بازدید 3004

هشدار قطری‌ها درباره دو مهاجم پرسپولیس

کد خبر: ۸۳۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 02 October 2018

روزنامه قطری به مدافعان السد هشدار داد که مراقب دو مهاجم خطرناک پرسپولیس باشند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الرای، السد خود را آماده پذیرایی از پرسپولیس در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می کند. هواداران السد خود را آماده پیروزی پر گل تیم خود کرده‌اند با این حال روزنامه الرای به مدافعان السد و به ویژه دروازه‌بان این تیم درباره علی علیپور و گادوین منشا دو مهاجم پرسپولیس هشدار داد.

الرای نوشت: با وجود آنکه از السد انتظار یک بازی هجومی می‌رود اما آنها نباید از گادوین منشا و علی علیپور دو مهاجم خطرناک پرسپولیس در این دیدار غافل شوند به ویژه علیپور که در دیدار برابر الدحیل بارها خط دفاعی حریف را اذیت کرد.الرای در ادامه نوشت: مشعل برشم دروازه‌بان خوبی است اما او روی توپ‌های ساده مشکل دارد و از او انتظار می رود که در این دیدار با تمرکز بالا بازی کند.

هم‌چنین بشار عبدالله بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کویت که الان نقش یک تحلیلگر را در شبکه های عربی بازی می کند درباره دیدار پرسپولیس برابر السد گفت: می‌توانم بگویم که السد الان بهترین تیم غرب آسیا است. شانس السد برای صعود به دور بعد بیشتر از پرسپولیس است چرا که از نظر کیفی السد بهتر از نماینده ایران است اما نباید فراموش کرد که هر دیداری شرایط خاص خود را دارد. مهاجم سابق کویتی‌ها ادامه داد: السد در فصل جاری نوسان نداشته و به استثنای دیدار برابر الغرافه در همه بازی ها خوب ظاهر شده است. تیم فریرا اگر می‌خواهد که به دور بعد راه پیدا کند باید کار حریف را در همان دیدار رفت تمام کند. بازی برگشت هم وجود دارد و باید السد در این دیدار هم خوب ظاهر شود. السد در یک حالت می تواند به مشکل بخورد و آن اینکه بازیکنان کلیدی این تیم مثل ژاوی و بونجاح و گابی و یا اکرم عفیف روز خوبی را پشت سر نگذارد و که امیدوارم این اتفاق نیفتد.

محمد البریک مدیر ورزشی باشگاه السد هم درباره این دیدار تاکید کرد که تنها پیروزی را از بازیکنان می خواهد. او گفت: ما در دیدار برابر پرسپولیس نماینده کل فوتبال قطر هستیم و به همین خاطر از هواداران می‌خواهیم که با حضور پر رنگ خود ورزشگاه را پر کنند و به بازیکنان روحیه بدهند. حضور تماشاگران کمک زیادی به ما خواهد کرد و باعث می شود تا بازیکنان هم با شور و هیجان بیشتری بازی کنند.

البریک ادامه داد: اگر می‌خواهیم به دور بعد صعود کنیم باید با تمرکز بسیار بالایی بازی کنیم. از بازیکنان خواسته ایم که تنها به پیروزی و صعود به فینال فکر کنند. بازیکنان می دانند که مسئولیت سنگینی در این دیدار دارند و باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند. در دیدار اخیر برابر استقلال دو گل در خانه دریافت کردیم و باید از این دیدار درس بگیرم. نمی خواهیم اشتباهات خود را در آن دیدار تکرار کنیم. تنها کسب پیروزی در این دیدار خانگی ما را راضی می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی