بازدید 3501
اصغر فرهادی:

«همه می‌دانند» در ایران اکران نمی‌شود

فرهادی درباره اکران فیلم اسپانیایی زبان «همه می‌دانند» در ایران توضیح داد: «امکان نمایش این فیلم در ایران به سبب پوشش بازیگران وجود ندارد.»
کد خبر: ۸۳۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 01 October 2018

اصغر فرهادی که برای نمایش فیلم «همه می‌دانند» در افتتاحیه پنجاه‌وپنجمین جشنواره فیلم آنتالیا به ترکیه رفته بود، در نشست پرسش و پاسخ این فیلم اعلام کرد «همه می‌دانند» در ایران اکران نخواهد شد.

به گزارش «تابناک»؛ فرهادی درباره اکران فیلم اسپانیایی زبان «همه می‌دانند» در ایران توضیح داد: «امکان نمایش این فیلم در ایران به سبب پوشش بازیگران وجود ندارد.»

«همه می‌دانند» در ایران اکران نمی‌شود

کارگردان ایرانی برنده دو جایزه اسکار در این نشست در پاسخ این سوال که مواد اولیه داستان‌هایتان را از کجا پیدا می‌کنید؟ گفت: «از زندگی روزمره.»

او برای مثال از داستان گم شدن چمدان‌اش در فرودگاه صحبت کرد و گفت: «زمان که به فرودگاه رسیدم، متوجه شدم چمدان‌هایم گم شده است و مشکلم را با یکی از ماموران درمیان گذاشتم اما او مشغول کار با تلفن همراهش بود و به من اعتنایی نمی‌کرد اما سپس متوجه شدم این مامور ناشنوا بوده است و پس از این که متوجه مشکلم شد کمک زیادی نیز به من کرد. تصویر این ارتباط در ذهنم مانده و شاید یک جا، یکباره در صحنه‌ای به عنوان یک لحظه گذرا در یکی از فیلم‌هایم آن را ببینیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل