بازدید 31501
هزار و سیصد و چهل و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

رئیس دولت اصلاحات از کریمی‌قدوسی شکایت کرد/کدام وزرا استیضاح می‌شوند؟/در جلسه امروز اصلاح‌طبان با روحانی چه گذشت؟/آگهی‌های عجیب و غریب برای فروش خودرو

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: بازداشت سه کارمند شرکت نفت/ماجرای تشنج امروز مجلس چه بود؟/بازار ارز طی دو هفته آینده به تعادل می‎رسد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۳۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 03 October 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

رئیس دولت اصلاحات از کریمی‌قدوسی شکایت کرد

وکلای رئیس دولت اصلاحات ضمن بیان توضیحات درباره سرنوشت شکایت رئیس دولت اصلاحات از رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین و مدیر مسئول روزنامه کیهان، خبر دادند که این هفته نیز از جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد به‌دلیل اتهام به رئیس جمهوری اسبق شکایت کرده‌اند. رئیس دولت اصلاحات سال 95 از محمدرضا نقدی، رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین، شکایت کرد. نقدی مدعی شده بود خاتمی برای «کار سیاسی» از عربستان پول گرفته است. سیدمحمد خاتمی همچنین از حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان که مدعی شده بود رئیس دولت اصلاحات با جرج سورس دیدار کرده است، شکایت کرده بود. حالا بعد از گذشت قریب به دو سال از طرح این شکایات، وکلای خاتمی درباره سرنوشت آنها توضیح می‌دهند.

بازداشت سه کارمند شرکت نفت

روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از دستگیری سه تن از کارکنان این شرکت به اتهام تخلف مالی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، بر پایه این اطلاعیه پس از کشف موضوع توسط مدیران مجموعه، موضوع بلافاصله به اطلاع مراجع ذیصلاح رسید و این افراد برای انجام بررسی و تحقیق دستگیر شدند. بر پایه این اطلاعیه پس از کشف موضوع توسط مدیران مجموعه، موضوع بلافاصله به اطلاع مراجع ذیصلاح رسید و این افراد برای انجام بررسی و تحقیق دستگیر شدند. بدیهی است با توجه به رویه جاری در صنعت نفت برخورد با این موارد در چارچوب قوانین و مقررات، فوری و بدون اغماض صورت خواهد گرفت.

ورزشگاه آزادی میزبان رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب روز پنج‌شنبه دوازدهم مهر در جمع شرکت‌کنندگان در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت. حاضران در این همایش، گروه‌های جهادی بسیجی‌ هستند که شهریور‌ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند. سردار غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حدود ۱۵۰ هزار نفر در موضوع خدمت‌رسانی در سراسر کشور در محلات شهری و حاشیه شهرها به ارائه خدمات مختلف در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، آموزشی، اشتغال‌زایی، عمرانی و بهداشت و سلامت حاضر شدند و از نهم شهریور تا ۲۹ شهریور این رزمایش برگزار شد، خاطرنشان کرد: این رزمایش برای سنجش آمادگی بسیجیان برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم انجام شد و حلقه پایانی رزمایش یک تجمع ۷۰۰ هزارنفری در مراکز استان‌هاست که ده‌ها هزار نفر آن‌ها در تهران در روز پنجشنبه تجمع خواهند کرد.

آگهی‌های عجیب و غریب برای فروش خودرو

در حالی که عطش خرید خودرو در ایران طی ماه های اخیر زمینه را برای سودجویی عده ای فراهم کرده بود اما با ریزش قیمت‌ها در بازار دلار، قیمت خودرو نیز با کاهشی محسوس روبه رو شد. بر این اساس قیمت برخی خودروهای خارجی در بازار حتی کاهشی در حدود 50 تا 100 میلیون تومان در یک روز تجربه کرد. امروز در برخی سایت ها آگهی‌های عجیبی منتشر شده است. فروش آریو صفر کیلومتر به قیمت 68 میلیون تومان، فروش دناپلاس به قیمت 67 میلیون تومان، فروش پراید صفر 111 به قیمت 26 میلیون تومان و... از این جمله‌اند. این در حالی است که قیمت آریو و دنا پلاس در بازار تا چند روز قبل بیش از صد میلیون تومان بود. بر این اساس پراید نیز با رسیدن به قیمت 40 میلیون تومان، رکوردهای عجیبی را در بازار تهران به جا گذاشت.

ماجرای تشنج امروز مجلس چه بود؟

اصلاح لایحه مبارزه با قاچاق ارز و کالا آنچنان حاشیه ساز شد که فضای مجلس برای دقایقی متشنج شد. امروز قرار بود بهارستان نشینان به بررسی ادامه اصلاحیه لایحه مبارزه با قاچاق و ارز بپردازند که علی لاریجانی اعلام کرد: ایرادی که در مورد این لایحه وجود دارد این است که این لایحه ماهیت قضایی دارد. با این صحبت لاریجانی ارجاع به کمیسیون قضایی این لایحه را به رای گذاشت که با مخالفت نمایندگان رو به رو شد. دقایقی بعد از این جدال علی مطهری بر صندلی ریاست تکیه زد، جهانبخش محبی نیا نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در اخطاری اظهار داشت: برای اینکه مجلس کار عبث انجام ندهد و وقتش را صرف لایحه ای کند که قرار است در شورای نگهبان رد شود بهتر است همین الان این کار را انجام دهیم. مطهری این اخطار را وارد دانست و از نمایندگان خواست تا در رای گیری حاضر شوند. این تصمیم آنچنان اصولگرایان مجلس را برآشفت که حاجی دلیگانی، پژمانفر، دلخوش و... در جایگاه ناطقان حاضر شدند و فریاد زدند که این رای گیری خلاف قانون است.

بازار ارز طی دو هفته آینده به تعادل می‎رسد

رضا ترکاشوند، دبیر کل کانون صرافان گفت: دلال‌هایی که پول‌های زیاد خود را روانه بازار ارز کرده اند در مقابل کاهش قیمت مقاومت می‌کنند. بازار هم نباید به سرعت و شوک آور رویه کاهشی به خود بگیرد بلکه این روند نزولی باید به تدریج و با عرضه بیشتر و اصلاح سیستم هایی که نیازهای اصلی بازار ما را تأمین می کند مانند سامانه های نیما و ارز حمایتی نیازهای واقعی را پاسخ دهند تا بازار به تعادل برسد. بازار ارز ایران با سه بازار موازی در هرات افغانستان، عراق و امارات متصل است و به تعادل می رسد که اگر این تعادل برهم بخورد و کاهش بیش از حد یابد با فرار ارز مواجه می شویم و اگر سیر صعودی یابد کشور به شوک کمبود ارز فرو می رود./ تسنیم

کدام وزرا استیضاح می‌شوند؟

محمدعلی پورمختار، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در خبرآنلاین نوشت:گرچه زمزمه‌هایی درباره استیضاح چهار وزیر راه، صمت، نفت و کشور مطرح است اما جدی ترین استیضاح ها را می توان مربوط به وزرای «صنعت، معدن، تجارت» و «راه و شهرسازی» دانست. به عبارت دیگر آن چه از صحبت های نمایندگان می توان جمع بندی کرد عزم جدی برای استیضاح آقایان آخوندی و شریعتمداری است. دو استیضاح دیگر چندان جدی محسوب نمی شوند چون اولویت با مسائل مربوط به صنایع، معادن و تعطیلی و رکود در ساخت و ساز مسکن است. با جوی که در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، احتمال آنکه استیضاح وزرای «صنعت، معدن، تجارت» و «راه و شهرسازی» رأی بیاورد و آنها نتوانند از مجلس دوباره رأی اعتماد بگیرند، بسیار است.

در جلسه امروز اصلاح‌طبان با روحانی چه گذشت؟

حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار: در این جلسه اتفاقاتی که در سطح بین المللی و داخلی در یک سال گذشته به وقوع پیوسته، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاح طلب نقطه نظرات خود را در ارتباط با مسائل مختلف اعم از مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بیان کردند و آقای روحانی نیز در ارتباط با موضوعات مختلف کشور توضیحاتی را ارائه داد و دلیل برخی از اقدامات دولت در ماه‌های اخیر را تشریح کرد. در این جلسه تمامی مهمانان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. مسائل مختلف در این جلسه از جمله انتقاداتی که به عملکرد دولت بود، مطرح شد. همچنین بحث درباره نظرات گروه‌های حزبی و دانشگاهی و گروه‌های تخصصی و بازسازی اعتماد عمومی از محورهای اصلی شرکت کننده در این نشست بود. رئیس جمهور نیز بیشتر به بیان توضیحاتی درباره مباحثی که از سوی شرکت کنندگان مطرح شده بود و همچنین علت عدم برخی کاستی‌ها و مسائلی که تاکنون در کشور به نتیجه نرسیده مطالبی را بیان کرد. در رابطه با گمانه زنی‌های که درباره تغییرات در کابینه مطرح است رئیس جمهور توفع داشت که فراکسیون امید همکاری بیشتری با دولت داشته باشد. /تسنیم

محرومیت زنان ورزشکار محجبه از پوشش رسانه‌ای

پوشش رسانه‌ها برای ورزش زنان یکی از مواردی است که به نادیده‌انگاشتن آنها دامن می‌زند. در همین میان یک مطالعه جدید از دانشگاه وایکاتو در نیوزیلند نشان داده تصویر غلط و نادرستی از ورزشکاران زن مسلمان در رسانه‌های خبری نشان داده می‌شود. ندا احمد در تحقیقات دکترای خود که در رابطه با پوشش رسانه‌ای بین‌المللی بر روی ورزشکاران محجبه انجام گرفته، به این نتیجه رسید که ورزشکاران زن مسلمان اغلب نادیده گرفته می‌شوند یا تعمدا کنار گذاشته می‌شوند. او گفته است: تحقیقات من نشان داد که بیست وزرشکار مسلمان خودشان را بهتر و دقیق‌تر در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند تا رسانه‌های خبری. علاوه بر این نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفته است: شرایط زنان در بخش ورزش قهرمانی چه در داخل و چه در خارج از نظر آمادگی تیم‌ها در مسابقات تا فضای تمرینی که باید در طول سال یا سال‌ها در اختیار آنها باشد یا حتی اعتبارات و حمایت‌ها، برابر نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۰
کاش من هم فرزند یکی از وزرا بودم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
فرزند خصال خویشتن باش تا وزرا آرزوی دیدار تو را داشته باشند.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
فرزند کدام وزیر.؟ سفرا هم بد نیستن اخیرا قوقا کرده .؟بودن تو رانت خوری
خان محمدعلی آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
تعجب میکنم از وزارت نفت!
وزارتخانه ای که بدلیل سرشار بودن پول زیاد در آن نماینده مجلس شصت و پنج میلیون تومن فقط اضافه کار از آن میگیرد ! و سه کارمند آن بدلیل تخلفات مالی دستگیر می شوند و هر هفته یک بار خبر اختلاس در این وزارتخانه در رسانه ها منتشر می شود و و و....
وزارتخانه ای به این مهمی با پول های سرشار و مدیریت ضعیف و ناکارآمد !!!
مهدی دوصفرهفت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
متأسفانه دم به دقیقه مسئول گزینش کامنت های تابناک عوض می شه و عملا با کامنت های مخاطبان هردوسه هفته یکبار با یه جور سلیقه متفاوت برخورد میشه که این باعث آزار مخاطبان شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
غوغا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
به داشتن پدر ومادر مال حلال خور خودت افتخار کن همه چیز پول نیست
اقای ریس دولت اصلاحات
چرا یکدفعه بعد بیشتر از ۵ سال بفکر شکایت افتادی
پاسخ ها
ناشناس
| Kazakhstan |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
!بخواب بابا حال نداری
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
چون میدانسته که نتیجه ای ندارد و حالا هم مجددا میخواهد امتحان کند
واقعا تاسفباره که رییس جمهوری به این محترمی که بانی خیرات و آبروی کشور بوده را اینطور زیر بمباران تهمت و افترا قرار دهند
ناشناس
| United Kingdom |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
قدوسی تازه کذب گفته خوب.هر چند ایشون مدتهاست همین رویه رو داره ولی راجع به خاتمی تازه اظهار فضل کرده
مهدی دوصفرهفت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
چون فعلا با این وضعیت اقتصادی، اوضاع هر کی هر کیه !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
واقعا! خودشان را مدعی می داند!
siina
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
21:48 ناشناس
الان قوقا یعنی چی . نام پرنده هست ؟ گل هست ؟
تا کی باید از این اصطلاحات اشتباه در زبان فارسی استفاده کنیم ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
بهترین دولت دولت آقای خاتمی بود در تمام زمینه ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
خاتمی عزیز، ریس جمهور محترم وقت، قداست و انتقادپذیری ریاست جمهوری رو شکستند و ملت ایران رو با حقوق مدنی خود آشنا کردند........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
این دادگاه باید علنی باشد
سيد محمد خاتمي ٨ سال رييس جمهور اين كشور بوده. چرا حتي اسمش رو جرات نداريد بنويسيد؟ همين كارها باعث بدبختي و فلاكت كشور شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
...تاریخ
اونم نه تایخ هزار سال پیش
همین 20 سال پیش کافیه... حداقل فیلم تبلیغاتی آقای هاشمی رفسنجانی رو برای ریاست جمهوری 84 ببینین.
خان محمدعلی آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
همین تعصبات کورکورانه شماهاست که باعث بدبختی و فلاکت کشور شد اردیبهشت پارسال رو مگه یادتون رفته چطور داشتید خودتونو واسه روحانی و جهانگیری می کشتین، حالا که کشور بعداز شش سال بدبخت تر شده، باید فقط سکوت کنین، همین و بس،
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
ایشون بود که روحانی روتکرارکردوجامعه روبه این فلاکت انداخت
چی شد ؟! چرا سیر نزولی دلار متوقف شد ؟! بابا حداقل میگذاشتید یه هفته حداقل کاهش یابد و به تعادل برسه ؟ ! عجب دلالان قوی این کشور داره ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
هنوز دولت بدهی داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
دولت جلوگیری کرد
هر کس دلار بالاتر ۶۰۰۰ تومان رو خرید و فروش کنه به ملت خیانت کرده ، تمام قیمتها سر به فلک رسیده ، نوش دارو بعد از نرگ سهراب شده قضیه دلاره ، دلاری که روزی رسیدن به ۵۰۰۰ تومان معادل ورشکستگی اقتصاد قلمداد میشد حالا رسیده به ۸۰۰۰ تومان همه ذوق زده شدند ؟! عجب ملت ساده ای هستیم .
تا زمانی که قیمت روی ۴ یا ۵ هزار تثبیت نشود اظهار نظر مسولین محترم بیشتر شبیه طنز خواهد بود ببینیم و تعریف کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
به مرگ گرفتن و به تب راضی کردند
چهار نفر همینطوری از امثال کریمی قدوسی شکایت کنند و سپس مشخص شود که کذب بوده خیلی نتایج بهتری خواهد داشت چون جدیدا یک سری افراد یاد گرفتند که چون مثلا سیاسی هستند حتی در هر لباسی هم باشند میشودکذب هم گفت . . بنابراین اگر چنین تهمت از شخص معمولی باشد مشکلی نیست ولی از طرف کسانی هست که نباید چنین کنند
توافق سری روسیه - سعودی برای افزایش تولید نفت
این اقدام به معنی تلاش برای جایگزینی صادرات نفت ایران است
ترامپ به دنبال صفر کردن صادرات نفت ایران به وسیله تحریم های شدید است
عصرایران #بین_المللی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
جهت اطلاع اقایونی که مدافع گردش به شرق و روسیه هستند تحویل بگیرند
ناشناس
| Bulgaria |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
دلیل لغو سفر آقای زنگنه شاید همین باشه
ایول به خودمون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
خبر عصر ایران رو کپی پیس کردی؟!
هههخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
اقایان عشق امریکا که مرتب جنایات و دشمنی های امریکا را در حق مردم ایران نادیده میگیرید و با هر بهانه که مورد روسیه مطرح میشود شروع به ریختن اشک تمساح برای ایران میکنید بداینید که اب در هاون میکوبید. مردم ما هوشیار تر از اینها هستند که برای باصطلاح خطر روسیه تسلیم زیاده خواهی امریکا شوند.
درگیری لفظی امروز مجلس در فیلم دیدم صدا قطع و وصل میشود . لابد دیدند که با تصویب این طرح در مجلس اگر قرار باشد که رد شود چه فایده دارد که اصلا تصویبش کنند مثلا اف ای تی اف اگر قرار هست رد کنند چرا باید نمایندگان تصوبیش کنند اتفاقا لگر پرسیدند که چرا تصویب نکردید خیلی راحت خواهند گفت چون رد خواهد شد اتفاقا کار خوبی میکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
اتفاقا هیچی ولش کن!
تا اقتصاد دولتی هست همیشه از این جور اخبارها تا صد سال هم خواهییم داشت . چون در چنین شرکت های مالکیت به شخص خصوصی نیست که هر روز حسابرس داشته باشد . هر روز کارکنانش را پرس و جو کند . به نظرم ما متاسفانه در سال های دیگر شاهد اختلاس های بزرگتری خواهییم بود . مثلا پول های عظیمی که در نخابرات بابت دریافت مکالمات روزانه مردم دریافت میشود در حوزه گاز . نفت . راه . وووو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
سفره های بزرگ و متفاوتی در جاهای مختلف کشور پهن هست و دوستان و آقازاده ها بین خود تقسیم کردند و مردم هم بر سر کار هستند و زیر دست و پای انها دارند له میشوند .
از عناوین پیداست که تابناک از کاهش قیمت ها راضی نیست
یعنی چه که قیمت دنا پلاس اگه ۶۷ میلیون یا پراید، ۲۶ میلیون عجیب قریبه
تابی جان قیمت ۱۱۰ میلیونی دنا و ۴۰ میلیونی ارابه ی م رگ یا همون پراید عجیبه
بنظر من دنا ۳۵ میلیون بیشتر نمی ارزه پراید هم خیلی بیارزه ۱۵ میلیون نه بیشتر
خبر مربوط به صحبتهای رئیس کانون صرافان هم نشون میده تابناک دوست نداره قیمت دلار زیر ۱۰ بیاد.
ناامیدم کردی تابی ناک
پاسخ ها
مهدی دوصفرهفت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
دنا پلاس، سی بیشتر نمی ارزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
مردمو چی فرض کردی!!!! پرایدد15 میلیون میارزه؟؟؟!!!! دنا هم 35 میلیون؟؟!!!! نکنه خودروسازی یا دستی توی اینکار داری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
برو عمو...برو یکی دیگه را رنگ کن...پراید 5 میارزه...دنا هم 8 میلیون.....از آب گل آلود هم ماهی نگیر
اینکه میفرمایید وزارت نفت سریعا به تخلفات کارمندانش رسیدگی میکند، حرف الکی است. من کارمند شرکت نفتم و میبینم که برخی مدیران فلات قاره بیت المال را به مسلخ برده اند وهیچ کس هم یارای مقابله با آنان را ندارد و شدید ترین حکم هم اگر برای افراد مثلا اتفاق بیفتد، فرد متخلف را از منطقه ای دیگر به منطقه ای دیگر نتقل میکنند آنهم با ترفیع پایه سازمانی او! درواقع یعنی تشویق فرد و روز از نو و روزی از نو! این مطالب در خصوص شرکت نفت فلات قاره ایران میباشد
تابی مثبت و متفی نظرات را چرا برداشتی؟داقعا که نامردی
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
به مذاق عده ای خوش نیامده... تابناک بیچاره چکار کنه؟،
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
آره خیلی بد شده . اصلا قسمت نظرات انگار که ناقص باشه...
دلیل منطقی برای ارزان شدن دلار وجود نداره من اگه تو ایران بودم و مثل بعضی از خیلی ها دستم تو رانت بود حتما دلار تا میتونستم می خریدم چونکه مشکلات اصلی تو راهه و متاسفانه دولت هم برای این مشکل مهم جزء سیاست انقباضی اقتصادی هیچ برنامه ای ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
تابناک این پیام چیست که درجش کردی.....کدلم طرفی؟؟؟!!!!
با سلام
اين فروش دولار ٨٠٠٠ يا ١٠٠٠٠ كجاست ادرس بدين
بعد دنا بلاس كجاست ٦٧ مليون
يا پرايد ٢٦ مليونً
تابناك چرا دروغ مينويسي
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
این مبلغهای ۸۰۰۰ و ۱۰ هزارتومانی هست اما نه برای مردم عادی، شما اگه میخوایی باید همون ۱۴ تا ۱۵ هزارتومانی تو کوچه پس کوچه های نوبخت تهیه کنی اونهم بصورت قاچاق.
ناشناس
| United Kingdom |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
وقتی اقای حیاتی در خبر ساعت ۱۴ قیمت رو ۷ تومن اعلام میکنه دیگه چه میشه گفت.اینها فکر میکنن مردم یک سری کودک نابالغن و منتظرن اقایون بگن ارزون شد بدون برن حاصل یک عمر زحمتشون رو بدون پرس و جو و تحقیق بدن بره.شما میخوای دلار رو ارزون کنی راهش معلومه.برای اون چندر غاز دلار مردم نقشه کشیدن و به خاطر اون اعتبار رسانه های خبری داخل رو کلا از بین بردن راه مناسبی نیست
آلیس اگر بیاد ایران تازه میفهمه اونجا که قبلا رفته بود اصلا سرزمین عجایب نبوده سرش کلاه گذاشتن
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
آلیس اگر ییاد ایران سرش به جسم سخت میخوره یا جسم سخت به سرش میخوره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
پرویز در سرزمین عجایب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
کلاهشو برمیدارن روسری سرش میکنند
اول صبح واخر شب یک فاتحه بخوانید
جناب خاتمی بعد از 8 سال که رئیس جمهور بودید هنوز نمیدانید که این آقایانی که از ایشان شکایت کرد در حاشیه امن قرار دارند؟
از دست اندرکاران تابناک بسیار متشکرم که رای دهی مثبت ومنفی را از روی کامنتها برداشته است چون یک مشت ضد انقلاب خارج نشین عربستان وربات های منافقین بر علیه ایران رای میدادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
برو بابا دلت خوشه. از عربستان نشستن به نظرات منفی بدن ...
قیمت دلار مهم نیس قیمت کالاها اومده پایین آیا؟
الان دلار 8 تومان خوبه؟
راضی هستید ؟ واقعا
برخی جرات ندارن اسم شريفترين رييس جمهور ايران را بنويسن. حضرت امير مى فرمايند حق را بگوييد هرچند به ضرر شما و خويشانتان باشد.
دوما، اينم شد خبر؟ خب بفرماييد چه توضيحى دادند؟ سرنوشت اون شكايتهاى قبلى چى شد؟
آقای خاتمی ! واقعا شکایت از آقای کریمی قدوسی چه ارزشی داره؟
قیمت دلار 4هزار تومان بیشترتوجبه اقتصادی نداره.
سلام
من در چهارمین آزمون فراگیر برای سازمان بنادر و دریانوردی در ابتدای شهریور ۹۶شرکت کردم که در آزمون پذیرفته شدم و تمامی مراحل اعم از مصاحبه های علمی و عقیدتی و سپس تاییدیه گزینش را با موفقیت پشت سرگذاشته و آزمایشات پزشکی و تأییدیه های مدارک به سازمان رسیده اما همچنان من و سایر پذیرفته شدگان پس از این مدت طولانی دعوت به کار نشده ایم و نحوه طی شدن مراحل استخدامی سازمان مذکور فوق‌العاده غیرشفاف و فرسایشی شده است و پاسخگوی ما نیستند.
این در حالی است که سایر متقاضیانی که برای سازمان های دیگر، همزمان با ما آزمون داده اند شروع به کار کرده اند.
من بهتون ایمیل هم زدم و اگه مستنداتی لازم باشه خدمتتون ارسال میکنم، لطفا منعکس کنید بلکه پاسخگو بشن
امثال کریمی قدوسی هیچگاه محاکمه نخواهند شد واین یعنی همه دربرابر قانون مساویند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
آره شما راست می گویید. یعنی یک درصد هم احتمال نیست که آقای قدوسی درست گفته باشد..
اگر کریمی قدوسی احتمال می داد که باید جواب پس بده توهین نمی کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
توهین نیست واقعیت است
مسكن گران و ساخت وساز متوقف ، نظام مهندسي شده حياط خلوت مدیران ، وضعيت زندگي مهندسان رو به نابودي ، راه آهن و شركت رجا بدون آينده و رو به زوال اينها بخشي از موفقيتهاي وزير راه و شهرسازي است ، چرا خود آقاي روحاني ايشان عوض نمكنه...
حالا خوشمان بیاید یا بدمان بیایید این واقعیت دارد از لحاظ سوئ استفاده و اختلاس در سطح بالای کشور دروه اقای خاتمی سالم ترین دوران بوده است .و خود ایشان و خانواد اشان نیز سالم هستند. و بدون ادعا
جالب است كه اينها در دادگاه تبريه شده اند و به دنبال آن سكوت رييس دولت اصلاحات،همان جناب تكرار وضع فعلى.
نفت ايران از طريق روسيه صادر مى شود و امان از عوام كه نااگاهی آنها چه مشكلاتى را براى دور زدن تحريم به جود نمى آورد
اقای خاتمی به مردم ایران بد کردی هشت سال خودت قول کذب دادی هشت سال هم روحانی ناکارامدی کرد
روحانی بعلت بدعهدی وخلف وعده با 24میلیون رای دهنده و عملکرد ناکارآمد وبزانو درآوردن اکثریت ملت بخاطر مشکلات اقتصادی کوچکترینپایگاهی حتی دربین 24میلیون رای دهنده ندارد چه رسد به اکثریت لذا اصلاحطلبان باحمایت دردوره دوم ازروحانی مرتکب اشتباه بزرگی شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
حمایت اصلاح طلبان از روحانی جهت سهم خواهی از قدرت بود که به آن هم رسیدند
روحانی بااجرای سیاستهای شکستخورده اقتصادی ارزش دلار3000تومانی رابه بالای 18هزارتومان رساند با تورم لجام گسیخته استخوانهای کارمندان وکارگران وبازطنشستگان را زیرفشاراقتصادی له نمود لذا ملاقات با مسبب وضعیت فعلی عزت وکرامت اصلاحطلبان راهم دربین ملت زیرسوال میبرد
گروهی میگن همه مملکت فقط مال ما و فرزندان ما است . و خدا خودش کمک کنه .
مثبت ومنفی چه شد؟چقدر هم اهمیت میدید!!!
در مسلمان بودن عده ای باید شک کرد ...
با برخورد دستوری و امنیتی دلار ارزان نمی شود
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار