بازدید 3952

زغالسنگ وارد فاز جدید قیمتی می شود

طبق گزارش دریافت شده از یک مرکز تحقیقاتی پیش‌بینی شده است که قیمت زغال سنگ تا ۱۸ ماه آینده کاهش پیدا خواهد کرد
کد خبر: ۸۳۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 01 October 2018

طبق گزارش دریافت شده از یک مرکز تحقیقاتی پیش‌بینی شده است که قیمت زغال سنگ تا ۱۸ ماه آینده کاهش پیدا خواهد کرد

به گزارش «کالاخبر» به نقل از معدن ۲۴،بنابراین این گزارش به معدن داران پیشنهاد می کند که روی هزینه‌های احتمالی خود برنامه ریزی داشته باشند.

با توجه تحقیقات انجام شده در بازار معدن ، هزینه های جهانی در زغال سنگ تا ۱۸ درصد در سال ۲۰۱۷ افزایش یافت و این افزایش تا سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد داشت ، اما شرایط خاصی باعث این افزایش قیمت شده بود مانند آب و هوای شدید و متغیر استرالیا که باعث ایجاد اختلال در زنجیره تامین زغال سنگ شد و هزینه های نگهداری زغال سنگ باعث افزایش هزینه کل آن شد.

با اینحال سودآوری از بین نرفته است  زیرا قیمت های زغال سنگ در حالحاضر به اندازه کافی زیاد است تا بتواند افزایش هزینه‌ها را جبران کند.تخمین زده شده است که صنعت معادن دریاییدر سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ تا۴۰ درصد افزایش و پیشرفت داشته و سودآوری بالای این صنعتهمچنان برقرار است.

این در حالی است کهاحتمال کمی دارد تا زغال‌سنگ متالوژی امسال بیشتر از حد عرضه شود بنابراین بعید است که قیمت ها کاهش یابند  این وضعیت ممکن است به شرکت‌های معدن و تولید کنندگان تجهیزات زمینی کمک کند و کمپانی های معدن پروژه های جدید را ادامهو تولید را افزایش دهند؛ به هر حال به شرکت‌های معدن پیشنهاد می شود که بهقیمت ها دقت کنند زیرا قیمت ها هم اکنون از بالاترین حد خود که ۲۶۹ دلار برایهر تن بود پایین آمده  و محتمل است که در آینده هم قیمت ها همچنان کاهش پیداکند.

تخمین زده میشود که قیمت ها در امسال به ۱۸۵ دلار برای هر تن به برسد و تا ۱۴۰ دلار برای هر پوند در آینده برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار