بازدید 1541

عربستان و تونس برای اولین‌بار از زمان برکناری بن علی رزمایش برگزار می‌کنند

وزارت دفاع عربستان از برگزاری نخستین رزمایش هوایی مشترک میان این کشور با تونس از زمان برکناری بن علی و روی کار آمدن نظام جدید، خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 01 October 2018

وزارت دفاع عربستان از برگزاری نخستین رزمایش هوایی مشترک میان این کشور با تونس از زمان برکناری بن علی و روی کار آمدن نظام جدید، خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، محمد بن سعید الشهرانی، فرمانده نیروی هوایی عربستان شرکت‌کننده در این مانور اعلام کرد که مرحله آماده‌سازی نخستین رزمایش تونس–عربستان پس از آمادگی تمامی شرکت‌کنندگان کادر هوایی، فنی و اداری فرماندهی نیروهای هوایی عربستان  به پایان رسید.

الشهرانی همچنین تصریح کرد: این رزمایش در راستای تلاش‌های وزارت دفاع عربستان صورت می‌گیرد که شامل برنامه‌های سالانه برای آموزش نیروهای مسلح به منظور حمایت از پیوندهای همکاری و روابط میان نیروهای هوایی عربستان با نیروهای هوایی تونس می‌شود.

وی در ادامه افزود: این عملیات در آماده‌سازی کادر هوایی و ایجاد فرصت‌ها برای تبادل اطلاعات در حوزه امداد و پشتیبانی فنی، توسعه مهارت‌های جنگی، انجام عملیات مشترک با نیروهای تونسی و همچنین آموزش در اجرای عملیات هوایی در محیط‌های متفاوت نقش خواهد داشت.

این رزمایش هوایی به نوبه خود نخستین رزمایش میان نیروهای هوایی عربستان با تونس است که دو هفته به طول می‌انجامد. رزمایش در تونس برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل