بازدید 3024
جام حذفی

عبوراستقلال از آتش120دقیقه ای مسجدسلیمان/شفربه دایی رسید

فرشید اسماعیلی به جز اینکه با پاس زیبای خود زمینه ساز گل اول استقلال شد، در طول بازی دونده ترین هافبک استقلال بود و شب فوق العاده ای را پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۸۳۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ 02 October 2018

استقلال با برتری دشوار در زمین نفت مسجدسلیمان در پایان ۱۲۰ دقیقه، راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال شد تا وینفرد شفر از اخراج زودهنگام فرار کند.

به گزارش تابناک ورزشی، از سری رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال از ساعت 20:45 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به قضاوت رضا کرمانشاهی به دیدار هم رفتند که این بازی در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت‌‌های اضافه کشیده شود.

ترکیب نفت: حبیب فرعباسی، موسی کولیبالی، مجبتی بیژن، سید محمدحسینی، میلاد خدایی(65 - پیمان میری)، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده، محمود قائد رحمتی(71 - حسین روستا)، حکیم نصاری، اسماعیل شریفات(56 - میلاد میداودی) و فرشاد جانفزا.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری (91- مهدی قائدی(109 - فرشید باقری))، الحاجی گرو (57 - مرتضی تبریزی) و اللهیار صیادمنش (59 - روح‌الله باقری).

عبوراستقلال از آتش120دقیقه ای مسجدسلیمان/شفربه دایی رسید

در وقت‌های اضافه نیمه اول، روح‌الله باقری دقیقه 96 گل استقلال را ثمر رساند تا آبی‌پوشان با نتیجه یک بر صفر برابر شاگردان علیرضا مرزبان پیروز و راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند. وریا غفوری دقیقه 106 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. نکته قابل توجه، قرار گرفتن نام جابر انصاری در ترکیب استقلال بود که برای نخستین بار در این فصل برای استقلال بازی کرد. شاگردان وینفرد شفر در مرحله یک هشتم نهایی باید در ورزشگاه آزادی با سایپا که هدایت آن را علی دایی برعهده دارد، دیدار کنند.

فرشید اسماعیلی به جز اینکه با پاس زیبای خود زمینه ساز گل اول استقلال شد، در طول بازی دونده ترین هافبک استقلال بود و شب فوق العاده ای را پشت سر گذاشت.استقلال امشب برای اولین بار توانست مرزبان را شکست بدهد. پیش از این 3 تقابل قبلی استقلال با تیم های مرزبان با نتیجه مساوی به پایان رسیده بود.

شرح گل

1-0 (استقلال): در دقیقه 94 بازی پاس بی نقص فرشید اسماعیلی در موقعیت عالی به وریا غفوری رسید و پاس این بازیکن باعث شد روح الله باقری در موقعیت دروازه خالی گل اول استقلال را بزند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها