بازدید 4078
۴
در کمیسیون صنایع انجام شد

تصویب و بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو

کد خبر: ۸۳۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 02 October 2018

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب کلیات و بررسی سه ماده از طرح ساماندهی بازار خودرو خبر داد.

ولی ملکی در گفت وگو با ایسنا، گفت: در جلسه بعداز ظهر امروز کمیسیون کلیات طرح ساماندهی بازار خودرو به تصویب رسید و سه ماده از 12 ماده طرح فوق بررسی شد.

وی از بررسی جزییات طرح مذکور در کارگروه صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد و افزود: این طرح به اصلاحاتی نیاز دارد که در نشست هفته آینده کمیته صنعت انجام می‌شود. در این طرح تعرفه واردات خودروها تغییر خواهد کرد همچنین دانش فنی، قیمت تمام شده و کیفیت خودروهای تولیدی شرکتهای خودروساز دستخوش تغییرات می شود. پیشنهاداتی در ۱۲ ماده در قالب طرح ساماندهی بازار خودرو ارایه شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه۳ ماده از طرح ساماندهی بازار خودرو بررسی شده است، خاطرنسان کرد: مقرر شد با حضور کارشناسان وزارت صنایع هفته آینده طرح ساماندهی باطار خودرو بررسی شود

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
مگر واردات خودرو خارجی ممنوع نیست؟ کمی بیشتر توضیح نیاز دارد
میبایست مراکز دانشگاهی که همه ساله هزاران فارغ التحصیلان در رشته مکانیک ورشته مربوط به صنایع خودرو دارند دست بکار شود ونسبت به ایجاد و تاسیس کارخانه خودرو بومی وایرانی اقدام نمایند تا انحصار خودرو از دست این دو خودرو ساز خارج شود ومردم را نیز سهام دار خود نمایند .
لطفا به نماينده ها بگين اول تكليف خودروهاي تأخيري رو مشخص كنن و خودروهاي مردمو بدن!
این طرحها باید جامع باشد بدو دور زدن مردم ......بر اساس قانون باشد ..نه طرف داری کردن از برخی .........باید خودرو به قیمت تمام شده با سود 10 درصد فروخته شود .مثلا پراید 10 میلیون تومان با این گرانی ...................... غیر از این باشد بی فایده س
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان