بازدید 2040
برخی رسانه‌های محلی تشویش درست می کنند

ضرب و شتم عضو شورای‌‌شهر دوگنبدان کذب است

کد خبر: ۸۳۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲ 01 October 2018

رییس شورای‌شهر دوگنبدان تاکید کرد که ضرب و شتم یکی از اعضای این شورا کذب است.

سیدناصر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: برخی سایت‌های محلی گچساران خبری مبنی بر ضرب و شتم رمضان عباسی عضو شورای‌شهر دوگنبدان را منتشر که بنده به‌عنوان رییس شورای این شهر این خبر را تکذیب می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز عصر حدود ۲۰ کارگر فضای سبز و سد معبر شهرداری دوگنبدان جلوی شورای‌‌شهر تجمع و خواهان پرداخت مطالبات و بازگشت به کارشان بودند، اظهارداشت: برخی از آنان با صدای بلند با عباسی بحث کردند اما هیچ گونه ضرب و شتمی اتفاق نیفتاد.

رییس شورای اسلامی دوگنبدان افزود: وقتی سر و صدای برخی کارگران بالا گرفت نیروی انتظامی آمد و بعد از تهیه صورت جلسه، هم اعضای شورای شهر و هم کارگران به خانه های خود رفتند.

حسینی با تاکید بر کذب بودن ضرب و شتم عضو شورای شهر دوگنبدان خاطرنشان کرد: الان هم با برادر عباسی تماس گرفتم و گفت وی در منزلش بوده و هیچ‌گونه ضرب و شتمی صورت نگرفته است.

وی گفت: متاسفانه برخی رسانه‌های محلی با انتشار این خبر سبب تشویش اذهان عمومی شده‌اند که بنده به‌عنوان رییس شورای‌شهر دوگنبدان آن را تکذیب می‌کنم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، دقایقی پیش خبری مبنی بر ضرب و شتم رمضان عباسی عضو شورای‌شهر دوگنبدان توسط فرد یا افراد ناشناس در برخی رسانه‌های محلی گچساران منتشر و این رسانه‌ها از بستری شدن این عضو شورای‌شهر خبر داده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل