بازدید 2663
۱

هزینه شکایت استقلال ازسوپرجام در CAS

کد خبر: ۸۳۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 02 October 2018

پس از شکایت باشگاه استقلال درباره سوپرجام به CAS، اکنون آبی‌ها منتظر بررسی قاضی و دفاعیه طرف دیگر دعوی که سازمان لیگ است، هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اعلام شدن رای کمیته انضباطی مبنی بر ۳ به صفر اعلام شدن نتیجه سوپرجام به سود پرسپولیس باشگاه استقلال شکایت خود را به CAS (‌دادگاه عالی حکمیت ورزش) اعلام کرد. آبی‌ها برای این شکایت ۱۰۰۰ فرانک سوئیس که چیزی حدود ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود، هزینه کرده‌اند. پس از بررسی شکایت آبی‌ها توسط قاضی این دادگاه، CAS نامه‌ای را برای طرف دیگر دعوی می‌فرستد تا دفاعیه خود را برای دادگاه عالی ارسال کند. البته این رقم تنها هزینه تحویل دادنامه است و مخارج اعزام نماینده باشگاه یا وکیل استقلال و همچنین نگارش شکایت نامه و اقامت آنها در سوییس ارقامی است که سر به فلک می کشد.

پس از آن باشگاه استقلال باید دفاعیات خود را مبنی بر نکات ارائه شده توسط طرف دیگر دعوی که همان سازمان لیگ است به CAS ارائه کند و پس از آن قاضی جوابیه‌ای را برای آبی‌های پایتخت ارسال خواهد کرد. اگر آبی‌ها بخواهند نکاتی را اضافه کنند باید پاسخ این جوابیه را ارسال کنند. این روند معمولا دو بار بیشتر انجام نمی‌شود اما مواردی بوده که رفت و آمد این پاسخ‌ها تا چهار بار نیز صورت گرفته است. حال فعلا آبی‌ها باید منتظر باشند تا ببینند نظر قاضی درباره‌ شکایت آنها نسبت به رای سازمان لیگ چه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شما نگران هزینه ها نباش تابناک لنگی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل