بازدید 2758
۳

تعداد مرگ مسمومیت با الکل به 31 نفر رسید

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تعداد مسمومیت های ناشی از مصرف الکل در کشور به ۳۷۱ نفر رسید که از این تعداد ۳۱ نفر فوت کردند.
کد خبر: ۸۳۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 01 October 2018

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تعداد مسمومیت های ناشی از مصرف الکل در کشور به ۳۷۱ نفر رسید که از این تعداد ۳۱ نفر فوت کردند.

مجتبی خالدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام این خبر گفت: ۱۶۷ نفر از افراد مسموم شده از بیمارستان ترخیص شده اند و ۱۷۳ نفر همچنان بستری هستند.

خالدی درباره فوت شدگان مسمومیت با الکل به تفکیک استان ها گفت: ۱۷ نفر در استان هرمزگان، ۶ نفر در خراسان شمالی، ۵ نفر در البرز، دو نفر در کهگیلویه و بویراحمد و یک نفر در استان فارس جان خود را بر اثر مصرف الکل از دست دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
خوبه حالا محرمه
مگه مجبورن اين زهرماري رو بخورن!!!
این افراد گرفتار مشروبات تقلبی، از ترس اینکه شلاق بخورند به بیمارستان مراجعه نمی کنند یا دیر مراجعه می کنند زمانیکه احتمال مرگ افزایش پیدا کرده است لذا قوه قضائیه بخصوص دادستانها اطلاعیه بدهند و مکرر تکرار شود که مشروب خورده گان در مراجعه به بیمارستانها مشمول هیچگونه مجازات یا توبیخ و هیج مسئله دیگری نمی شوند و احدی نیز اجازه ندارد مزاحمتی برای آنان ایجاد کند در غیر اینصورت مسئولیت مرگ ناشی از عدم مراجعه یا تاخیر در بستری شدن در بیمارستان بواسطه ترس از گرفتاری بعهده قوه قضائیه است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار