بازدید 6973
سوژه

جزییات دلیل اخراج وریا درمسجدسلیمان/زنگ خطر در تیم شفر

بازیکن استقلال به نشانه عصبانیت به سمت کرمانشاهی رفته و چشم در چشم به داور نگاه کرده و علاوه بر اعتراض، با داور هم تماس داشت تا کارت دوم را گرفته و اخراج شود. پیش از این چشمی در بازی برگشت با السد بهمین دلیل از زمین اخراج شده بود.
کد خبر: ۸۳۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 03 October 2018

وریا غفوری بازیکن استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان از زمین بازی اخراج شد تا برای دومین بار در یک دیدار حذفی آبی ها از موضوع اعتراض به داوری و برخورد بازیکنانش با داور ضربه می خورد. پیش از این چشمی در بازی برگشت با السد بهمین دلیل از زمین اخراج شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، وریا غفوری دقیقه 109 دیدار سه‌شنبه شب استقلال برابر نفت مسجدسلیمان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، دو بار کارت زرد گرفت و از زمین بازی اخراج شد تا استقلال 10 نفره به بازی ادامه دهد.

جزییات دلیل اخراج وریا غقوری درمسجدسلیمان

غفوری در این صحنه نزدیک به خط محوطه جریمه مرتکب خطا می‌شود، اما به تصمیم رضا کرمانشاهی داور این دیدار اعتراض می‌کند و می‌گوید خطایی مرتکب نشده است. کرمانشاهی به او می‌گوید که تشخیص من خطا بوده، اما مدافع - هافبک استقلال می‌گوید بهتر است چشم‌هایت را باز کنی، چرا که خطایی انجام نداده‌ام. داور هم در واکنش به این جمله، به غفوری کارت زرد اول را می‌دهد.

بازیکن استقلال هم به نشانه عصبانیت به سمت کرمانشاهی رفته و چشم در چشم به داور نگاه کرده و علاوه بر اعتراض، با داور هم تماس داشت. کرمانشاهی هم دومین کارت زرد را به این بازیکن داد تا غفوری از زمین اخراج شود. تیم استقلال با برتری یک بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان، راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و حریف سایپا شد.

جزییات دلیل اخراج وریا غقوری درمسجدسلیمان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار