص در زمینه فعالیت‌های بازرگانی و داشتن قدرت و توان مالی جهت انجام پروژه‌های اقتصادی و واردات و صادرات، از یکی از بانک‌های استان تقاضای گشایش اعتبار LC و درخواست ثبت سفارش به مبلغ یک میلیون و 210 هزار یورو کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در ادامه متهم علی‌رغم تعهد به پرداخت وجه اسناد ارزی در هنگام وارد کردن کالا متواری می‌شود.

وی بیان کرد: این فرد به اتهام مشارکت در کلاهبرداری ارزی، جعل و استفاده از اوراق مجعول به 4 سال حبس و رد مبلغ یک میلیون و 210 هزار یورو و همچنین پرداخت جزای نقدی به همان میزان معادل 480 میلیارد و 400 میلیون ریال محکوم می‌شود.

معصوم‌بیگی با بیان این که دستگیری متهم با توجه به تغییر مکان‌های سکونتش به کندی پیش می‌رفت افزود: سرانجام با تلاش‌های شبانه روزی و به کارگیری اقدامات علمی و تخصصی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق شرق استان تهران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی با مجرمان و مخلان نظام اقتصادی کشور گفت: افرادی که به قصد کسب سود و منافع شخصی باعث ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور و برهم زدن امنیت مردم می‌شوند مطمئن باشند که فعالیت مجرمانه آنان از دید پلیس پنهان نمی‌ماند و در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و تحویل قانون خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر