بازدید 3469
بازتاب

حمله تند سرپرست استقلال به گرو:یک هزارم تیام نیست

کد خبر: ۸۳۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴ 04 October 2018

اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال که به همراه تیم استقلال در اهواز به سر می‌برد، در یک مصاحبه علنا به مهاجم خارجی این تیم و کیفیت بازی هایش حمله کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حاجیلو درباره مقایسه نتایج استقلال با پرسپولیس و این که هنوز انتظارات هواداران برآورده نشده است، بیان کرد: قلبا می‌گویم که هیچ کدام‌مان در مجموعه استقلال لیاقت این هواداران را نداریم. وقتی گریه‌های هواداران را می‌بینم، مانده‌ام که چطور نمی‌توان این میزان عشق به استقلال را درک کنیم. من نمی‌خواهم از این مدیرعامل حمایت کنم ولی از وقتی آمده  به گذشته کاری نداشته است. همه افراد باشگاه در حال فعالیت هستند.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: شما دیدید که پرسپولیس مقابل السد با قلبش بازی کرد. باید در استقلال تصمیم عاجل بگیریم و با جان و دل کار کنیم. چطور در گذشته کسانی که مسوولیت داشتند و پدر استقلال را درآوردند، راحت زندگی می‌کنند؟ من نمی‌توانم اسم ببرم اما همه می‌دانند موضوع چیست؟ مگر می‌شود که تیامی که ۲۰ هزار دلار می‌خواهد، به جای او با گرو با خدا تومان پول که یک هزارم تیام هم نیست، قرارداد ببندیم. یا بازیکنان باکیفیتی که امسال از استقلال جدا شدند.

حمله تند سرپرست استقلال به گرو:یک هزارم تیام نیست

اصغر حاجیلو اظهار کرد: مردم فوتبال را می‌فهمند و بازیکن باید با قلب بازی کند. آدم‌هایی که در گذشته بودند، فقط برای کسب و کار، فعالیت کردند و الان راحت در گوشه‌ای نشستند. پارسال به بازیکنی که برای تست پزشکی آمده، معرفی‌نامه‌ای شبیه قرارداد دادند و الان باید استقلال به او خسارت بدهد. آن‌ها کارهای‌شان را کردند و الان می‌گویند نگاه کنید که نفر بعدی چه کار می‌کند. نفر بعدی با یک خرابه چه کار می‌تواند بکند؟ من اگر مسوولیت قبول کردم، اگر می‌توانم بسم‌الله؛ ولی اگر نمی‌توانم باید از استقلال بروم. باید جواب مردم را بدهیم. مطمئن باشید در آینده بازی متفاوتی از تیم شفر خواهید دید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان