بازدید 3186
۱
گزارش

پوئن‌بزرگ‌فدراسیون‌به‌کی‌روش؛تمدیدباصعود‌به‌نیمه‌نهایی‌آسیا

کد خبر: ۸۳۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 03 October 2018

به نظر می رسد هدف فدراسیون فوتبال از پیشنهاد تمدید قرارداد 6 ماهه به کارلوس کی روش تشویق و ترغیب این مربی به قهرمانی در جام ملت ها به همراه تیم ملی باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، کی روش که پیش از جام جهانی به خاطر این پیشنهاد قهر کرده بود و به همین خاطر در قرعه کشی جام ملت ها حاضر نشد این بار در برابر پیشنهادات فدراسیون فوتبال نرم شد و بی هیچ مشکلی قرارداد خود را با تیم ملی تا پایان جام ملت ها تمدید کرده است.

پوئن‌بزرگ‌فدراسیون‌به‌کی‌روش؛تمدیدباصعود‌به‌نیمه‌نهایی‌آسیا

ارایه بسته تشویقی از سوی فدراسیون فوتبال به کارلوس کی روش دلیل اصلی ادامه حضور این مربی در تهران و همراهی تیم ملی در جام ملت های آسیا خواهد بود. بر خلاف آنچه گفته شد کارلوس کی روش برای ادامه حضور در تیم ملی بعد از جام ملت ها باید ایران را قهرمان کند یا به دیدار پایانی جام ملت ها برود، حالا برخی سایت ها خبر می دهند حضور در مرحله نیمه نهایی این بازی ها می تواند رای به تمدید قرارداد کارلوس کی روش تا پایان جام جهانی 2022 بدهد. به نوشته ورزش سه قرارداد کارلوس کی روش البته شروط های دیگری هم دارد که تا اکنون کسی درباره آن اظهار نظری نداشته است. فدراسیون فوتبال تنها به تمدید قرارداد این مربی تا پایان جام ملت ها اشاره کرده است. کارلوس کی روش هم با تایید این خبر دیگر اظهارنظری در مورد قرارداد خود نداشته است.

این طور می شود گفت حضور در جمع 4 تیم برتر جام ملت های آسیا کارلوس کی روش را تا پایان جام جهانی 2022 ابقاء خواهد کرد. گفته می شود دلیل اصلی که فدراسیون فوتبال شرط قهرمانی یا حضور در بازی پایانی را به صعود به مرحله نیمه نهایی تقلیل داده ، رضایت مردم از عملکرد کارلوس کی روش در تیم ملی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهترين مربي براي تيم ملي ايران
به تيم ملي اعتماد بنفس و شخصيت داد
كيروش يك برند معتبر در فوتبال است كه حضورش در نيمكت تيم ملي موجب تضعيف روحيه رقيبان و اعتماد بنفس تيم ملي است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر