بازدید 19214

هجوم مردم برای فروش دلار در شهرهای مختلف

کد خبر: ۸۳۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ 01 October 2018

با کاهش قیمت دلار بسیاری از مردم در شهرهای مختلف به خیابان ها و بازار ریخته و قصد فروش دلارهایشان را در صف های طولانی دارند که در ادامه تصاویری از این هجوم را مشاهده می کنید.

در چند روز اخیر قیمت دلار به شدت افزایش یافت و در کمتر از دو هفته از 14 هزار تومان به بیش از 19 هزار تومان رسید. در حالی که قیمت دلار در روزهای گذشته در آستانه 20 هزار تومان نیز قرار گرفته بود، امروز شاهد نزول ناگهانی نرخ دلار بودیم. دلار در آغاز معاملات امروز با قیمت 16 هزار و 900 تومان کلید خورد و پس از ساعتی به مرز 14 هزار و 300 تومان سقوط کرد و این روند کاهشی همچنان ادامه دارد.

روند کاهشی قیمت دلار باعث شد تا دارندگان ارزهای خانگی اقدام به فروش اسکناس‌های دلار خود کنند. مردم با مراجعه به بازار و تشکیل صف‌های طولانی در تلاش هستند، اسکناس‌های خود را بفروشند تا با کاهش نرخ دلار متضرر نشوند.

دلالان حتی با قیمت 11هراز تومان هم حاضر به خرید دلار نیستند و فروشندگان خانگی همچنان در خیابان‌ها به دنبال مشتری می‌گردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۳۵
مردم جوگیر.
آخه به کی میخان بفروشن؟
بانک مرکزی اخرش کار خود را کرد و دست یک عده سود جو را بست و ضرر زد به انها
دلم خنک شد
مدیران ناکارآمد و مردم طمع کار ... بی خود نیست برکت از این مملکت رفته ... خوب ادم مریض به اندازه نیازت خریداری کن ...
قابل توجه اونایی که میخوان دلارهاشون رو بفروشن:
اگه مشتری پیدا نکردین و دلار ها دستتون مونده من حاضرم هر دلار را یک هزار و دویست تومن بخرم
باور کنید قیمت منصفانه ای پیشنهاد کردم
مردم جلوی کجا صف کشیدن دلار بفروشند؟ وقتی صرافها خیلی وقت خرید و فروش ارز ندارند . مردمی که تو روز جرات خرید و فروش دلار رو ندارند حالا شبونه اومدن برای فروش!
مردم آخه به کدوم دلیل اقتصادی دلار پائین اومده که باعث بشه دیگه بالا نره؟ اگه دلار فردا بالا بره دوباره، این جماعت باز صف میکشن دلار بخرن بدون اینکه از خودشون بپرسن به کدوم دلیل اقتصادی دلار بالا رفته ؟! آخه مگه شما هائی که تو صفید چقد دلار دستتونه؟ و چقد سود بردید از نوسانات دلار؟ اما با این کار هاتون تورم رو کردید 100% ، حیف نمی فهمید اون سود اندکی رو که از دلار بازی درآوردید بابت تورم ، بیکاری از جیب دیگتون پریده! این پول رو ببرید تو تولید جای اینکه واستید تو صف دلار ، یکم از چین یاد بگیرید که عمدا ارزش پول قدرتمندشو پائین نگه میداره تا سرمایه ها برن سمت تولید و صادرات و به تبع اون اشتغال پایدار
دلم خنک شد، ملت طماع ایران به حقشون رسیدن، بخدا اینقدر خوشحالم که ارزش پول کشورم بالاتر رفت که نگو و اینقدر خوشحالم که طمعکاران به سزای طمعشون رسیدن، امیدوارم نزول قیمت دلار و افزایش ارزش پول کشورم ایران عزیزم همینطور ادامه پیدا کنه، امیدوارم ملت طماع بیشتر از این متضرر بشن، امیدوارم اقتصاد ایرانم دوباره جون بگیره
فقط همین رو میگم

امیدوارم کسانی که با جهل خودشون به افزایش قیمت ها کمک کردند ضرر خوبی کنند
من متأسفم که برخی از هموطنانم به شغل شریف !!! دلالی روی آورده اند . به حال این ملت باید گریست . لیاقت ما همان دولت نهم و دهم است .
ای خدا.حالا بخوریید
واقعا ملت بدبختی هستیم به جای اینکه پولها در تولید وکار خانه ها استفاده شود و رشد اقتصادی داشته باشیم در دلالی هستیم چقدر بی تفاوت شدیم نسبت به کشور و آب وخاک خود شرم باد به این مسئولین
الله اکبر از این بی خردی...
اینها کسانی هستند که با هجومشان برای خریددلار بازار کشور را به هم ریختند و زندگی میلیونها نفر دیگر را مختل کردند . حالا هم طعم تلخ ضرر را می چشند .
چرا سقوط دلار ادامه دارد؟
دوملیارد ریختن بازار مردم پشت سرش پنج میلیارد دلار میریزمن بانکها بانرخ پایین می خرن بعد دوباره می فروشند به مردم کلا کشور شده دلال بازاری
همین هموطنای مثلا محترم هستن که گند زدن به مملکت
به معنای کلمه جهان سوم
مرگ بر دلار
ماشالله همه زرنگ شدن دلال شدن ولی از قدیم گفتن پول دلالی اونم دلار خوردن نداره
حق همین مردم ضرر هست. مردمی که با کمی گران شدن به مغازه ها هجوم می برند و انبار می کنند،
ببینید که خودمان تیشه به ریشه اقتصاد خودمان میزنیم با خرید بیجا .... حالا برای فروش آمدید دلار کشید پایین .... بیاییم دلار نخریم ..سکه نخریم ... هر چه میکشیم از دلال و دلال بازی هاست.... شدیم ابزار دست دلال ها ...ترامپ هم فکر میکنه تحریم ها خیلی موثره و بیشتر بهمون فشار میاره ...عاقل باشیم
حق ادم طماع همینه....
دارن خودشونو بدبخت میکنن
خوبه دیگه یک شبه نقدینگی ملیاردها تومن از بین میره و باعث کم شدن تورم میشه یعنی یکی که صد میلیون دلار ۱۵ هزاری خریده باشه دلار بشه ۱۰ تومن یک سوم ارزش ریالی پولش از بین میره و صد تومنش میشه ۶۶ میلیون حالا اگر دلار بشه ۵ تومن یعنی صد تومن طرف یک شبه میشه ۳۳ میلیون و اینجوری شاهد از بین رفتن نقدینگی میشیم که دوای درد تورم اقتصادی هست، هرکی که توی خونه دلار نگه میداره و نیازی به دلار نداره و فقط برای سرمایه گذاری خریده واقعا حقشه تمام ثروتش از بین بره
هیچ سرمایه دار و عقل سلیمی نمیاد سرمایه خودش رو تبدیل به دلای 15-16 تومنی کنه که با سرمایه اش یه دوچرخه نتونه تو خارج از کشور بخره!
بهترین کار اینه که دولت سقف خرید دلار رو برای هر شهروند مشخص کنه! اگر یک خانواده مقدار زیادی ارز خرید دولت باید بازخواستش کنه و دقیقا متوجه بشه چرا این مقدار ارز رو خریداری کرده.

به هرحال ارز سرمایه ملی هست و کسی حق نداره بخره و مخفی کنه!
به به چه حالی می ده این ملت رو آدم می بینه . کسانی که تو عمرشون یه ده سنتی هم ندیدن و رفتن دلار خریدن
حقشونه
ملت همیشه بیدار و در صحنه ای داریم خخخخخخخخخخخخخ
پس خود مردم باعث ایجاد جو روانی و افزایش قیمت دلار و سکه در این مدتها بودن
اینها همه مفسدان اقتصادی هستند.
الان دولت هم بایستی تا میتونه دلار بریزه تو بازار و روند کاهشی رو تشدید کنه.
برخی با خرید بی رویه ارز آتش زدند به مال و حال مردم و قشر متوسط .خدا کند که روند نزولی همچنان ادامه داشته باشد
اي جانم . شخصا خيلي خوشحال شدم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار