بازدید 2806
ریس کلانتری ۱۵۸ کیانشهرخبرداد

دستگیری سارقین خودرو و موتورسیکلت جنوب پایتخت

کد خبر: ۸۳۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 02 October 2018

رییس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر از دستگیری باند دماغ سارقین خودرو و موتورسیکلت در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش میزان سرهنگ سید امین موسوی پور اظهار داشت:در پی وصول چندین مورد سرقت خودرو و موتورسیکلت در منطقه کیانشهر به جهت احساس امنیت بیشتر شهروندان و جلوگیری از فعالیت سارقین موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد:در ساعت ۱۸:۲۰ نهم مهرماه یم عملیاتی این یگان بصورت نامحسوس در سطح محدوده فعال شده که در حین گشت زنی و در آدرس کیانشهر کوی آزادی به یکدستگاه خودرو پراید مشکوک، پس ازاستعلام مشخص گردید. خودرو در روز عاشورا ساعت ۶ صبح از منطقه نواب سرقت شده است و فیلم دوربین بسته در زمان سرقت در اختیار شاکی می‌باشد لذا با بررسی‌های تخصصی در محل کشف خودرو صورت گرفت شهروندان بیان داشتند که احدی از همسایگان آنان که با افراد خلافکار مراوده دارد خودرو را در آنجا پارک کرده است و پس از شناسایی منزل متهم و پس از هماهنگی‌های لازم با مقام محترم قضایی، عوامل این یگان نسبت به اجرای حکم ورود به منزل اقدام که پس ازورود به مخفیگاه فردی معروف به مهدی پهن اعتراف نمود که خودرو را توسط یکی ازهمدستانش که حدودا سه ماه پیش از زندان آزاد شده و از سارقین سابقه دار است سرقت نموده است و قبلا به جرم مشارکت در قتل به زندان رفته که در اقدامی سریع همدستش نیز دستگیر و از داخل جیب وی مقداری مواد روان گردان از نوع شیشه کشف شد که جهت بررسی بیشتر به کلانتری انتقال داده شد.

وی گفت : همدستش در کلانتری به ۳۹۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد که پس از دستگیری آخر به مدت ۵ سال در زندان بود. پس از پیگیری‌های لازم وتماس با شاکی نامبرده به کلانتری مراجعه و پس از مواجهه حضوری با سارقین آن‌ها راشناسایی کرد.

رئیس کلانتری کیانشهر ادامه داد:نفر سوم و چهارم این باند که در همان منطقه با موتور سیکلت سرقتی در حال خرید مواد مخدر بودند به محض رویت مامورین فرار می‌کنند و عوامل کلانتری ۱۵۸ کیانشهر طی تعقیب و گریز مسافت ۲ کیلومتری اقدام به شلیک ۳ تیر کردند که هر دو نفر را با مهارت پلیسی دستگیر می‌کنند که هر دو نفر از سابقه داران سرقت موتور سیکلت می‌باشند، پس از پیگیری‌های لازم وتماس با شاکی نامبرده به کلانتری مراجعه و پس از مواجهه حضوری با سارقین آن‌ها راشناسایی نمود.
وی خاطرنشان کرد:متهم سوم ۲۹ ساله در کلانتری به ۱۰ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف نمود و به گفته وی حدود ۱۰ سال از جوانیش را در زندان سپری کرده. همدستش ۳۸ ساله معروف به حسین دماغ که نفر چهارم متهم می‌باشد که از سابقه دار‌های سطح منطقه می‌باشند ۲ دو روز پیش از زندان آزاد شده بود که دوباره به دام پلیس افتاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل