بازدید 2975

شیب تند کاهش قیمت در بازار مسکن

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: پیش بینی می شود با کاهش قیمت ارز، قیمت محصولات و تجهیزات ساختمانی که از خارج وارد می شود نیز کاهش یابد و این مسئله به تبع بر کاهش نرخ مسکن در شهرها تأثیرگذار است.
کد خبر: ۸۳۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 03 October 2018

محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از کاهش قیمت خرید مسکن در هفته های آتی در کلانشهرها به ویژه پایتخت خبر داد و گفت: با توجه به کاهش چشمگیر نرخ ارز در کشور، این پیش بینی می شود که قیمت خرید خانه نیز در حد قابل قبولی کاهش یابد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در چند سال اخیر با وجود پایین بودن نرخ ارز، شاهد افزایش قیمت مسکن در تهران و دیگر شهرها بودیم، اما افزایش دلار در ماه های اخیر به بزرگ تر شدن حباب بازار مسکن کمک شایانی کرد.

وی ادامه داد: امروز در بازار مسکن شاهد بروز رکود تورمی هستیم و این مسئله موجب شده که خانوارها قادر به خرید خانه در تهران نباشند.

بازار مسکن بیمار است/ بروز هر اتفاقی در کشور موجب افزایش قیمت مسکن می شود

دامادی تصریح کرد: متأسفانه یک فضای بیمار در بازار مسکن وجود دارد و بروز هر اتفاقی در کشور موجب تأثیرگذاری و افزایش قیمت مسکن می شود.

دولت کاملا حوزه مسکن را رها کرده است

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی باید ریل گذاری در حوزه بازار مسکن را اصلاح کند، گفت: متأسفانه دولت و وزارتخانه کاملا حوزه مسکن را رها کرده و برنامه مشخصی برای ساماندهی این بازار ندارند.

کاهش قیمت تجهیزات ساختمانی با پایین آمدن نرخ ارز

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: پیش بینی می شود با کاهش قیمت ارز، قیمت محصولات و تجهیزات ساختمانی که از خارج وارد می شود نیز کاهش یابد و این مسئله به تبع بر کاهش نرخ مسکن در شهرها تأثیرگذار است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر