بازدید 2091
مسکو:

حضور ایران در سوریه برای مقابله با تروریسم است

کد خبر: ۸۳۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 04 October 2018

معاون وزیر امورخارجه و سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه در اظهاراتی جداگانه تاکید کردند که ایران به‌طور قانونی و برای مقابله با تروریسم در سوریه حضور دارد.

به گزارش ایسنا، سرگئی ورشینین معاون وزیر امورخارجه روسیه روز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک اظهار کرد: نیروهای ایرانی و گروه‌های متحد آنها به درخواست دولت قانونی سوریه در این کشور هستند. این نکته بارها گفته شده و باید مورد تاکید قرار گیرد چون بسیار مهم است. آنها برای کمک در آنجا قرار داشته‌اند و به‌طور واقعی در مبارزه با تروریسم کمک می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، همچنین ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در نشست خبری روز پنج‌شنبه خود حملات موشکی ایران به مواضع تروریست‌ها در سوریه را قانونی خواند.

زاخاروا در پاسخ به سوالی درباره حمله موشکی اخیر ایران به مواضع تروریست‌ها در شرق فرات در سوریه گفت: نیروهای ایران به صورت قانونی و در جهت مبارزه با تروریسم جهانی در سوریه در این کشور حضور دارند.

وی در ادامه تاکید کرد که ایران به درخواست دولت مشروع دمشق در این کشور حضور دارد.

به گزارش ایسنا، مقامات کشورمان پیش از این بارها ادعای غرب و آمریکا تحت رهبری رژیم صهیونیستی مبنی بر حضور نظامی ایران در سوریه را رد و تاکید کرده‌اند که حضور ایران در سوریه تنها به صورت مستشاری، بنا به درخواست دولت دمشق و برای مقابله با تروریسم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان