بازدید 4088

آمار نگران کننده مهدی طارمی و زمزمه دیپورت ازقطر

کد خبر: ۸۳۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 04 October 2018

روزنامه استاد الدوحه قطر در مطلبی با عنوان «آمار ناامید کننده مهدی طارمی در شروع فصل جاری لیگ ستارگان»  در شماره امروز خود (پنجشنبه) نوشت: مهدی طارمی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر از نظر آمار گلزنی عملکرد ناامید کننده‌ای داشت و نتوانست شرایط ایده‌آلی را رقم بزند.

به گزارش تابناک ورزشی، آمار گل‌های طارمی موید این نکته است و با توجه به ارزش این بازیکن عملکردش نامید کننده محسوب می‌شود. این بازیکن ایرانی در نیم‌فصل دوم فصل گذشته لیگ ستارگان قطر به تیم الغرافه پیوسته بود و پیش از آن چند فصل برای تیم پرسپولیس بازی کرد. او در آن زمان با تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه دوران درخشانی را پشت‌سر گذاشت و در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر نیز در هشت بازی 5 گل برای تیم الغرافه به ثمر رساند که هیچ‌کدام از روی نقطه پنالتی نبود. در این هشت بازی الغرافه شش بار به پیروزی رسید و 2 بازی را نیز شکست خورده بود.

در ادامه مطلب رسانه قطری آمده است: پیش از آغاز فصل جدید لیگ ستارگان قطر تیم الغرافه انتظار روشن و مثبتی از مهدی طارمی داشت اما بر خلاف این امیدواری آمار این مهاجم ایرانی بسیار ناامید کننده است. مهدی طارمی در هفت بازی 3 گل به ثمر رساند که یکی از گل‌ها از روی نقطه پنالتی حاصل شد. الغرافه در این هفت بازی به 2 پیروزی، یک تساوی و 4 شکست دست یافته است. عملکرد مهدی طارمی  در جام جهانی 2018 روسیه نیز همراه تیم ملی فوتبال ایران قانع‌کننده نبود. حالا این پرسش از سوی الغرافه و هوادارانش مطرح می‌شود که ملی‌پوش ایرانی چه زمانی این نمایه منفی از خود را تغییر می‌دهد و قدرت موردانتظارش را به این تیم خواهد افزود؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر