بازدید 2837

واکنش حاجیلو به کوبیدن بطری به زمین توسط قائدی

کد خبر: ۸۳۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 06 October 2018

سرپرست استقلال در گفت‌وگو با برنامه «تهران ورزشی» درباره واکنش مهدی قائدی پس از تعویض در بازی نفت مسجد سلیمان که گفته می‌شود بطری آب را بر زمین کوبیده است، توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی، اصغر حاجیلو گفت: قائدی در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان کاری نکرد. اگر این کار را کرده بود، مستقیم به تهران برمی‌گشت. من از این که به استقلال آمدم خیلی خوشحالم اما چیزی که من را اذیت می‌کند این است که بازی بازیکنان با خلق من یکی نیست. من قبلا راجع به قائدی گفتم که مدیرعامل باید حواسش به قائدی باشد تا مجاهد خذیراوی نشود.

حاجیلو گفت: نباید بازیکن جوانی که وارد استقلال می‌شود را بزرگ کنیم. آن‌ها وقتی حمایت هواداران را می‌بینند، ظرفیت این دیده شدن را ندارند. نوع تربیت بازیکنانی که از ۱۲سالگی در استقلال بودند با بازیکنانی که به تازگی به استقلال آمدند فرق می‌کند. آیا این بازیکن تا حالا یک بار در عمرش کتاب خوانده است؟ البته منظور من قائدی نیست و از روزی که آمده منظم بوده است. او وقتی به بازی می‌آید باعث می‌شود ما رو به جلو تر بازی کنیم اما دلیل نمی‌شود که بازیکنی که خوب بازی می‌کند، هر کاری که بخواهد انجام دهد. استقلال برای مردم است و اگر بازیکنی را بزرگ می‌کنند، از شما مسوولیت بیش‌تری می‌خواهند و باید الگوی جوانان شوید. تعویض او در بازی نفت مسجدسلیمان به خاطر اخراج وریا بود ولی بعد از تعویض من حرکت اشتباهی از او ندیدم و اگر حرکتی صورت گرفته مربوط به گذشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل