بازدید 2008

احضار ۲مدیر ورزشی به دادسرای ونک

کد خبر: ۸۳۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 02 October 2018

روابط عمومی آکادمی ملی المپیک بازداشت ۲مدیر ورزشی در موضوع انفجار موتورخانه این آکادمی را رد کرد. موضوع حضور این دو مدیر ورزشی در دادسرا در رابطه با تادیه تضمین برای پرداخت بخشی از دیه متوفیان حادثه انفجار در موتورخانه آکادمی بوده و بازداشتی در کار نبوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، ۱۶مردادماه سال جاری بر اثر حادثه انفجار در موتورخانه آکادمی ملی المپیک، ۳تن از کارگران موتورخانه جان خود را از دست دادند. در زمان وقوع حادثه، هر چند ساختمان بیمه داشت اما ظاهرا متوفیان بیمه کاملی نداشته‌اند و بالطبع بیمه ساختمان نیز به تنهایی برای پرداخت دیه کامل فوت جانباختگان کافی نبوده و بر این اساس و مطابق قانون، کارفرما موظف به جبران و پرداخت مابقی دیه متوفیان است که بر این اساس کمیته ملی المپیک نیز با دستور دادسرا ملزم به واگذاری تضمین برای پرداخت مابقی دیه متوفیان شده است، موضوعی که با حضور دو مدیر ارشد ورزشی در دادسرای ونک به بازداشت آنها تفسیر شده است.

بر اساس اعلام دادسرا، قرار است کمیته ملی المپیک مبلغ تضمینی مورد نظر را بصورت چک یا هر سند تعهدآور دیگری و تا سقف۶۵۰میلیون تومان نزد دادسرا تودیع کند که در زمان اجرای حکم برای پرداخت دیه متوفیان به خانواده‌های آنها، دیه جانباختگان به صورت کامل پرداخت شود. رضا خانکی، مدیر روابط عمومی آکادمی ملی المپیک ضمن رد بازداشت دو مدیر ورزشی تاکید دارد که این خبر خلاف واقعیت است و این ۲فرد بر اساس اعلام قبلی و برای حضور در جلسه بازپرسی به دادسرا رفته‌ بودند تا طبق درخواست بازپرسی مبلغ مذکور را تادیه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل