بازدید 6141

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های بین‌المللی

کد خبر: ۸۳۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ 04 October 2018

بیانات امروز حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم و پرشکوه بسیجیان در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی بازتاب گسترده و وسیعی در رسانه‌های جهان داشت.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری فرانسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نوشت: آیت الله علی خامنه ای تاکید کرد که "هرگز" اجازه نخواهد داد جمهوری اسلامی تسلیم خواسته‌های دشمن شود.

این خبرگزاری فرانسوی به نقل از رهبر انقلاب اسلامی افزود: من صریحاً اعلام می کنم، کسانی که در داخل، این فکرِ مطلوب و محبوب دشمن را ترویج می کنند، در حال انجام دادن بزرگترین خیانت در حق کشور و ملت هستند.

خبرگزاری فرانسه همچنین به وعده مقام معظم رهبر مبنی بر شکست آمریکا اشاره کرد و به نقل از ایشان نوشت: اقتصاد ملی کشور می‌تواند تحریم را شکست دهد و به حول و قوه الهی، تحریم ها را شکست خواهیم داد و شکست تحریم به معنای شکست امریکا است و امریکا باید با این شکست، یک سیلی دیگر از ملت ایران بخورد.

همچنین خبرگزاری شینهوا با انتخاب عنوان خبری «ایران آمریکا را در تحریم‌های اقتصادی شکست خواهد داد» به انعکاس بیانات ایشان پرداخت.

خبرگزاری رویترز نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره شرایط حساس کنونی نوشت: رهبر ایران عربده کشی های سران آمریکای جهانخوار و استکبار، قدرت‌نمایی جوانان مؤمن و پیروزی های پی در پی آنان در میدانهای مختلف، و در عین حال مشکلات اقتصادی و تنگی معیشت بخش بزرگی از مردم و نیز حساس شدن و تلاش و تکاپوی نخبگان برای ارائه راه‌حل‌های مشکلات را جهات مختلف شرایط حساس کشور خواند.
روزنامه ساندی تایمز نیز با عنوان خبری «ایران هرگز تسلیم خواسته‌های آمریکا نمی‌شود» به نقل از ایشان نوشت: اقتصاد ملی کشور می تواند تحریم را شکست دهد و به حول و قوه الهی، تحریم ها را شکست خواهیم داد و شکست تحریم به معنای شکست امریکا است و امریکا باید با این شکست، یک سیلی دیگر از ملت ایران بخورد.

روزنامه واشنگتن پست نیز با انتخاب عنوان خبری «رهبر ایران وعده سیلی زدن به آمریکا به خاطر شکست تحریم‌ها را داد» به نقل از ایشان نوشت: تحریم ها را شکست خواهیم داد و شکست تحریم به معنای شکست امریکا است و امریکا باید با این شکست، یک سیلی دیگر از ملت ایران بخورد.

همچنین خبرگزار ی آسوشیتدپرس به تشبیه ابزار رسانه از سوی رهبر انقلاب پرداخت و به نقل از ایشان نوشت: ابزار رسانه مهم است و اگر دست دشمن باشد، ابزار خطرناکی است که می توان آن را به سلاح شیمیایی در جنگ های نظامی تشبیه کرد.

نیجریا نیوز و عرب نیوز نیز با انتخاب عنوان خبری «ایران آمریکا را شکست خواهد داد» و «ایران با شرایط حساسی روبرو است» به انعکاس بیانات رهبر انقلاب پرداختند.

پایگاه خبری «مانی کنترلز» نیز با انتخاب عنوان خبری «شرایط حساس ایران به خاطر تنش با آمریکا» به انعکاس تحلیل رهبر انقلاب از شرایط حساس کنونی پرداخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار