بازدید 1647

سوداگران ارزی چاره ای جز تسلیم در برابر واقعیت های اقتصادی ندارند

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت:سوداگران موفق به حفظ نرخ غیرواقعی دلار نخواهند شد.
کد خبر: ۸۳۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 01 October 2018

شهباز حسن‌پور بیگلری در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت نرخ ارز،گفت: قیمت ارز همواره بر اساس مولفه های اقتصادی باید تعیین شود هر چند که اخبار سیاسی و فضای روانی نیز می تواند نرخ ارز را تحت تاثیر قرار دهد اما تاثیر موضوعات غیر اقتصادی باید بر نرخ ارز در بازار کمرنگ باشد.

نرخ ارز بسیار کمتر از قیمت های بازار است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر قیمت ارز بیشتر تحت تاثیر فضای روانی و اخبار سیاسی قرار گرفته چرا که براساس مولفه های اقتصادی نرخ ارز بسیار کمتر از رقم های است که در بازار معامله می شود.

همکاری مجلس و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی

حسن‌پور بیگلری در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: نرخ دلار به صورت کاذب افزایش قابل توجهی یافته که غیرقابل توجیه است بنابراین با توجه به اقدامات انجام شده و همکاری مجلس و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی پیش بینی افت نرخ دلار وجود دارد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت:روند افزایش کاذب قیمت دلار به نحوی بوده که اگر نرخ ارز با افت شدید نیز روبرو شود اتفاق دور ذهنی است.

تراز مثبت بازرگانی کشور در نیمه اول سال

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اشاره به تراز مثبت بازرگانی کشور در نیمه اول سال افزود:امکان دارد سوداگران و دشمنان اقداماتی انجام دهند تا قیمت بالا و کاذب دلار حفظ شود اما این موضوع مقطعی است و سوداگران موفق به حفظ نرخ غیرواقعی دلار نخواهند شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد:در هر صورت با اقدامات تکمیلی اقتصادی و اعمال سیاست های ارزی و حمایت مجلس پیش بینی می شود روند کاهش نرخ ارز ادامه دار باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر